**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er stor da, hele 1,65 :D

Wooooho!! :D Hihi! Jeg skulle gjerne vært 5 cm høyere, for da hadde fettet som samler seg på lår, hofter og mage blir dratt litt mer utover liksom! Jeg er ikke høy og ikke tjukk heller, men jeg har fått litt ekstra, og det plager meg. Vanskelig å trene også pga migrene og blodtryksmedisiner mot migrenen... Sist jeg trena skikkelig lå jeg med migrene i tre dag :/

Æsj! Så kjedelig!!

Da skulle jeg kanskje vært enda høyere selv, haha :) de som er høye, kan de spise mere liksom? Ettersom de har flere cm å fordele kg på? :oops:

Hihi veit ikke, men om jeg bare ble strekt litt nå, så ville problemet vært løst :P

Skjer ingenting her hvert fall :p
Like kjedelig for deg? hehe :D jeg sitter nå bare å glor ned tven...som er like kjedelig, vasket, ryddet, tatt klesvask og snart bake noen rudnstykker tror jeg....baaah men kjedelig for det hehe..har en sånn dag idag...ikke ofte altså. skikkelig blåmadag for min del ;)

Æsj! Så kjedelig!!

Da skulle jeg kanskje vært enda høyere selv, haha :) de som er høye, kan de spise mere liksom? Ettersom de har flere cm å fordele kg på? :oops:
Jeg er 174 høy...tror ikke det har så mye å si..kan vel ikke spise noe mer en dere jeg hehe jeg er automatisk litt tyngre enn ei på 1,50 pga har mer lengde på skjellett, kjøtt og sikkert blod mengde hehe ;) Morsomt innlegg, måtte glise litt her :)

God morgen, jenter! Nok en kjedelig lang dag på jobb for min del... Trenger en forandring snart...

Nok en dag på jobb fra åtte til åtte.

Veldig moden for å bli ferdig med årsoppgjøret!!!

Æsj! Så kjedelig!!

Haha, det tviler jeg på :P

Jeg er 1,72 cm høy og jeg får ekstra her og der hvis jeg ikke passer hva jeg spiser ;)
Har en søster som er 1,79 høy, og hu er faktisk ganske overvektig..

Så høyde har ingenting å si om man blir stor eller ikke! :)

Nå er det sovetid for meg... Har blitt alt for sene kvelder i det siste... God natt, alle sammen :goodnight

God formiddag.

Her er det hjemmedag i dag. Ikke akkurat etter planen, jeg skulle "opp tidlig, effektiv med morgenstellet med ungene og komme meg på jobb så fort som mulig, for jeg har myyyyyyyyyyyyyyye å gjøre".

Sånn i 23-tiden i gårkveld, i det jeg skulle til å legge meg, hørte mannen noe nede. Det var vår snart to år gamle datter som brakk seg på soveromsgulvet. Det kom ikke stort. Vi var ikke helt sikker på hva det var, så jeg ammet henne og la henne til sengs (hun hadde ikke fått kveldsammingen sin for jeg var ikke hjemme når hun la seg, så nå ville hun ha den) Det endte med at hun brakk seg utover meg i senga, og inne på badet for å tørke og bytte tøy kastet hun opp i do.

Derved ble det hjemme med sykt barn for meg. Litt behagelig med en sånn rolig dag, etter å ha fått klar beskjed fra jobb om at nå skal ikke jeg forsøke å se om jeg får jobbet litt mens hun leker, og stresse med alt jeg skulle gjøre, de ordner opp i det, så skal jeg senke skuldrene og bare være mamma.

så da koser vi oss, spiser, leker, forsøkte å sove en lur, men hun ville bare kose, sto opp igjen etter ei stund.

Nå lurer jeg på å kle på henne vintertøy og gå for å se om posten er kommet. Både fordi jeg er spent på om jeg får garnet mitt i posten i dag, men også fordi det har jo kommet 15 cm nysnø i morgentimene i dag. Hun har karantene pga omgangssyke, men har ikke feber, er ikke forkjølet, hun er ikke syk, bare smittefarlig. Så vi kan jo leke oss i snøen, hun og jeg.

Ikke noe garn i posten. Vi fikk lekt oss litt, dradd henne på akebrett, og falt og slo meg, så jeg mistenker at den hånen jeg tok meg for med fikk seg en trøkk, den er muligens en liiiiten anelse større enn den andre... Men jeg kan bruke den, bevege fingrene, og det er ikke det minste vondt der den ser litt hoven ut da...

Vi får se hva som skjer.

Uff da Sara :( Det er fort gjort å skli på glatta nå. Håper hånda di bare har fått en liten trykk og at det ikke skjedde noe inni der.

Jeg er trøtt og sliten, godt det snart er helga :D

Logger ut av BV, går og legger seg, sjekker BV på mobilen.. :P

Good morning sunshine!! :) God morgen i dag for dere eller? Her er det daukaldt ute, har kommet meg trygt og varmt på jobb og uten å falle! :)

Nå kan vi starte nedtelling til helg jenter!! :D

Klokka bare ett! Jeg er veldig klar for helg!

Nå er den 15.00! :D bare halvtime igjen til frihelg! Gledes! :D

GOD HELG girls! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp