Jeg er stor da, hele 1,65
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like kjedelig for deg? hehe jeg sitter nå bare å glor ned tven...som er like kjedelig, vasket, ryddet, tatt klesvask og snart bake noen rudnstykker tror jeg....baaah men kjedelig for det hehe..har en sånn dag idag...ikke ofte altså. skikkelig blåmadag for min delSkjer ingenting her hvert fall
Jeg er 174 høy...tror ikke det har så mye å si..kan vel ikke spise noe mer en dere jeg hehe jeg er automatisk litt tyngre enn ei på 1,50 pga har mer lengde på skjellett, kjøtt og sikkert blod mengde hehe Morsomt innlegg, måtte glise litt herÆsj! Så kjedelig!!
Da skulle jeg kanskje vært enda høyere selv, haha de som er høye, kan de spise mere liksom? Ettersom de har flere cm å fordele kg på?
hu Nordtømme?
trur faktisk hun var innom jobb for noen år siden. pittelita! sikkert 1.50 liksom no affence til dere som er små altså
Æsj! Så kjedelig!!
Da skulle jeg kanskje vært enda høyere selv, haha de som er høye, kan de spise mere liksom? Ettersom de har flere cm å fordele kg på?
Eksakt som meg..Logger ut av BV, går og legger seg, sjekker BV på mobilen..