**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Titt titt...heihei. Jobber litt jeg da, og ser om noen vil skravle etterpå..

Nå er jeg på jobb, venter på min kjære som skal plukke meg opp. I dag skal pappa og stemor få vite nyheten. Spent på reaksjonen.. dette blir jo deres 5. barnebarn :P

(Vi bestemte oss for å informere nærmeste familie så vi kan dele gleden med de også) :)

Jeg venter på at klokka skal bli åtte.. Faa skal jeg gå og ta bussen hjem. 12 timer etter at jeg kom. Blir godt å komme hjem.

Endelig hjemme igjen! Sov så enormt dårlig i natt at jeg er helt kake. Deilig å kose med sofaen igjen! :D

Ja denne dagen har gått fort! Natta! Sees i morgen!

Jada, sitter med nervene i spenn her! Skal straks på jobbintervju.. hyyyl! Så spent og SÅ lyst på jobben :D
(Jobben jeg er i vet ingenting, tenker det er ikke vits å selge skinnet før bjørnen er skutt..)

Såååå spent!! :excited001

Lykke til!

Åh hvordan gikk det?? :D

Så spennende :D Deilig når det går fint :)

Fredag!!!

Bare det at en kjapp oppgave jeg skulle gjøre i går kveld avslørte feil, så nå sitter jeg og sjekker og korrigerer masse. Kjedelig! Også har jeg annet å gjøre, og en frist før mandag... Lite lyst å bruke mye tid på dette, jeg må bli ferdig, helst uten jobb i helga...

Bare det at en kjapp oppgave jeg skulle gjøre i går kveld avslørte feil, så nå sitter jeg og sjekker og korrigerer masse. Kjedelig! Også har jeg annet å gjøre, og en frist før mandag... Lite lyst å bruke mye tid på dette, jeg må bli ferdig, helst uten jobb i helga...

Hva jobber du med?

Kjedelig å oppdage feil rett før helga...

Regnskap.

Årsoppgjør...

Fakturerer litt jeg også, men bare ca en uke i mnd, resten regnskap.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp