Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei alle sammen!sara-elise skrev:
Jeg er ny her. :-) Håper at jeg kan joine. ;-) Vi har en jente på 9 mnd og prøver nå å få barn nr 2. I dag er dag 40 av syklusen, men mine sykluser er veldig uregelmessige... I hvertfall hadde jeg EL 10 dager siden og i dag visste digital Clearblue negativ resultat, men tradisjonell var svak positiv! Har noen opplevd noe lignende?
Det er mine tester fra i går og i dag:
Hva synes dere?...![]()
Takk på forhånd!
blingbling skrev:
Spennende... Ser jo godt en strek på den siste... Gleder meg til neste test....:)))
Så begynte jeg å telle og kom på at mine sykluser varer ca. 40 dager, og det betyr at per år har jeg bare 9 sykluser og 9 muligheter til å bli gravid... 
Æsj, kjipt det da.blingbling skrev:Krysser fingrene for at det klaffer neste pp. Ikke særlig med så lange sykluser. Håper det blir klaff neste syklus til deg:) tvi tvi
Jeg har begynnt på den fordømrade laaaaange ventetiden før jeg kan teste... Uholdbart lenge til gitt...
Phu... Får bare vente til neste EL... Vææ.. holder på og bli gaaal ! Prøver og bli gravid med nr 2 men dagene går så utrolig seint når man venter på at testen kasnkje blir positiv... noen fler som er i samme situasjon ? :)Helenuzz skrev:
Vææ.. holder på og bli gaaal ! Prøver og bli gravid med nr 2 men dagene går så utrolig seint når man venter på at testen kasnkje blir positiv... noen fler som er i samme situasjon ? :)Helenuzz skrev:
sara-elise skrev:
Blingbling - da ønsker jeg deg masse tålmodighet og krysser fingrene!!! ;-) Ja, dumt med den syklusen hos meg... Er skikkelig skuffa, men jeg tenker nå og tror at vi kanskje prøvde for intensivt... Hehehe!Phu... Får bare vente til neste EL...
Kirby - hei og lykke til!
sara-elise skrev:
Blingbling - da ønsker jeg deg masse tålmodighet og krysser fingrene!!! ;-) Ja, dumt med den syklusen hos meg... Er skikkelig skuffa, men jeg tenker nå og tror at vi kanskje prøvde for intensivt... Hehehe!Phu... Får bare vente til neste EL...
Kirby - hei og lykke til!
Stikker hodet inn her og sier halloKirby skrev:Er ny på forum og ny prøver - det vil si, vi skal ikke starte før 1. oktober :)