Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei alle sammen!sara-elise skrev:
Jeg er ny her. :-) Håper at jeg kan joine. ;-) Vi har en jente på 9 mnd og prøver nå å få barn nr 2. I dag er dag 40 av syklusen, men mine sykluser er veldig uregelmessige... I hvertfall hadde jeg EL 10 dager siden og i dag visste digital Clearblue negativ resultat, men tradisjonell var svak positiv! Har noen opplevd noe lignende?
Det er mine tester fra i går og i dag:
Hva synes dere?...
Takk på forhånd!
blingbling skrev:
Spennende... Ser jo godt en strek på den siste... Gleder meg til neste test....:)))
Æsj, kjipt det da. Krysser fingrene for at det klaffer neste pp. Ikke særlig med så lange sykluser. Håper det blir klaff neste syklus til deg:) tvi tviblingbling skrev:
Jeg har begynnt på den fordømrade laaaaange ventetiden før jeg kan teste... Uholdbart lenge til gitt...
Vææ.. holder på og bli gaaal ! Prøver og bli gravid med nr 2 men dagene går så utrolig seint når man venter på at testen kasnkje blir positiv... noen fler som er i samme situasjon ? :)Helenuzz skrev:
Vææ.. holder på og bli gaaal ! Prøver og bli gravid med nr 2 men dagene går så utrolig seint når man venter på at testen kasnkje blir positiv... noen fler som er i samme situasjon ? :)Helenuzz skrev:
sara-elise skrev:
Blingbling - da ønsker jeg deg masse tålmodighet og krysser fingrene!!! ;-) Ja, dumt med den syklusen hos meg... Er skikkelig skuffa, men jeg tenker nå og tror at vi kanskje prøvde for intensivt... Hehehe! Phu... Får bare vente til neste EL...
Kirby - hei og lykke til!
sara-elise skrev:
Blingbling - da ønsker jeg deg masse tålmodighet og krysser fingrene!!! ;-) Ja, dumt med den syklusen hos meg... Er skikkelig skuffa, men jeg tenker nå og tror at vi kanskje prøvde for intensivt... Hehehe! Phu... Får bare vente til neste EL...
Kirby - hei og lykke til!
Stikker hodet inn her og sier hallo Er ny på forum og ny prøver - det vil si, vi skal ikke starte før 1. oktober :)Kirby skrev: