**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
usj... *sender deg en Fast Forward knapp* 

her venter vi, (les jeg) på tanterød sånn at vi får begynt første pp...
kjenner jeg er litt spendt på start siden væsla satt på første forsøk........ 

dag 9DPO og jeg veeeeeeenter! skulle egentlig ha testet i dag, meeeeen det ble ikke - får se om jeg klarer å holde meg eller om jeg må teste snart :P er 4 timer siden siste dotur uten at jeg har drukket noe spesiellt mye

ønsker dere eller lykketil!! Savner litt å henge her inne!!:D

Hei alle sammen!

Jeg er ny her. :-) Håper at jeg kan joine. ;-) Vi har en jente på 9 mnd og prøver nå å få barn nr 2. I dag er dag 40 av syklusen, men mine sykluser er veldig uregelmessige... I hvertfall hadde jeg EL 10 dager siden og i dag visste digital Clearblue negativ resultat, men tradisjonell var svak positiv! Har noen opplevd noe lignende?

Det er mine tester fra i går og i dag:

Hva synes dere?... emoticon

Takk på forhånd!

sara-elise skrev:
Hei alle sammen!

Jeg er ny her. :-) Håper at jeg kan joine. ;-) Vi har en jente på 9 mnd og prøver nå å få barn nr 2. I dag er dag 40 av syklusen, men mine sykluser er veldig uregelmessige... I hvertfall hadde jeg EL 10 dager siden og i dag visste digital Clearblue negativ resultat, men tradisjonell var svak positiv! Har noen opplevd noe lignende?

Det er mine tester fra i går og i dag:

Hva synes dere?... emoticon

Takk på forhånd!

Spennende... Ser jo godt en strek på den siste... Gleder meg til neste test....:)))

Jeg driver å tester etter el.. Trodde den ville bli positiv i dag, men nei da... Håper den blir det i morgen da..

Tester med både billigstrips og CBD. Billigstripsen har bare hatt en strek frem til i dag. I dag var det 2 streker. En strek som var mye svakere enn teststreken... Men føler det er et framskritt ift i går da det bare var teststreken.. Satser på at noe er i gjere. 

Vi la inn aksjer både i går og i dag. Blir noe en runde i morgen og på søndag også... 

blingbling skrev:

Spennende... Ser jo godt en strek på den siste... Gleder meg til neste test....:)))

Blingbling - takk!!! :-) Jeg må bare vente nå på testene jeg bestilte i går, og så skal jeg gjenta. Håper å finne dem i postkassa i morgen... Skikkelig spent og stressa samtidig! :-O
Og ang. EL tester - jeg har brukt billigste jeg fant. Og jeg testa masse i den syklusen og takket være det fant jeg ut at jeg hadde EL i dag 30 av syklusen!!! :-O Så ikke gi opp for det kan hende at EL blir litt forsinka... Krysser fingrene!

Håper du får testene dine snart.. Er veldig spent på dine vegne... :)))) Fikk smileansikt i dag på el test i dag:)))) whoooooohoooo

Hei hei!

Er skikkelig trist fordi i går fikk jeg negativ resultat på 3 testene, og på kvelden kom det mensen... emoticon Så begynte jeg å telle og kom på at mine sykluser varer ca. 40 dager, og det betyr at per år har jeg bare 9 sykluser og 9 muligheter til å bli gravid... emoticon
Phu... :-(

Blingbling - krysser fingrene! :-):-)

Æsj, kjipt  det da.   Krysser fingrene for at det klaffer neste pp. Ikke særlig med så lange sykluser. Håper det blir klaff neste syklus til deg:)  tvi tvi

Jeg har begynnt på den fordømrade laaaaange ventetiden før jeg kan teste... Uholdbart lenge til gitt... 

Stikker hodet inn her og sier hallo emoticon Er ny på forum og ny prøver - det vil si, vi skal ikke starte før 1. oktober :)

Kirby skrev:
Stikker hodet inn her og sier hallo emoticon Er ny på forum og ny prøver - det vil si, vi skal ikke starte før 1. oktober :)

Velkommen inn hit :)) håper oppholde blir kort, og du flytter fort inn i terminforumet :) lykke til

blingbling skrev:
Æsj, kjipt  det da.   Krysser fingrene for at det klaffer neste pp. Ikke særlig med så lange sykluser. Håper det blir klaff neste syklus til deg:)  tvi tvi

Jeg har begynnt på den fordømrade laaaaange ventetiden før jeg kan teste... Uholdbart lenge til gitt... 

Blingbling - da ønsker jeg deg masse tålmodighet og krysser fingrene!!! ;-) Ja, dumt med den syklusen hos meg... Er skikkelig skuffa, men jeg tenker nå og tror at vi kanskje prøvde for intensivt... Hehehe! emoticon  Phu... Får bare vente til neste EL... 

Kirby - hei og lykke til!

Vææ.. holder på og bli gaaal !  Prøver og bli gravid med nr 2 men dagene går så utrolig seint når man venter på at testen kasnkje blir positiv...  noen fler som er i samme situasjon ? :)

Helenuzz skrev:
Vææ.. holder på og bli gaaal !  Prøver og bli gravid med nr 2 men dagene går så utrolig seint når man venter på at testen kasnkje blir positiv...  noen fler som er i samme situasjon ? :)

Jeg kan ikke teste etter positiv test før i slutten av september, har eggløsning til helgen igjen. Bare håper at vi greier å gjøre noe de dagene for med skole jobb og to barn som krever sitt så er man vel egentlig ikke for å prøve å bli gravid på en måte. Det er hvertfall sånn jeg tenker av og til når jeg er skikkelig sliten. Men håper at vi kan teste i slutten av september og at den er positiv. Har gått på første forsøk de andre gangene :)

Helenuzz skrev:

Jepp.. Samme her. Prøver på nr 2, og dagene er som ååååååår....
Jeg har ikm på lørdag.

sara-elise skrev:

Blingbling - da ønsker jeg deg masse tålmodighet og krysser fingrene!!! ;-) Ja, dumt med den syklusen hos meg... Er skikkelig skuffa, men jeg tenker nå og tror at vi kanskje prøvde for intensivt... Hehehe! emoticon  Phu... Får bare vente til neste EL... 

Hehe.. Takk takk... Dagene går like treigt...... Blir gråhåret før ikm joooo.. :P

Neste el klaffer det hos dere vettu:)))))

sara-elise skrev:

Hehe.. Takk takk... Dagene går like treigt...... Blir gråhåret før ikm joooo.. :P

Neste el klaffer det hos dere vettu:)))))

Kirby skrev:

Velkommen:) Spennende tid det å være prøver... Og spesiellt når man prøver på nr 1:) Lykke til!!!

Hei alle sammen! Slenger meg på her jeg og :)
Vi har bestemt at vi skal prøve å få til en liten en til oss - Vi har ingen barn fra før så dette er veldig spennende og ikke minst nytt!
Har bestemt at vi ikke skal stresse med det og ta det som det kommer, men som jenter flest tenker jeg mye rundt dette og håper selvfølgelig at det skjer uten at vi trenger å vente så altfor lenge.
Ville bare si hei, dere hører nok mer fra meg :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp