**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fyller  25 for 3. gang i høst

hiltja skrev:
Fyller  25 for 3. gang i høst

haha:) det var en fin måte å si det på:)

syyyykt irriterende å ikke vite når jeg får TR denne pp`en.... siste syklusene har vært 36,31,40 0g 28! skjønner ingenting jeg. før dette var de stabile på 31. så da er det bare å være klar til en hver tid.... :p 

Jeg blir 25 om en uke akkuratt ;) inge barn fra før! så tenkte at nå kunne spiren sitte denne pp`en så får jeg bursdagsønske mitt oppfyllt 

Sjanetti skrev:
Jeg blir 25 om en uke akkuratt ;) inge barn fra før! så tenkte at nå kunne spiren sitte denne pp`en så får jeg bursdagsønske mitt oppfyllt 

krysser fingrene for at du får en fantastisk bursdagsgave da:)

God morgen jenter
Vel da har jeg nok en dag alene på jobb, så det blir vel til at jeg henger her en del.
Hva er deres planer for dagen?

God morgen jenter
Vel da har jeg nok en dag alene på jobb, så det blir vel til at jeg henger her en del.
Hva er deres planer for dagen?

hei:D jeg tenkte jeg skulle bedrive litt av tiden min foran pcen i dag.iallefall til mannen kommer hjem om en times tid-så stikker jeg nok innom litt senere også.

Jeg har lagt ekte komle i dag til middag så da er alle familiemedlemmene fornøyde.
Så er jeg røykfri på 4.dagen,men med babyønske som motivasjon så er det ikke så vanskelig som jeg regnet med-iallefall ikke foreløbig :D

Foresten-hvem er dere som bruker før svangerskapet forumet for tiden-som sagt i en tidligere tråd har jeg lusket litt rundt her de siste 2 årene,men det er jo altid en del nye brukere og en del som går over til et annet forum siden de blir gravide-og nå er det en stund siden jeg har brukt forumet ordentlig.

litt om meg:(det er sikkert en presentasjonstråd her et sted,men jeg presenterte meg jo for 2 år siden så....)jeg gifta meg i 2010 med verdens flotteste ,snilleste og godeste mann.jeg hadde to barn med på "kjøpet" som i dag er 13 og 14 år.han har ingen barn fra før så nå gleder jeg meg skikkelig til vi skal dele et vidunder sammen.
Ellers så er jeg ufør pga bi-polar lidelse,men fungerer kjempebra med sykdommen pr i dag. viss dette fortsetter må jeg nesten se meg om etter jobb snart;D(litt uvant å være så frisk,men fantastisk deilig)jeg er som jeg sa i forje innlegg røykfri på 4.dagen.jeg bruker medisiner jeg kan gå gravid med og jeg har begynt å ta folat-så da er det bare å vente til september for da starter prøvinga vår.vil ikke risikere å ligge på sykehuset under konf til min eldste sønn..... så da må en vente noen mnd,men det går greit:D

HAHA må le av meg selv. hva er jeg...en plass mellom 2-6 dpo, usikker på når el var. og jeg har allerede "begynt" å kjenne symptomer på graviditet. Det blir en laaaang dpo fase når jeg starter så tidlig meg å saumfare kroppen for symptomer. Har vel brukt opp alle graviditetsteste før jeg er 10 dpo.

Hei hei jenter! Titter bare innom for å se at alle har det bra!!:D

Så koselig Fru.Maja :) Alt bra her i alle fall. Korleis står det til meg deg og spiren din?

går veldig bra med oss! Merker sånn ca INGENTING til at jeg er gravid foruten om at mensen ikke er her!=)

Melonen skrev:
Hadde du mange plager første gang? Håper du slipper unna kvalme da:)

etter hva jeg husker så følte jeg meg mye mer gravid forrige gang ja, men er sikkert fordi jeg slapper mer av denne gangem! har jo gjort det før=) men så lenge jeg ikke har symptomer så skal ikke jeg klage for å si det sånn;)

Fru.Maja skrev:

Melonen skrev:

etter hva jeg husker så følte jeg meg mye mer gravid forrige gang ja, men er sikkert fordi jeg slapper mer av denne gangem! har jo gjort det før=) men så lenge jeg ikke har symptomer så skal ikke jeg klage for å si det sånn;)

det er jo slik at kvalmen ofte kommer rundt uke 6:/. Hvordan var det wild yam doseringer din var igjen? Syntes den hørtes så smart ut, startet på wild yam igår kveld. Tok to igår, og har foreløpig tatt to idag. Håper det er med på å få stanset denne prøvingen;)

Sjanetti skrev:

Da håper jeg du får den fantastiske bursdagsgaven du ønsker :) :)

Melonen skrev:

Fru.Maja skrev:

Melonen skrev:

det er jo slik at kvalmen ofte kommer rundt uke 6:/. Hvordan var det wild yam doseringer din var igjen? Syntes den hørtes så smart ut, startet på wild yam igår kveld. Tok to igår, og har foreløpig tatt to idag. Håper det er med på å få stanset denne prøvingen;)

jeg tok 2 stykker om dagen bare=) med frokosten.

Hei jenter:) hvordan har helgen deres vært? Vi har hatt første helg med sol og varme på leeenge og da ligger selfølgelig jeg strekk ut på sofaen med halsbetennelse og feber. Litt gretten for å si det sånn! Håper deres helg har vært mer vellykket;)

Juhu, 1 dpo i dag :) hehe. Korleis går det jenter? Nokon som nærmar seg ikm? Symptom?? Vil høyre!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp