Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hei:D jeg tenkte jeg skulle bedrive litt av tiden min foran pcen i dag.iallefall til mannen kommer hjem om en times tid-så stikker jeg nok innom litt senere også.
Jeg har lagt ekte komle i dag til middag så da er alle familiemedlemmene fornøyde.
Så er jeg røykfri på 4.dagen,men med babyønske som motivasjon så er det ikke så vanskelig som jeg regnet med-iallefall ikke foreløbig :D
Hadde du mange plager første gang? Håper du slipper unna kvalme da:)Melonen skrev:
Fru.Maja skrev:
Hadde du mange plager første gang? Håper du slipper unna kvalme da:)Melonen skrev:
etter hva jeg husker så følte jeg meg mye mer gravid forrige gang ja, men er sikkert fordi jeg slapper mer av denne gangem! har jo gjort det før=) men så lenge jeg ikke har symptomer så skal ikke jeg klage for å si det sånn;)
Jeg blir 25 om en uke akkuratt ;) inge barn fra før! så tenkte at nå kunne spiren sitte denne pp`en så får jeg bursdagsønske mitt oppfylltSjanetti skrev:
Melonen skrev:
Fru.Maja skrev:
etter hva jeg husker så følte jeg meg mye mer gravid forrige gang ja, men er sikkert fordi jeg slapper mer av denne gangem! har jo gjort det før=) men så lenge jeg ikke har symptomer så skal ikke jeg klage for å si det sånn;)
det er jo slik at kvalmen ofte kommer rundt uke 6:/. Hvordan var det wild yam doseringer din var igjen? Syntes den hørtes så smart ut, startet på wild yam igår kveld. Tok to igår, og har foreløpig tatt to idag. Håper det er med på å få stanset denne prøvingen;)