??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

Fikk tr igår [:'(] Egentlig ikke overrasket. Syklusene mine i de siste mnd har vært på 25 dager, så tror kanskje vi har missa el... Så denne pp skal jeg teste med digitale el tester, håper jeg finner den [:D]

Håper spiren sitter til dere andre [:D][:D] Masse lykke til [:)]

tr er kjip ventepånr2. Håper spiren sitter neste mnd. Får teste tidligere i forhold til el så dere ikke misser den.:)

Her er alt helt greit. kjenner hverken det ene eller andre, litt pms symptomer som kommer og går men det værste er faktisk over nå virker det som. Heldigvis. hadde 3 skikkelige drittdager. Vel hadde visst fortrengt de hersens kvisene som har kommet i dobbelt opplag denne mnd. Tusen takk for sa hormonene som henger igjen og fucker opp huden min. Takk for deeeeeet. Ja ja.. blir kanskje bedre snart det også får en håpe. Noen som skal teste snart eller? Er så spent på andres vegne jeg nå.. hehe.

Takk for det ubeleilig [:)] Er vant til sykluser på 28-29 og oppover, så har ikke tenkt på å litt tidligere [8D]

Dobbelt opp med kviser, det kan være et godt tegn det kan det ikke? [;)][:D]
Når har du ikm?

har ikm 12 eller 13.juli. søndag eller mandag om ei uke. tør ikke håpe eller tro noen ting om de symptomene lenger. Alt er så likt pms så jeg blir lurt hver gang..

hei jenter[:D]
ja i morra begyner vår uke[;)]
håper alle dere snupper har spirer i magen[:D][:D]

noen som har en følelse på enten det ene eller det andre???

jeg føler tr er på vei[:-]

men ingen spotting enda så holder spenningen oppe til den begyner selv om det er torsdag som er ikm[8D]

hmmm har ikke trua denne pp selv om vi testet etter EL og humpa som raringer. føler meg absolutt ikke gravid, venter bare utålmodig på TR som etter planen skal komme neste helg... Har et forferdelig humør for tiden som jeg regner med er pms, huff stakkars samboer som ligger lavt i terrenget om dagen ;)

Håper noen av dere har en bedre "feeling" enn meg, for dere andre!!

vet jo aldri[;)]
selv om du ikke føler deg gravid så kan det jo hende spira sitter[:D]

håper håper[:D][:D][:D]

så lenge tr ikke er kommet er det alltid håp[:D][:D][:D]

kansje du får en posetiv overaskelse[:D][:D][:D]

ORIGINAL: nita80

vet jo aldri[;)]
selv om du ikke føler deg gravid så kan det jo hende spira sitter[:D]

håper håper[:D][:D][:D]

så lenge tr ikke er kommet er det alltid håp[:D][:D][:D]

kansje du får en posetiv overaskelse[:D][:D][:D]

hihi jo takk for positive tanker, trenger det nå, ordentlig sur, grinete for tiden  ;)

he he kan jo vere andre hormoner en pms[8D]

jeg har vert verre hormonell når jeg har vert gravid en pms[;)]

og mannen har overlevd to graviditeter så skal vell klare en til[;)]

Åååhh [:@] Tviler på at det ble noe denne mnd heller. Kjenner på meg at TR er på vei. Kvisene har dukka opp og jeg er blitt øm i hele kroppen [:'(] Kjenner at jeg er litt skuffa ja

Håper det går bedre med dere andre her inne [:)]

Åååhh Tviler på at det ble noe denne mnd heller. Kjenner på meg at TR er på vei. Kvisene har dukka opp og jeg er blitt øm i hele kroppen Kjenner at jeg er litt skuffa ja

Håper det går bedre med dere andre her inne

kviser og ømhet er jo et bra tegn,på at kansje spira sitter[:D][:D][:D]

heier masse på deg[:D][:D]
og ingen tr fortsatt håp[:D]

klem[:D]

noen som har tenk å snik teste?????????

jeg er jo blitt testoman så på dårlig urin i dag syns jeg kan skimte en skyggestrek[8|]

men det regner jeg som negativ da.

flere som ikke klarer å la vere??
har bestilt en haug med billig tester , håpløs .... jaaaaaaaaa,,.. he he[;)][8D]

sniktester på tirsdag eller torsdag/ fredag tenker jeg... klarer ikke la være..til tross for at jeg ikke har trua. men syns det er dårlig gjort at jeg har hatt mensmurringer, magesmerter og stikkinger helt siden el. og kvisene herregud, det har aldri vært så ille tror jeg. også hormonene da men de har faktisk vært verre til tider.. har absolutt alle pms symptomene i allefall.. SÅ hurra for det. Men det er vel bare ett tegn på at alt er normalt i kroppen gitt. Håper bare jeg får tr før vi reiser på ferie eller dagen etter vi flyr. Kjipt å sitte på fly den første dagen når det bør som verst... nattfly for sikkerhets skyld..

jeg er jo blitt testoman så på dårlig urin i dag syns jeg kan skimte en skyggestrek[8|]

har bestilt en haug med billig tester , håpløs .... jaaaaaaaaa,,.. he he[;)][8D]

Har sinnsykt lyst til å teste men jeg har bare en igjen, så jeg holder meg for harde livet [8D]

he he kan jo vere andre hormoner en pms[8D]

jeg har vert verre hormonell når jeg har vert gravid en pms[;)]

og mannen har overlevd to graviditeter så skal vell klare en til[;)]

hehe jeg har vært "sinnsyk i gjerningsøyeblikket" mot samboer mange ganger siste uka huff.. dårlig samvittighet men dumme meg klarer jeg ikke innrømme det såklart ;)

quote:

jeg er jo blitt testoman så på dårlig urin i dag syns jeg kan skimte en skyggestrek

har bestilt en haug med billig tester , håpløs .... jaaaaaaaaa,,.. he he

Har sinnsykt lyst til å teste men jeg har bare en igjen, så jeg holder meg for harde livet

ja det skjønner jeg, førte gengen jeg har testet flere genger alt[;)]
tok en på fredag også, og fikk samme sygge strek, men det har jeg fått tidligere og vert neg[:-]

vi har jo ikm på likt [:D][:D] artig om spira satt på oss begge[:D][:D]

kan jo håpe i det lenste[:D]

jeg pleier å begyne å spotte alt fra dag 22 og i dag er det 23 [;)]

(men har jo egentlig ikke troa) ha ha må jo bare le litt av meg selv[8D][8D]

masse lykke til snuppa[:D][:D]

vet ikke om det er ett bra eller dårlig tegn, er fortsatt 6 dager til ikm men jeg har faktisk vondt i puppene. De er ikke ømme men de er vVONDE, begynte i går og kjennes ut som jeg har blåmerker og er støl på begge yttersider av puppene. mot armene lissom. Men syns ikke de har blitt hverken større eller mørkere sånn sett. Er redd for å tro eller mene for mye. Tok selvfølgelig en test men den var negativ.. så lenge for å vente til torsdag lissom. he he. Jeg kan virkelig ikke ha tester liggende...
hjelper ikke at jeg ble vekket kl 4 og dratt opp kl 5 på humøret heller. Klikker i vinkel på stakkars lillegutt som har funnet ut at ovnen er morsom å skru på, playstation er morsomm å trykke på og ellers alt han ikke har lov til å gjøre er morsomt. Hvorfor er jeg så irritert og sint på han. Stakkars gutt, han vet jo ikke bedre, Han utforsker jo bare. Må være noe seriøst galt med meg. Man skal jo ikke være sånn.

vonde pupper er jo et bra tegn[:D]
og nok hormoner som tuller med deg.
får håpe det er gravide pupper og hormoner snuppa[:D][:D][:D]

jeg ble vekket av en dårlig rygg[:-]

masse lykke til alle sammen nå er endelig vår uke kommet[:D][:D][:D]

håper virkelig det er hormonene uansett for det er virkelgi ikke normalt å være SÅÅÅÅ irritabel og sint. Stakkars mann og barn.

Back
Topp