??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

God mandag morgen og krysser fingrene for en bra uke for mange av oss! [:D]

krysser fingrene for dere alle jenter. Håper det blir babyboom på dere denne uka:)

Krysser fingrene for at det blir det ja [:D]

Hadde vært så koselig [:)]

er såååå enig med dere[:D][:D][:D]

en dytt[:D][:D]

Testet en negativ test i dag, så da er det vel bare å lene seg tilbake å vente på tr.
2 dager til ikm så regner den for å være ganske så sikker egentlig![:)] Men bedre lykke neste gang sikkert!
til alle andre snupper her inne![;)]

ORIGINAL: therma84

Testet en negativ test i dag, så da er det vel bare å lene seg tilbake å vente på tr.
2 dager til ikm så regner den for å være ganske så sikker egentlig![:)] Men bedre lykke neste gang sikkert!
til alle andre snupper her inne![;)]

4 dager igjen på meg og har bare billigtester, så har ikke lyst til å teste ennå... Får se hvor lenge jeg kan holde meg! [:)] de billigtestene funker vel ikke eventuelt før IKM-dagen eller dagen etter IKM?

tror ikke jeg gidder teste før torsdag eller fredag. Puppene er heller ikke så vonde lenger så jeg regner med tanta kommer på søndag til normal tid:) tar det med knusende ro men blir sikkert skuffa likevel.

ja ja tok en test i dag også og den var neg[:-]

nei nå får jeg roe ned testing til torsdag vis ikke tr har kommet da.
leste vedlegget til billig tester og der står det jo at man skal vente til ikm.
for dem var vist ikke så motaklig for lav hcg.

men jeg har da hatt litt spenning hver dag noen dager nå.[8D][8D]

ha en fin dag da stikker jeg på jobben[;)][:D]

To dager igjen til IKM. ÅÅåh, fingrene klør etter å få tak i G-testen og teste. Meeen, jeg skal klare å holde meg. Har ikke tanta kommet innen torsdag da kan jeg teste [:D] Nervepirrende [8D]

Dere får ha en kjempe fin dag frøkner! [:D] Off to work I go!

To dager igjen til IKM. ÅÅåh, fingrene klør etter å få tak i G-testen og teste. Meeen, jeg skal klare å holde meg. Har ikke tanta kommet innen torsdag da kan jeg teste Nervepirrende

Dere får ha en kjempe fin dag frøkner! Off to work I go!

skal vi ha en test date på torsdag snuppa??[:D]

klem[:D][:D]

quote:

To dager igjen til IKM. ÅÅåh, fingrene klør etter å få tak i G-testen og teste. Meeen, jeg skal klare å holde meg. Har ikke tanta kommet innen torsdag da kan jeg teste Nervepirrende

skal vi ha en test date på torsdag snuppa??

klem

ja ja da blir det ikke mere testing for denne gang for der kom tr[:'(]
blææææ[:@]

men masse lykke til alle dere andre snupper[:D]

ORIGINAL: nita80

quote:

klem

æsj dumme tanta... [:'(]

.....men gratulerer med en ny prøveperiode! Regner med jeg følger etter deg snart ;)

ORIGINAL: nita80

quote:

klem

Æsj assa [:'(] Det var kjempe synd da [&o] Håper på bedre lykke neste gang snuppa
Visst ikke må jeg nesten ta meg en prat med den tanta di, for hun virker ikke noe grei [8D]

ja denne tanta vet ikke sine besøks tider[:@][:@]

men da går jeg for april da[:D]

håper alle dere andre slipper å få besøk, sender ho på laaaang ferie i 9mnd[;)][:)]

april er en veldig fin mnd å få barn. har en april unge selv:)
er 4 dager til ikm nå. men har litt andre ting å tenke på merker jeg. så går litt i surr i dagene. må pakke og ordne og får besøk i morra.
har egentlig ikke noen forhåpninger eller tanker om noe enda merker jeg. får bare se hva som skjer, kroppen bestemmer jo selv tydeligvis så man fpr bare sitte å vente..

heier masse på deg og krysser for at spira sitter hos deg[:D][:D]
[:D][:D]

greit å ha litt å henge fingrene i også[;)]da går tia litt fortere også klarer man kansje å ikke tenke så mye på det[;)]

ja ja, jeg skal feire min 30 års dag på lørdag
så da blir det massemed gode venner[:D]

åh det blir jo koselig da, da kan du i allefall drikke, får se det positive i det:) Får si gratuelrer med dagen på forskudd jeg fo rvi reiser på lørdag.) Håper den blir knall og neste pp sitte rnok spira skal du se:)

håpe rjo spira sitter her men det er heller ikke så farlig, da kan jeg heller kose meg med litt øl og noen drinker i sommervarmen de neste to ukene i stedet for å være smådårlig f.eks.. så det er hverken positivt eller negativt akkurat denne pp om tr kommer eller ikke, men jeg syns godt kroppen min kan oppføre seg normalt da og ikke overdrive symptomene lissom..

Back
Topp