evighusbygger
Elsker forumet
God mandag morgen og krysser fingrene for en bra uke for mange av oss! [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: therma84
Testet en negativ test i dag, så da er det vel bare å lene seg tilbake å vente på tr.
2 dager til ikm så regner den for å være ganske så sikker egentlig![:)] Men bedre lykke neste gang sikkert!
til alle andre snupper her inne![;)]
To dager igjen til IKM. ÅÅåh, fingrene klør etter å få tak i G-testen og teste. Meeen, jeg skal klare å holde meg. Har ikke tanta kommet innen torsdag da kan jeg teste Nervepirrende
Dere får ha en kjempe fin dag frøkner! Off to work I go!
quote:
To dager igjen til IKM. ÅÅåh, fingrene klør etter å få tak i G-testen og teste. Meeen, jeg skal klare å holde meg. Har ikke tanta kommet innen torsdag da kan jeg teste Nervepirrende
skal vi ha en test date på torsdag snuppa??
klem
ORIGINAL: nita80
quote:
klem
ja ja da blir det ikke mere testing for denne gang for der kom tr[:'(]
blææææ[:@]
men masse lykke til alle dere andre snupper[:D]
ORIGINAL: nita80
quote:
klem
ja ja da blir det ikke mere testing for denne gang for der kom tr[:'(]
blææææ[:@]
men masse lykke til alle dere andre snupper[:D]