??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

svidde av en test i dag tidlig og den var selvfølgelig blendahvit... blæh. 3 dager til ikm... ja ja, da får jeg heller ta med meg tr på ferie så dere andre slippe få besøk av henne. Tar henne helt med til hellas så jeg kan sette henne igjen hos en eller annen gresk kjærring der:)

Som du selv skriver, tre dager igjen til IKM, er fortsatt en sjanse [;)] Ingen TR, fortsatt håp [:D]

Tanta har enda ikke kommet hit enda, så jeg krysser fingre og tær [:D]

IKM i dag og ingen tr, spørs om man må svi av en test likevel i morgen bare for å være sikker...Men tr kommer sikkert i morgentidlig vil jeg tro![:)]

syns det har vert alt for lite posetive tester her nå,
så dere som er igjen måååååååååå jo bare få posetiv[:D][:D][:D][:D]

lykke til jenter[:D][:D][:D]

hoi er litt usikker ennå, ikm i morgen men har såvidt begynt å teste positivt! tror jeg.... ;) tror jeg må svi at en til idag, lenge å vente til imorra tidlig! [:)]

ORIGINAL: evighusbygger

hoi er litt usikker ennå, ikm i morgen men har såvidt begynt å teste positivt! tror jeg.... ;) tror jeg må svi at en til idag, lenge å vente til imorra tidlig! [:)]

Så spennende! [:D][:D]

huff nå er jeg igang vettu, kan jo legge inn her også da ;)

kveldens tester hihi, slang med en el-test i bunn ;)

Syns den ser ganske så positiv ut jeg [:D]

TR har ikke dukket opp i løpet av dagen. Blir vel i løpet av natten tenker jeg [:'(]

Hmmm.... fremdeles ingen tr... lurer på om jeg skal gidde å teste i dag eller om jeg rett og slett bare skal vente til over helga?!

Skal vi teste sammen på søndag? [:)] TR har enda ikke dukket opp her eller. IKM var i går [8D] Åååh, som jeg håper! [:)]

Hadde også IKM igår, men fortsatt ingen TR [:D]
Tester imorgen hvis ikke tanta har vist seg da.
Syns du skal teste idag jeg therma hvis ikke TR har vist seg ennå [;)]
Noen tegn så langt?

Masse lykke til!!

Og forresten, GRATULERER så masse til deg evighusbygger!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: bellis

Og forresten, GRATULERER så masse til deg evighusbygger!!! [:D][:D][:D]

tusen tusen takk, det synker ikke helt inn ennå! også er det jo masse som kan skje så tidlig, men krysser alt jeg kan ;)

Lykke til med testing alle sammen!
for sikkerhets skyld strør jeg litt kjemptidlig "babydust" her nå, så kommer alle etter ikke sant??????? [:D]

ORIGINAL: Pizzi

Skal vi teste sammen på søndag? [:)] TR har enda ikke dukket opp her eller. IKM var i går [8D] Åååh, som jeg håper! [:)]

Jepp, da har vi en testedate på søndag! (om ikke dumme TR kommer før da!)[:D]

ORIGINAL: bellis

Hadde også IKM igår, men fortsatt ingen TR [:D]
Tester imorgen hvis ikke tanta har vist seg da.
Syns du skal teste idag jeg therma hvis ikke TR har vist seg ennå [;)]
Noen tegn så langt?

Masse lykke til!!

Hmmm, tegn...hissig som få, litt stikkinger, litt bobling i magen og hodepine(hadde masse hodepine med mine to andre)
Men ingen store forventninger, siden jeg testet på mandag og den var blendahvit...men klart det var jo 3 dager før IKM da... Vet ikke blir bare litt forvirret av dette![8D]
Håper på to streker hos deg i allefall!![:D]

gratulerer så mye evighusbygger.
og masse lykke til til dere med passert ikm:) håper det blir massevis av positive tester framover nå:)

ORIGINAL: therma84

Nice! [:D] Krysser fingrene for at hun ikke kommer på kjempe lenge da vettu [;)]

ORIGINAL: therma84

Nice! [:D] Krysser fingrene for at hun ikke kommer på kjempe lenge da vettu [;)]

Satser veldig på det ja!![:D][:D]
OM jeg er gravid nå har jeg termin dagen før kjærestens bursdag! Det hadde vært så hærlig!!

Back
Topp