??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

Jammen da krysser vi fingrene for at du er gravid daa [:D]

TR har enda ikke dukket opp her forresten [;)]

negativ test i dag, prøvde den rfsu sin og den skal jo være 99 % sikker slev ei uke før så det er bare å vente på tr i morra. Tar henne med meg til syden jeg da så slipper dere henne. litt skuffa selvfølgelig men hadde jo ikke forventet noe positiv test eller. Bare syns kroppen kan drite i å tulle å lage så mye styr for ingen ting..

grattis så mye til dere med spire. Kos dere masse. får prøve på en ny april unge jeg da.. he he.. hadde vært lit morsomt for da hadde faktisk hele familien hatt bursdag i april...

ORIGINAL: Pizzi

Jammen da krysser vi fingrene for at du er gravid daa [:D]

TR har enda ikke dukket opp her forresten [;)]

BEKLAGER virkelig, men måtte teste nå i kveld, og jammen var den ikke svaakt positiv!![:D][:D][:D]
Krysser alt jeg har for at du og er gravid!![:D]

Takk!
Sitter egentlig bare her nå å prøver å finne noe som skal tilsi at det ikke er sant likevel!
Meeen, en strek er en strek? Ikke sant? Skal ta en ny på mandagsmorgen for å sjekke såklart![:)]
Gleder meg til å si det til kjæresten, som er på fest nå, i morgen![:)]

tilbake fra ferie i gøteborg igår kveld, og heisann jammen var det blitt flere positive tester her! Tok en til på ferie, fortsatt positiv den og ;)

Gratulerer til therma84 og pizzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Flere jeg har glemt da?

Samme her. Er liksom ikke helt overbevist enda [8D] I morges var jeg sikkert på at jeg hadde drømt hele greia. Så jeg løp ned på badet for å se om testen fortsatt var positiv [8D] Selvfølgelig var den det [:D]

Og en strek er en strek! [:D]

Tusen takk evighusbygger!

Back
Topp