??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

Kjenner til det ja [8D]
Eneste symptomet jeg har denne mnd som jeg ikke har hatt de forrige 15, er at jeg ikke har ømme bryster
rett etter el som jeg bruker. Ingen symptomer i heletatt. Så vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn [:D]

Satser på at det er et bra tegn [:D]

ORIGINAL: Pizzi

Satser på at det er et bra tegn [:D]

Håper på det ja[;)] Men har egentlig gitt opp positiv test, men den kommer vel når den kommer [:)]

ORIGINAL: Pizzi

Kommer når du minst venter det vettu [:D]

så sant snupper, det skjer som regel når vi ikke fokuserer så mye på det[;)]

men hjernen min klarer ikke laver å tenke på det[&:][&:]

en liten dytt[;)][;)]

Jeg er ikke av sorten som liker å hoppe av i svingen, men dessverre har jeg ikke no' valg akkurat nå!
(dere har sikkert lest det... http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20167092 )

Håper spiren sitter jenter det unner jeg dere - alle sammen[:D]
Lykke til alle sammen

takk for det snuppa[:)]
får håpe du kommer sterkere tilbake når du er ferdig i lære[:D]

masse klem[:D][:D]

Hmmm, har INGEN følelse over hodet om at jeg er gravid nå kjenner jeg...! Men d får så være, det blir når det blir om det blir som min kjære sier![8|] Så har allerede begynt å forberede meg på neste pp![>:]
Beklager, litt dårlig dag i dag!
Lykke til andre snupper og til dere alle![:)]

jeg tviler veldig sterkt på at jeg er gravid men har murringer i magen go korsryggen go det lukter blaut bikkje og rart over alt her. (vi har ikke hund en gang) Æsj. Hva skjer med at menssymptomene blir rarere og rarere og sterker og sterkere om dagen a. Dritt, i tillegg masse kviser rundt el, jeg pleier bare få det rundt mensen. Noe sier meg at syklusen er helt på bærtur eller no. irriterende.

Hvordan går det jenter? Noen som gleder/gruer seg? Regner med det nærmer seg hos mange nå?![:D]
Jeg for min del tar det med knusende ro, ingen symptomer what so ever![:)]
Masse lykke til til dere alle!![:D]

blank for symptomer her og, men hadde positiv el test på lørdag da, og er jo bare torsdag idag... ;)

Hvor lenge etter fester det seg evnt ei spire?

åhhhhhh så leeeeeeeeenge til neste uke... må vente til søndag egentlig jeg da... kanskje mandag uka etter... merd. og pms symptomene og murring har alt meldt sin ankomst og jeg hater den tanta allerede før hun kommer, vet jeg må sitte på fly og båt med den jævla tanta... hvis noen lurer så ja jeg er irritabel, har ansiktet fullt av kviser, murring i magen og hodepine og utrolig sliten og daff. Og jeg tolker det som ett ikke godt tegn i og med at sympomene er såååå sterke. Tanta kommer sikkert tidligere også. damn..

ORIGINAL: therma84

Hmmm, har INGEN følelse over hodet om at jeg er gravid nå kjenner jeg...! Men d får så være, det blir når det blir om det blir som min kjære sier![8|] Så har allerede begynt å forberede meg på neste pp![>:]
Beklager, litt dårlig dag i dag!
Lykke til andre snupper og til dere alle![:)]

du er ikke alene om å ha en dårlig dag. her har pmshormonene og pessimismen allerede fått full blomst og samboeren har allerede fått gjennomgå... [:-] visste ikke at det gikk an å være så irritabel for ingen ting, men ejg er vel kremeksemplet på pms-bitch..

Kjipt med det pms ja! Har ikke hatt det slik før for noen måneder siden, men da merket jeg plutselig hva det var ja![:)]
Skal ta en test på mandag bare for å få bekreftet at tr kommer.(Og at jeg slipper og slutte med snus...[:-]) Så får vi satse på neste måned tror jeg!
Kjenner jeg er litt spent fordi om forventningene er så lave som de ikke har vært før! Time will show![:D]
Håååper virkelig spiren sitter hos dere andre!!
Har sendt sambo på fisketur nå så nå blir det bare avslapping med bv og tv!![:)]

må vente med å teste til seint i neste uke jeg også.. aaaarrrrrggghhh men kjenner meg igjen i pms-utslagene til folk her gitt.

en liten dytt[8D]

Back
Topp