??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

Har heller ikke vært her før, men kikket leenge![:)]
Har IKM 8.juli så håper det går denne gang![8D] Har prøvd siden februar/mars, så nå er det på tide[;)]

Hiver meg med her jeg jenter[:D][:D][:D] Gleder meg til å bli litt bedre kjent med dere...[:)]

Ble helt paff i går jeg, når jeg bare tilfeldigvis nok en el-test som lyste positivt mot meg...var så sikker på at jeg hadde hatt el ca en uke tidligere...men skal ikke si noe sikkert, så får nok bare stole på den testen[;)] Det betyr med andre ord at el er i dag...og ikm vil da bli 5.juli[:)][:)][:)] Spennende....håper tanta holder seg unna nok en gang...og denne gangen i 9 mnd!!!!

i følge bv er det noen dager til el enda her.
men pleier å mereke det litt, men er veldig usikker nåe den er alltid[8|]
gidder ikke teste med el tester, men burde nok ha gjort det[;)]

men har egentlig ikke troa denne mnd.
pga tror jeg skal ha el på den siden jeg mangler egglederen[&:]
(for de som ikke vet hadde jeg ex-u,gravid utenfor livmor og måtte opperere vegg spiren og egglederen)

men jeg henger med helt til tr kommer da[8D][8D]

håper dere alle får spire i magen nå[:D][:D][:D]
og velkommen dere nye [:D][:D][:D]

Nå burde jeg og sambo kjøre på for fulle fem her...
Men jeg gruer meg sånn...[&:]

Jeg har slitt lenge med menssmerter - vært sykmeldt siden midten av februar pga smertene, det er uutholdelig.
Samleie er vondt - som fy.. jeg får støtsmerter[:(][:(] Spess rundt tiden ved el og mens....
Om dagen kjenner jeg at el ikke er langt unna, og jeg kan få vondt av ingenting, så det å ha sex - vel, det er jo mye mer enn ingenting, og det er bare mer og mer smertefullt jo nærmere el og mens jeg er.
Blir så sint, skuffa og fortvila over hele greia... [:(]

Vi har blitt enige om å ha sex i dag... men jeg må ærlig innrømme at jeg faktisk gruer meg[:(]
Vi snakker jo om det - og han tar hensyn, men det er ikke mye mindre vondt av den grunn...

Innstiller meg på å holde ut - bare gjennomføre samleie. Vi vil jo ha barn - koste hva det koste vil - selv om jeg har vondt...

Heh, våre barn kan ihvertfall ikke si de ikke er ønsket[;)]

Beklager utblåsningen, avslutter med stil:
MARS - HERE I COME!! [:D]

huff det må vere slitsomt å ha det slik[&o]
du kan ikke få gjort noe med det , så det blir bedre for deg??

men helt sikkert er det at banet/barna er ønsket[;)][:D]

håper spira sitter fort på deg så slipper du unna med litt prøving[8D]

klem[:D]

3 dager til eggløsning og som vanlig prøver jeg så godt jeg kan å ikke tenke alt for mye på det...[8|] Meeeeen, det er skikkelig vanskelig!! Håper virkelig vi kan få det til denne gang.
Men så begynnte jeg å tenke på at kanskje har ikke kroppen"kvittet" seg med p-pillene enda? Noen som vet noe om dette?
Har to barn fra før, men da var det liksom ikke "iherdig" prøving, så er forholdsvis ny på dette![:)] Hehe, føles som om jeg aldri har gjort det før!
Håper viiiirkelig jeg snart får oppleve kvalme og bekkenløsning igjen!(trodde aldrig jeg skulle si det, men...[:D])

eggløsning i teorien imorra her... må si jeg er bittelitt spent, fersk og rimelig blank på dette opplegget her ;)

Er det normalt å få svak teststrek på el-test i dagene før el? også blir den knallrød på selve dagen da?

Hehe, da er nok jeg enda litt blankere... Har ikke tatt EL-test før så det vet je ikke noe om...:)
Blir spennende å se om det blir noe denne gangen! Har dere prøvd lenge?

hihi neida, bare 2 pp her etter p-pille slutt, men nå er vi hvertfall i gang og virker som syklusen er kommet i orden!
Dere da? 

Ikke så mye lenger, pp 4 nå, så har ikke "jobbet" så lenge med det! Men uansett veldig utålmodig!!
Har heldigvis hatt ganske så stabil syklus hele tiden, borsett fra sist gang da tr lurte meg og kom hele 5!! dager forsent![>:] Så satser på at hun ikke kommer i d heletatt denne gangen![;)]
Har dere barn fra før eller? Blir spennende å se, vi har vel IKM ganske samtidig ser jeg!

ORIGINAL: therma84

Ikke så mye lenger, pp 4 nå, så har ikke "jobbet" så lenge med det! Men uansett veldig utålmodig!!
Har heldigvis hatt ganske så stabil syklus hele tiden, borsett fra sist gang da tr lurte meg og kom hele 5!! dager forsent![>:] Så satser på at hun ikke kommer i d heletatt denne gangen![;)]
Har dere barn fra før eller? Blir spennende å se, vi har vel IKM ganske samtidig ser jeg!

Ble lurt første runden jeg også, tr en uke forsinka, sikkert pga pilleslutt! og neida, ingen barn på oss ennå, jeg har nok hatt lyst på barn lenge, men jeg er kontrollfreak så jeg orket ikke tanken på å gå gravid og/eller barseltid midt oppi husbygginga, slitsomt nok det ;) for å rekke diverse deadlines på huset, så har jeg stresset på så mye natt og dag at jeg satte syklus ut av balanse, ikke veldig lurt.
MEN DET PASSER UTROLIG BRA MED BABY NÅ JA! for alle sammen!

ORIGINAL: nita80

huff det må vere slitsomt å ha det slik[&o]
du kan ikke få gjort noe med det , så det blir bedre for deg??

men helt sikkert er det at banet/barna er ønsket[;)][:D]

håper spira sitter fort på deg så slipper du unna med litt prøving[8D]

klem[:D]

Slitsomt er det - utvilsomt! [&o]
Skal til lege i morgen og ordne ny sykmelding. Har lyst til å be om hjelp til videre utredning - men tror ikke jeg får trumfet det gjennom, siden vi prøver å få barn... da blir jo det satt i høysetet... Vet rett og slett ikke hva de kan gjøre for meg nå[&:]
Vi skal prøve til september, så dra til lege om jeg ikke blir gravid. Dette er i samråd med gynekologen på sykehuset. Lurer på hva i all verden skal finne på for å hjelpe oss da[8|]
Håper jo å slippe å vente til da[:D]
Så får jeg en tidlig ul for å være sikker på at alt står bra til - fra starten av *jippi*

Det ble ikke no runde på oss i går - men nå har el-slimet gjort sin ankomst - så ikveld SKAL vi[:D][&:][;)][:(]

Hvordan går det med humpingen ellers da damer? [:)][8D]

jeg har så utrolig kort lunte om dagen.. hjelpes.. tro rjeg bare er sliten. Så nå må jeg legge meg. Har ellers vært handy og skrudd sammen en kommode og rydda på badet. Endelig en plass å ha håndkledene..
ellers blir det litt homping om samboeren kan rive seg løs fra ps3.. he he

jeg får vell slå av pc og inn og kose litt med mannen[8D][8D]

blir ikke så alt for mye hummping, rart med det når man alt har to barn[;)]

hva er overskudd[8D][&:]

god natt snupper[:)]

Hei. Ny her, men håper det er greit at jeg slenger meg med! [:)] Er i pp 2 og er sååå utolmodig- har sååå lyst på babymage og det skulle helst hendt i går =) Prøve å smøre seg med tålmodighet og håpe tr ikke kommer denne gangen (men det er ikke lett [;)])

Slenger meg inn her jeg også... Egentli ferdig med prøving men klarte ikke legge det helt på hylla. Vært litt kliss med el men inn senest 5 . Håper det klaffer for oss alle:)

Ifølge bv er det to dagar til ien test kan vise positivt her i gården... Eg er så spent! Håper verkeleg at tr held seg laaaangt borte. [8D]

No har eg tenkt på babyer snart eit år, og no når me endeleg har begynt å prøve, kjenner eg at tolmodigheten er ganske liten. Men men, kva skal ein gjere. Forhåpentlegvis kjem det noko når kroppen er klar for det.

Er det nokon her som har erfaring med bruk av p-plaster?

[:D][:D][:D]

Det gikk kjempebra i går - jeg er overlykkelig[:D][:D][:D]

Bare alt stemmer med el og sånnt no' nå - så blir dette bare helt fantastisk knall[:D][:D][:D]

ja jenter nå håper jeg eggene våre vill akseptere så vi får huleboer[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

fikk en positiv el test i dag og er kvalm som fy og merker at det foregår ting så da er det bare å kjøre på i morra og på mandag. Blir ikke no homping i dag tror jeg. mange ærender og gubben jobber selvfølgelig...

Back
Topp