??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

Du får kose deg masse i morgen og på mandag da (selvfølgelig også i dag, men du skjønner hva jeg mener)... Positiv test i dag, betyr vel at det fortsatt er et døgn eller to til el, så dette lover godt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: nita80

ja jenter nå håper jeg eggene våre vill akseptere så vi får huleboer[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Krysser fingrene for at eggene til hver og en av oss forelsker seg[:D][:D][:D]

åååååååååååå har kost med ei nydelig snuppe på 5 uker i dag

jippi tror jeg fikk positiv el test idag, teststreken er minst like sterk som kontrollstreken. har tatt to stykker til og med hehe. Bedre seint enn aldri, og mulig det er syklusen som forandrer seg litt etter p-pille slutt ;)

man helst de to dagene etterpå? eller lønner det seg også idag hehe?

Sååå braaa![;)] Da er det bare å kjøre på!
Akkurat ferdig med min EL så har sendt smabo på fisketur i natt... Så nå sitter jeg bare og håper på at noe skjer!![:D]
Tror faktisk dette er første gang jeg ikke har tenkt sååå mye på EL og baby! Har hatt hodet fullt av hus-bygging, skattepenger og forlovelse![:D] Og i dag var jeg og kjæresten å kjøpte oss forlovelsesringer!
Overlykkelig!!
Happy everyone!

therma84:

hehe min sambo får holde seg hjemme et par dager til.. [:D]
åååh gratulerer med så mye forlovelse! det går fortsatt litt i husbygging her også men over det værste heldigvis, veit åssen stress det kan være ja, puh.

for at deres var vellykket!

Takk takk![:D]
Føles helt sykt, nyforlovet, starter å bygge hus neste uke og kanskje (forhåpentligvis) en liten "knort" på et år![:D]
Uansett, som kjæresten sier, vil liker og øve oss på å lage baby og![;)] Så får vi bare håpe på at jeg ikke sendte han bort for tidlig!
til dere også!![:D]

hihi får håpe at husbygginga går fort i tilfelle det blir en liten spire alt nå! ;)
deilig følelse å være nyforlovet, husker den tiden ;)

jeg er furt. Samboern er forkjøla så det blir ikke no på meg. Typisk når det er rundt el. Det er lissom alltid noe som skjer da. Kan liksågodt bare gi opp hele prøvinga. Blir helt sprø av å prøve å få det til å passe og med jobb og barn go alt. Får heller ta det som det kommer. Får håpe jeg har el i morra og at det blir no på meg da.

Huff.... Dumme timing hele tiden...[:'(]
Har fått hjem sambo nå og han mekker vafflet til meg nå, så blir det vel som betaling![:D][;)]
Får satse på at du har litt sen el denne gang så du vinner det!

ja ja da er det snart uke 26 og bare en uke igjen til 27[:D][:D][:D]

selv om det er 10 dager igjen til min ikm, og tr kommer sikkert noen dager før som den pleier[&:]

hvor lenge igjen har dere snupper til ikm[:D]

håper jo i det lengste at vi alle sammen har spire i magen nå[:D][:D][:D][:D]

håper den er i morra og at jeg får med meg samboern på litt homping da. Men er skikkelig uggen form i dag. dritvondt i magen så har ikke helt håpet men tar det som det kommer.
betaling for vafler høres bra ut. Happy homping.

Har min IKM om 9 dager, og kjenner allerede at jeg er suuuper-spent![:)]
Hadde vært utrolig kult om det hadde klaffa for alle her denne gangen!!
Ble bra betaling ja, to ganger på en kveld![:D][:D] Samler på det jeg kan få![:D][;)]

Jeg har IKM 9 juli, herregud jeg er så spent. Magen er i krøll allerede fordi jeg grugleder meg, hehe [:)]. Veit dere når egget fester seg??

Krysser fingrene for alle som ønsker seg en spire [:D]

Har selv IKM den 8 juli [:D][:D]

Denne lillespiren min skal sitte nå [8D]

HAPPY HUMPING SNUPPER[;)][;)]

ikm den 10. juli ;) så jeg tror det blir litt humping idag også, for å være sikker. samboer er hvertfall veldig happy om dagen hehe.

Happy humping!

jeg blir noe sprø av kroppen[:-]
jeg antar at jeg har el på høre side og der har jeg ingen eggleder[:'(]

men denne ganger veksler det på å murre og stikke mellom høyre og venstre[8|][8|][8|]

noen som har peiling?????

ORIGINAL: nita80

jeg blir noe sprø av kroppen[:-]
jeg antar at jeg har el på høre side og der har jeg ingen eggleder[:'(]

men denne ganger veksler det på å murre og stikke mellom høyre og venstre[8|][8|][8|]

noen som har peiling?????

Beklager, har ikke peiling, men dytter litt for deg!

Hei jenter, får jeg snike meg inn her..? [:)][:)]
Har ikm 6 juli [:D]

Hvordan går det? Er det noen som har symptomer?

Jeg har den 8. juli og her er det nok bare "skulle ønske og vil ha" symptomer enda [8D]

Back
Topp