Man må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse!Ja akkurat det jeg tenkerdet hadde vert morro å vist
kunne vært mye jevnere resultater da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse!Ja akkurat det jeg tenkerdet hadde vert morro å vist
![]()
![]()
Man må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse!20+ mot 9 stk er ikke mye å konkurrere med.
Det er dere absolutt!Helt sant detmen vi er flinke som holder koken så godt som vi gjør syntes jeg
![]()
Hehe ser folk kommer bak i kanonfartEr du ? Haha kanon braå du som ikke hadde troen
det er stilig det
![]()
Nei vi er ikke godt skoddMan må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse!20+ mot 9 stk er ikke mye å konkurrere med.
Det blir det nokEr på samme plass jegmen jeg har 930 innlegg
håper det blir 1000 til i morgen
![]()
Krysser fingrene for at vi får muligheten til å delta i trekningen i hvert fallNei vi er ikke godt skodd
Ja det hadde vært gøyKrysser fingrene for at vi får muligheten til å delta i trekningen i hvert fall![]()
Det er dere absolutt!er imponert over at dere har klart å holde følge med den gjengen
![]()
Nei vi er ikke godt skodd
Hehe ser folk kommer bak i kanonfart
Det er veldig santNei men det funker jovi er jo med å vi har langt flere innlegg enn de fleste gruppene
![]()
Joda mulig men faller jeg så er det helt greit men må starte noen flere tråderMen du er jo veldig aktiv selv å daklarer nok å holde på den
![]()
Har du grunn tilJaså jeg er stolt jeg
![]()
Ikke sant?? Uff, jeg syntes det symbolet der var litt teit, men men.. får ikke endret på det dessverre..Oh! Du har fått en overkropp med krone på hodet. Dronningen vår? [emoji14]![]()
Kjør påEr på samme plass jegmen jeg har 930 innlegg
håper det blir 1000 til i morgen
![]()