Man må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse! 20+ mot 9 stk er ikke mye å konkurrere med.Ja akkurat det jeg tenker det hadde vert morro å vist kunne vært mye jevnere resultater da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse! 20+ mot 9 stk er ikke mye å konkurrere med.Ja akkurat det jeg tenker det hadde vert morro å vist kunne vært mye jevnere resultater da
Man må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse! 20+ mot 9 stk er ikke mye å konkurrere med.
Det er dere absolutt! er imponert over at dere har klart å holde følge med den gjengenHelt sant det men vi er flinke som holder koken så godt som vi gjør syntes jeg
Hehe ser folk kommer bak i kanonfartEr du ? Haha kanon bra å du som ikke hadde troen det er stilig det
Nei vi er ikke godt skoddMan må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse! 20+ mot 9 stk er ikke mye å konkurrere med.
Det blir det nokEr på samme plass jeg men jeg har 930 innlegg håper det blir 1000 til i morgen
Krysser fingrene for at vi får muligheten til å delta i trekningen i hvert fallNei vi er ikke godt skodd
Ja det hadde vært gøyKrysser fingrene for at vi får muligheten til å delta i trekningen i hvert fall
Det er dere absolutt! er imponert over at dere har klart å holde følge med den gjengen
Det blir det nok
Nei vi er ikke godt skodd
Hehe ser folk kommer bak i kanonfart
Det er veldig santNei men det funker jo vi er jo med å vi har langt flere innlegg enn de fleste gruppene
Joda mulig men faller jeg så er det helt greit men må starte noen flere tråderMen du er jo veldig aktiv selv å da klarer nok å holde på den
Det er veldig sant
Har du grunn tilJa så jeg er stolt jeg
Ikke sant?? Uff, jeg syntes det symbolet der var litt teit, men men.. får ikke endret på det dessverre..Oh! Du har fått en overkropp med krone på hodet. Dronningen vår? [emoji14]
Kjør påEr på samme plass jeg men jeg har 930 innlegg håper det blir 1000 til i morgen