Joda, flink til å motivere og skape tråder og diskusjonJeg ? tror ikke jeg hadde passet til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, flink til å motivere og skape tråder og diskusjonJeg ? tror ikke jeg hadde passet til det
Så koselig er jo Så herlig med kattepus og ^^Tror det har mye å si at de har vokst opp sammen [emoji173] han fikk pusi i slutten av september [emoji173] så de er små sammen å leker som bare det
Heia heiaFyttibusan så dårlig av meg.. skjerpings![emoji237]
Joda, flink til å motivere og skape tråder og diskusjon
Så koselig er jo Så herlig med kattepus og ^^
Nei, men synes det er hyggelig når man er flere som motiverer synes vi er veldig heldige med så koselig gjeng her inne og ^^Haha jo kansje [emoji14] men hadde ikke trodd det da
Hehe, sant det [emoji14]Ikle sant så jeg er egentlig 4 barns mor haha [emoji14] hun er akkurat som en unge
Fikk litt følelsen av å være en minion når jeg så den. Ikke relatert til de filmene [emoji23] men hadde en drøm natt til i dag og du, Moderator Amalie og jentene her var med i den. Vi ble ninjaer som skulle redde Totoro som ble kidnappet av en ond liten jente. Du var lederen og Amalie var din høyre hånd [emoji23] sikkert der jeg fikk dronning assosiasjoner fra med kronen.Ikke sant?? Uff, jeg syntes det symbolet der var litt teit, men men.. får ikke endret på det dessverre..
Nei, men synes det er hyggelig når man er flere som motiverer synes vi er veldig heldige med så koselig gjeng her inne og ^^
Hehe, sant det [emoji14]
Er jo litt sånn og, er ikke bare bare for dem å fortelle oss når de trenger noe de heller
I dag var vi og fikk oppdatert vaksinene. Minste var ikke fornøyd og protesterte høylytt i bil på vei til, tilbake og når vi var kommet hjem - helt uhørt [emoji34]
Klar for ny skravledag?
Jada må jo det(Absolutt du å håper jeg?
Så det. Gikk unna da gittSykeste gikk fra 743 innlegg i går morres til 1136 i går kveld jeg klarte altså å skravle 393 inlegg
Godt trente fingrer du hihihiSykeste [emoji14] gikk fra 743 innlegg i går morres til 1136 i går kveld jeg klarte altså å skravle 393 inlegg
Så det. Gikk unna da gitt