Skravlekonk i uke 12 :)

Fyttibusan så dårlig av meg.. skjerpings![emoji237]

Ikle sant :D så jeg er egentlig 4 barns mor haha [emoji14] hun er akkurat som en unge :D
Hehe, sant det [emoji14]

Er jo litt sånn og, er ikke bare bare for dem å fortelle oss når de trenger noe de heller ;)

I dag var vi og fikk oppdatert vaksinene. Minste var ikke fornøyd og protesterte høylytt i bil på vei til, tilbake og når vi var kommet hjem - helt uhørt [emoji34]

Ikke sant?? Uff, jeg syntes det symbolet der var litt teit, men men.. får ikke endret på det dessverre..
Fikk litt følelsen av å være en minion når jeg så den. Ikke relatert til de filmene [emoji23] men hadde en drøm natt til i dag og du, Moderator Amalie og jentene her var med i den. Vi ble ninjaer som skulle redde Totoro som ble kidnappet av en ond liten jente. Du var lederen og Amalie var din høyre hånd [emoji23] sikkert der jeg fikk dronning assosiasjoner fra med kronen.

Hehe, sant det [emoji14]

Er jo litt sånn og, er ikke bare bare for dem å fortelle oss når de trenger noe de heller ;)

I dag var vi og fikk oppdatert vaksinene. Minste var ikke fornøyd og protesterte høylytt i bil på vei til, tilbake og når vi var kommet hjem - helt uhørt [emoji34]

Haha vaksine er ikke noe kjekt nei :( glad det er lenge til neste nå :)

Sykeste :p gikk fra 743 innlegg i går morres til 1136 i går kveld :) jeg klarte altså å skravle 393 inlegg :D

Back
Topp