Godt trente fingrer du hihihi
Hahah ja de ligger i hardtrening til OL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt trente fingrer du hihihi
Bør detJa i går kveld gjorde det det så nå bør vi kunne se resultater
Håper virkelig detEn time igjen veldig spent på om vi har tatt innpå litt eller i det minste beholdt 4 plassen vår
Flink du erBare 500 inlegg igjen for meg så når jeg jammen 30 000 kansje jeg klarer det i dag? haha det hadde i såfall vert bra jobbet
OL i tastetrykking finnes! Eller.. det er verdensmesterskap i det i hvert fall [emoji14] burde melde deg påHahah ja [emoji14] de ligger i hardtrening til OL
Tenker du klarer den veldig veldig lett! [emoji14]Bare 500 inlegg igjen for meg så når jeg jammen 30 000 kansje jeg klarer det i dag? [emoji14] haha det hadde i såfall vert bra jobbet
jaja [emoji14]
Er veldig imponert faktisk!Vi ligger langt bak, men fortsatt på 4. da!
Nei tror vi har falt til 5Vi ligger langt bak, men fortsatt på 4. da!
Der står ikke mars 17,men stod nå de hadde hoppet så voldsomt hmmjaja [emoji14]
Ikke så verst da
Trodde jeg og, men nyeste snap viste håndskrevet liste hvor vi var på 4Nei tror vi har falt til 5
Ja ,men ut fra de andre snap så 5. Og mars 17 står ikke på håndskrevet liste . MerkeligTrodde jeg og, men nyeste snap viste håndskrevet liste hvor vi var på 4
Gjenstår å se til senere i dag da når Tamara har litt bedre tidJa ,men ut fra de andre snap så 5. Og mars 17 står ikke på håndskrevet liste . Merkelig
Ja gjør såGjenstår å se til senere i dag da når Tamara har litt bedre tid
Så godt det lar seg gjøre i hvert fall de fleste er vel opptatt med ærend og jobb nåVi får skravle på så lenge