Har du grunn til
Det har vi alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du grunn til
Kjør på
Oh yeahDet har vi alle
Oh yeah
Og jeg har som personlig mål å passerer 20 000 på brukeren min nå i kveldHar lett nådd det haha har ikke gjort noe annet enn p trykke her siden kl 19 haha
Og jeg har som personlig mål å passerer 20 000 på brukeren min nå i kveld
Heia degDet fikser du nok lett jeg håper jeg når 30 000 i løpet av uken
Kult! Skal vi dra hverandre i mål?Det fikser du nok lett jeg håper jeg når 30 000 i løpet av uken
Kult! Skal vi dra hverandre i mål?
Heia deg
Haha, nei ikke sikkert at katten hadde vært enig heller [emoji14]Nei det er nettopp det nå Jar jeg fri resten av uka men jeg må jo ta meg av minsten han kan ikle bare leke med katten
Men mener at de er en 20stykker også [emoji14]Haha jeg tuller [emoji14] ja de ligger langt foran oss
Haha, nei ikke sikkert at katten hadde vært enig heller [emoji14]
Det blir det lettEr på samme plass jeg [emoji14] men jeg har 930 innlegg håper det blir 1000 til i morgen
Men mener at de er en 20stykker også [emoji14]
Er du som skulle vært lagleder, duNå er jeg spent på oppdatering i morgen. Bare i skravletråden har vi klar 500 innlegg i kveld sykt bra jobbet jenter
Så gøy er så herlig når de trives sammen. Her styrer ene litt unna, men minste koser gjerne, til tross for litt hardhendt kosingKatten elsker det faktisk der er hun som dilter etter han [emoji23][emoji23].
Er du som skulle vært lagleder, du
Så gøy er så herlig når de trives sammen. Her styrer ene litt unna, men minste koser gjerne, til tross for litt hardhendt kosing