Ja flott. Samme her
Må jo det om vi skal ha en liten sjangs om ikke annet så vill jeg beholde 4 plassen vår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja flott. Samme her
Hehe enig derMå jo det om vi skal ha en liten sjangs om ikke annet så vill jeg beholde 4 plassen vår
Ja stemmerJa
Sånn var det
Ja stemmer
Det er såDet er heftig å Ts igjen dem
Ikke lenge til oppdatering på lista topp 100 heller nå vel
Mhm tror det nærmer segAner ikle . Siste var vell i 16 tiden en gang? Ja viss det stemmer ja så er det jo nå snart
Det blir detBlir spennende å se hvordan det er da
Oh! Du har fått en overkropp med krone på hodet. Dronningen vår? [emoji14]Ca 500 innlegg har dere skrevet i dag! Kom igjen nå jenter, dere lå på 4 plass i dagtidlig, dere må skrive mer, ikke mindre hvis dere skal få premieplassering
Ja, du tenker slik prosentvis regnet ut med deltagere og antall innlegg/poster? det er det mest rettferdige..Ja men vi er få i forhold til andre grupper
Mhm tror det nærmer seg
Ja, du tenker slik prosentvis regnet ut med deltagere og antall innlegg/poster? det er det mest rettferdige..
Sant detDet gjør nok det da ja men så blir nok ikke neste dør etter lalletid
Jaggu på 1 plass
Sant det
Man må allikevel skravle mye for å vinne, men man får en sjanse! 20+ mot 9 stk er ikke mye å konkurrere med.Ja akkurat det jeg tenker det hadde vert morro å vist kunne vært mye jevnere resultater da