Åhh såpass jaVell.. disse er over oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh såpass jaVell.. disse er over oss
Men ligger bak gitt,men forventer jo ikke annet. Vi er fåOi, ny oppdatering på appen nå, likte layouten de har valgt! kan se festede tråder med pins også. Tøft
Formen i dag?Oi, ny oppdatering på appen nå, likte layouten de har valgt! kan se festede tråder med pins også. Tøft
Føler meg bakfull. Fått en del timer mer søvn nå enn hva jeg har fått siden før svangerskapet. Samboer tok fri fra jobb i dag var godt.. der igjen tror jeg at jeg begynner å bli syk. Sår hals og litt febril. Der da?Formen i dag?
Huff da. Håper ikke du blir syk:/ Joda fin forn herFøler meg bakfull. Fått en del timer mer søvn nå enn hva jeg har fått siden før svangerskapet. Samboer tok fri fra jobb i dag var godt.. der igjen tror jeg at jeg begynner å bli syk. Sår hals og litt febril. Der da?
Blir nok fort frisk igjen i så fall du fikk meg til å bli sulten, så må prøve å få i meg litt mat nåHuff da. Håper ikke du blir syk:/ Joda fin forn her
Ja må spiseBlir nok fort frisk igjen i så fall du fikk meg til å bli sulten, så må prøve å få i meg litt mat nå
Åhh såpass ja
vi får skravle og se vips skravler de litt mindreJa :/ den blir vrien
Men vi skravler nå og see
vi får skravle og se vips skravler de litt mindre
Hehe ja . Da kunne vi tatt innpåDet hadde vert litt greit om de bare tok en dags pause ja
Hehe ja . Da kunne vi tatt innpå
Hehe problemet er at sannsynligheten er liten for detJa men en dag med 400 innlegg hver så kansje vi tar litt innpå
Oi, ny oppdatering på appen nå, likte layouten de har valgt! kan se festede tråder med pins også. Tøft
Hehe problemet er at sannsynligheten er liten for det
Ca 500 innlegg har dere skrevet i dag! Kom igjen nå jenter, dere lå på 4 plass i dagtidlig, dere må skrive mer, ikke mindre hvis dere skal få premieplassering
Det står i påmeldingstråden deres hvor mange som har meldt seg påIkke så lett alltid må jobbe å men skulle bært regnet ut fra hvor mange deltakere vi er
Men skravler på som bare det mellom slagene