Nei vil ikke tro detHar laget som bare det tror ikke jeg mangler noen for barnevadderen hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei vil ikke tro detHar laget som bare det tror ikke jeg mangler noen for barnevadderen hvertfall
Ser slik ut ja går snart forbi de på plass 1,2 og 3 haha
Mulig det i dag kanskje jaDu ligger ikke langt fra de over du nei stå på så raser du lett forbi
Mulig det i dag kanskje ja
Og sånn på totalenVis vedlegget 221420
Supert mål det
Ja, hvis det var konkurranse per år så hadde vi lett vunnet 2015Hahaha er morsomt å se på denne [emoji14] se så vanvittig stor forskjell det der på forumene vi stiller jo i en klasse alene
Hadde vært enklere om jeg bare hadde blitt hjemme [emoji14]Ja hvertfall ett det er mulig å nå med alt annet i tillegg
Ja, hvis det var konkurranse per år så hadde vi lett vunnet 2015
Hadde vært enklere om jeg bare hadde blitt hjemme [emoji14]
I våre glansdager ja ^^ tenkte per år, siden den ene gruppen fra 14 antageligvis skravler en del de ogHaha ja [emoji14] burde fått en premie for det der altså [emoji14] vi må jo ha vert det mest aktive termin gruppa noen sinne
I våre glansdager ja ^^ tenkte per år, siden den ene gruppen fra 14 antageligvis skravler en del de og
Hehe, ja ikke sant. Får heller vurdere å dra hjem tidligere hvis det virkelig er illeJa det hadde det gitt [emoji14] haha Neida man må jo jobbe å. Skal selv noen timer på jobb i dag så blir neppe så aktiv som i går
Hverdagen er travel den
ÅjaaaahihiDet tror jeg går så fint så
Ja spennendeHadde vist vert rekord høye tall i går på forumet hvertfall spent på mer oppdatering
Spent t på neste oppdatering
Hehe, ja ikke sant. Får heller vurdere å dra hjem tidligere hvis det virkelig er ille
Spent t på neste oppdatering