Nei vil ikke tro detHar laget som bare dettror ikke jeg mangler noen for barnevadderen hvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei vil ikke tro detHar laget som bare dettror ikke jeg mangler noen for barnevadderen hvertfall
![]()
Ser slik ut jagår snart forbi de på plass 1,2 og 3 haha
Mulig det i dag kanskje jaDu ligger ikke langt fra de over du neistå på så raser du lett forbi
![]()
Og sånn på totalenVis vedlegget 221420
Supert mål det![]()
Ja, hvis det var konkurranse per år så hadde vi lett vunnet 2015Hahaha er morsomt å se på denne [emoji14] se så vanvittig stor forskjell det der på forumenevi stiller jo i en klasse alene
![]()
Hadde vært enklere om jeg bare hadde blitt hjemme [emoji14]Jahvertfall ett det er mulig å nå med alt annet i tillegg
![]()
Ja, hvis det var konkurranse per år så hadde vi lett vunnet 2015![]()
Hadde vært enklere om jeg bare hadde blitt hjemme [emoji14]
I våre glansdager ja ^^ tenkte per år, siden den ene gruppen fra 14 antageligvis skravler en del de ogHaha ja [emoji14] burde fått en premie for det der altså [emoji14] vi må jo ha vert det mest aktive termin gruppa noen sinne![]()
I våre glansdager ja ^^ tenkte per år, siden den ene gruppen fra 14 antageligvis skravler en del de og![]()
Hehe, ja ikke sant. Får heller vurdere å dra hjem tidligere hvis det virkelig er illeJa det hadde det gitt [emoji14] haha Neida man må jo jobbe å. Skal selv noen timer på jobb i dag så blir neppe så aktiv som i går![]()
Hverdagen er travel den![]()
ÅjaaaaDet tror jeg går så fint så![]()
![]()
Ja spennendeHadde vist vert rekord høye tall i går på forumet hvertfallspent på mer oppdatering
![]()
Spent t på neste oppdatering
Hehe, ja ikke sant. Får heller vurdere å dra hjem tidligere hvis det virkelig er ille![]()