Det står i påmeldingstråden deres hvor mange som har meldt seg på
Ja men vi er få i forhold til andre grupper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står i påmeldingstråden deres hvor mange som har meldt seg på
Tamara har dårlige nyheter på kveldskvisten...
Ajajaj, akkurat ja :/
Tamara har dårlige nyheter på kveldskvisten...
Men er jo ikke bare bare å henge meg i svingene mellom jobb og barn og annet [emoji14]
Nei det er nettopp det nå Jar jeg fri resten av uka men jeg må jo ta meg av minsten han kan ikle bare leke med katten
Men er jo ikke bare bare å henge meg i svingene mellom jobb og barn og annet [emoji14]
Nei, vi har gjerne mer å stri med enn de som snart skal ha..
Haha vet . Men vi er ganske få i forhold til enkelte grupper gittCa 500 innlegg har dere skrevet i dag! Kom igjen nå jenter, dere lå på 4 plass i dagtidlig, dere må skrive mer, ikke mindre hvis dere skal få premieplassering
Men 14 ligger foran oss?Åååååh nei
Bra jobba detJeg hadde innen kl 16 klart å skravle over 100 innlegg da å det var jo bare på morgenen i dag før jobb
Jo han klarer seg med kattenNei det er nettopp det nå Jar jeg fri resten av uka men jeg må jo ta meg av minsten han kan ikle bare leke med katten
Men 14 ligger foran oss?
Jo han klarer seg med katten
Husker ikkehvem foran og hvem bakJeg vet ikke :/ trodde jo de lå ett stykke bak oss i dag morres :/ skal sjekke
Hehe huff det hadde vært galeHahaha veldig fornøyd med å leke med henne ja men kansje ikke hele dagen
Bra jobba det
Men 14 ligger foran oss?
Ja flott. Samme herJa jeg syntes det å svarer som bare det når jeg kan
Hehr mente liksom detHaha jeg tuller ja de ligger langt foran oss