Det står i påmeldingstråden deres hvor mange som har meldt seg på![]()
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står i påmeldingstråden deres hvor mange som har meldt seg på![]()
Ajajaj, akkurat ja :/![]()
Tamara har dårlige nyheter på kveldskvisten...
Ajajaj, akkurat ja :/
Men er jo ikke bare bare å henge meg i svingene mellom jobb og barn og annet [emoji14]
Nei det er nettopp detnå Jar jeg fri resten av uka men jeg må jo ta meg av minsten
han kan ikle bare leke med katten
![]()
Ajajaj, akkurat ja :/
Men er jo ikke bare bare å henge meg i svingene mellom jobb og barn og annet [emoji14]
Nei, vi har gjerne mer å stri med enn de som snart skal ha..
Haha vet . Men vi er ganske få i forhold til enkelte grupper gittCa 500 innlegg har dere skrevet i dag! Kom igjen nå jenter, dere lå på 4 plass i dagtidlig, dere må skrive mer, ikke mindre hvis dere skal få premieplassering![]()
Men 14 ligger foran oss?Åååååh nei![]()
Bra jobba detJeg hadde innen kl 16 klart å skravle over 100 innlegg daå det var jo bare på morgenen i dag før jobb
![]()
Jo han klarer seg med kattenNei det er nettopp detnå Jar jeg fri resten av uka men jeg må jo ta meg av minsten
han kan ikle bare leke med katten
![]()
Men 14 ligger foran oss?
Jo han klarer seg med katten![]()
Husker ikkehvem foran og hvem bakJeg vet ikke :/ trodde jo de lå ett stykke bak oss i dag morres :/ skal sjekke
Hehe huff det hadde vært galeHahahaveldig fornøyd med å leke med henne ja men kansje ikke hele dagen
![]()
Men 14 ligger foran oss?
Ja flott. Samme herJa jeg syntes detå svarer som bare det når jeg kan
![]()
Hehr mente liksom detHaha jeg tullerja de ligger langt foran oss
![]()