Skravle/skryte tråd

Her snur vi kun over på siden (som en banan). Men kan i dag skryte litt av at han endelig er med i armene og nakken når du prøver å dra han opp fra rygg til sittende på gulvet. De andre på vår barselgruppe klarte det når de var 4 mnd. Vi ligger altså "bare" 2 mnd bak dem der.
Jammen godt de utvikler seg i sitt eget tempo disse små ♥
 
Huff, får ha god bedring med vesla!;) håper det går over fort!

Hun klarer å snu seg begge veier ellers.. men er nok fordi senga er litt liten nå at hun ikke kommer seg tilbake igjen, men kjøpt ny seng i dag..så må bare montere den sammen først:p
Takk for det :) Feberen har heldigvis gått over :)

Har dere fått montert sengen? Hvordan seng har dere kjøpt?
 
Takk for det :) Feberen har heldigvis gått over :)

Har dere fått montert sengen? Hvordan seng har dere kjøpt?

Jada;) Senga er montert, og en fornøyd jente ligger å sover :D Trodde kanskje det skulle bli problemer med å få lagt henne i dag, siden det var ny og ukjent seng.. men gikk som normalt!;)

Kjøpte ikea-seng, Stuva med rosa skuffer;)
 
Jada;) Senga er montert, og en fornøyd jente ligger å sover :D Trodde kanskje det skulle bli problemer med å få lagt henne i dag, siden det var ny og ukjent seng.. men gikk som normalt!;)

Kjøpte ikea-seng, Stuva med rosa skuffer;)

Så godt at det gikk fint å legge ho da:)
Fin seng!:)
 
Så godt at det gikk fint å legge ho da:)
Fin seng!:)

Takk;) Synes det var greit å kjøpe en seng som kan brukes over en lang periode, kan ta av den ene siden. Så da slipper vi i kjøpe ny seng igjen når hun begynner å gå ut av sengen selv.
 
Ja, kjekt det! Fikk man litt ekstra plass til leker og dvs:)
 
Merker jeg er veldig utslitt om dagen.. jenta har hatt tre netter nå med veldig snørrete nese, og hun våkner hele tiden. Håper det gir seg snart, sånn man skal få seg litt søvn:)

Har prøvd å heve madrassen under hode litt, slik at hun ikke skal ligge helt rett..men har ikke hjulpet så mye på søvnen hennes det heller.
 
Huff. Ikke noe moro når de er sånn :-( Hjalp ikke mye for oss heller å heve hodet. Håper det går fort over hos dere.
 
Merker jeg er veldig utslitt om dagen.. jenta har hatt tre netter nå med veldig snørrete nese, og hun våkner hele tiden. Håper det gir seg snart, sånn man skal få seg litt søvn:)

Har prøvd å heve madrassen under hode litt, slik at hun ikke skal ligge helt rett..men har ikke hjulpet så mye på søvnen hennes det heller.
Sånn her nå også! Det eneste jeg finner hjelp i er otribaby nesesuger, sjøl om det er skikkelig ekkelt :p
 
Sånn her nå også! Det eneste jeg finner hjelp i er otribaby nesesuger, sjøl om det er skikkelig ekkelt :p

Huff! Ikke gøy nei! Bruker nesesuger vi også, hvis ikke det hadde vært oppfunnet enda.. da hadde man ikke hatt en alt for glad baby gitt:p Skikkelig ekkelt ja^^ hehe.. Men den nesesugern skulle hatt en motor som sugde kontinuerlig, for her må man gjøre det et par ganger før jeg har fått ut alt:p Følese ut som det aldri tar slutt:p
 
Haha, og av og til sitter det jo så sykt langt inni der, så det surkler jo selv om jeg suger og suger og suger.. Og brekker meg :p
 
Nå har jeg bestilt bunad til 17 mai:D

Gleder meg til å få den, har ellers aldri hatt bunad.. uten om da jeg gikk på barneskolen. Føler jeg må ha bunad nå som jeg har fått barn, og så er det jo så greit.. slipper man å tenke på hva man skal ha på seg hver 17mai:)

Hva slags bunad har dere? Jeg har bestilt Lundebybunad
 
Jeg har hedmarksbunad, soooom ikke passer i år :/

Åhh så kjedelig da.. passer nok til neste år skal du se;) Unga begynner å bli aktive nå, så snart flyr vi etter de hele tia.. Da har vi ikke tid til å sitte her å late oss lengre:p
 
Åhh så kjedelig da.. passer nok til neste år skal du se;) Unga begynner å bli aktive nå, så snart flyr vi etter de hele tia.. Da har vi ikke tid til å sitte her å late oss lengre:p
Ja, jeg går for det :) Veide meg selv på helsestasjonen i dag også, ned 2 kg! ;) Bare 11 igjen! Så jeg skal klare det på ett år, passe det ;)
 
Nå har jeg bestilt bunad til 17 mai:D

Gleder meg til å få den, har ellers aldri hatt bunad.. uten om da jeg gikk på barneskolen. Føler jeg må ha bunad nå som jeg har fått barn, og så er det jo så greit.. slipper man å tenke på hva man skal ha på seg hver 17mai:)

Hva slags bunad har dere? Jeg har bestilt Lundebybunad
Forresten, den bunaden var skikkelig fin! Den svarte du har bestilt?
 
Back
Topp