Skravle/skryte tråd

Så gøy.. Ikke lenge til de krabber alle mann :-)

Selvom jeg føler meg fæl og magen er fortsatt slapp etter fødselen så er jeg veldig fornøyd med å få på meg det siste bukseparet mitt som jeg absolutt ikke fikk på meg forrige måned. :)

so kjekt å komme inni bukser som ikkje passa forrige mnd , en herlig følelse kan eg tenke meg. Eg synest iallefall det rett og slett er herlig å komme inni buksene mine igjen ;) sjølv har eg vore stad å kjøpt meg to nye bukser i to str mindre enn dei buksene eg kjøpte rett før jul ;)
Sidan januar har eg tatt av ca.7 kg, so sjølv om eg fremdeles føle meg STOR, er det deilig å vite at det sakte men sikkert nærma seg målet om av få av seg nokre fleire kilo :)

Ja deilig å komme inn i gamle bukser igjen jaaa!.. Her er buksene forsatt litt stramme:P hehe

Her går det nok litt feil vei. Jeg er kommet inn igjen i de buksene som jeg brukte på jobb før jeg ble gravid. De var for store etter jeg hadde vært gravid (gikk ned selv om vekten gikk opp totalt)

Ikke verst! Har du trent og fått mere muskler da, siden vekten har gått opp og du blitt mindre da?:) muskler veier mere enn fett så;)

Kjøpte meg akkurat badedrakt nå, er vel første gang jeg har hatt det.. uten om når jeg var barn!:P
12-9508_F.jpg

Badedrakt med skjørt, sånn at man skjuler hofter og litt slapp mage etter en graviditet!:D Håper det ikke ser for dumt ut å gå med^^ Er ikke fornøyd nok med kroppen til å gå i bikini lengre.. så da tenkte jeg skulle prøve ut en slik en.. Fikk den for 200kr på ellos (rabatt vel og merke)

Hehe har og kjøpt badedrakt men det var grunnet babysvømming, kunne ikke gå med bikini der følte jeg. Kjøpte en som hadde stor åpning på ryggen, tenkte ryggen ser fortsatt fin ut selv etter graviditet og føldsel.;-)
Min kosta hele 500kr da:-/

Den var forresten veldig fin den badedrakten da. :) fikk nesten litt lyst på den sjøl:-)

Hehe.. ja håper den sitter like bra på også! Blir rart å gå med babedrakt! Håper det ikke ser helt for dumt ut på en 23åring! :p Kjøper det jo av den grunn at jeg vil bade med jentungen og samboer til sommern, uten å føle meg helt ubekvem:D

Og som du sier, er nok greiest med badedrakt på babysvømming! slipper man å tenke på at en pupp plutselig har falt ut:p haha

Hehe.. ja håper den sitter like bra på også! Blir rart å gå med babedrakt! Håper det ikke ser helt for dumt ut på en 23åring! :p Kjøper det jo av den grunn at jeg vil bade med jentungen og samboer til sommern, uten å føle meg helt ubekvem:D

Og som du sier, er nok greiest med badedrakt på babysvømming! slipper man å tenke på at en pupp plutselig har falt ut:p haha

Jeg har alltid problemer med å finne riktig bikini uansett fordi jeg trenger ganske stor overdel og har måtte kjøpe nytt hvert år fordi at den egentlig var litt for liten ( sliter med bh også )
Så igrunn så var det deilig når jeg endelig hadde en grunn å kjøpe badedrakt.
Jeg skal jo trosalt ligge på stranda og bade med sønnen min ikke prøve å se bra ut i alle andres øyne:)
Det eneste som er litt kjedelig er at man ikke får sol på magen, men man har vel ikke mye tid til å sole seg med en liten en på stranda som sikkert krabber:)

Jeg har alltid problemer med å finne riktig bikini uansett fordi jeg trenger ganske stor overdel og har måtte kjøpe nytt hvert år fordi at den egentlig var litt for liten ( sliter med bh også )
Så igrunn så var det deilig når jeg endelig hadde en grunn å kjøpe badedrakt.
Jeg skal jo trosalt ligge på stranda og bade med sønnen min ikke prøve å se bra ut i alle andres øyne:)
Det eneste som er litt kjedelig er at man ikke får sol på magen, men man har vel ikke mye tid til å sole seg med en liten en på stranda som sikkert krabber:)

Ja stress å finne ordentlig bikini som sitter perfekt ja! Man må bare bruke litt tid, og prøve..så finner man nok en etterhvert:) Har hørt at de som har store pupper finner som oftest den beste bh'en på en ordentlig undertøysforetning.. de skal ha stort utvalg i forhold til kjedebutikkene;)

Er ikke så farlig at jeg ikke får solt magen for min del;) Må passe oss for sola vettu.. må ikke få rynker for tidlig:P hehe Dessuten, så viser man jo nesten aldri magen i utgangspunktet. Kun når man bader nesten:)

Desverre er det nok bare fett som har kommet på igjen. Spiste sunnere når jeg var gravid, og derfor gikk jeg ned selv om det på helsekortet sto opp 10 kilo (som altså var ren baby med tilbehør). Får bare ta meg sammen igjen. Men noe forsvinner vel når jeg går i jobb igjen. Barnehagesjokket for kroppen til ansatte: Mer bevegelse enn før.

Hehe.. fort gjort å ta det litt mere med ro når man sitter hjemme med en liten en:P

God morgen søndag alle oktobermammaer!;) I dag har vi begge sovet helt til klokken 09.50 i dag..frokosten inntatt og har ellers vært en god start på en ellers dårlig søndag med regn..håper det tar deg opp!

Lillegullet sov i heile natt også, la seg kl.19.30 igår og sov til kl.08.00. Mannen stod opp med gulla våre og eg fekk sove heilt til 09.50..Her har latskapen slått til for fult på en regnfull søndag, mannen tok med alle ungane og reiste til "byen" og kjøpte takeaway kinamat til middag :P mens eg var heime å vaska litt og laga en sukkerbunn til ei kake eg skal levere frå meg til ei venninde imåra ;)

hørtes ut som en deilig dag ja!;) vært ganske så slapp dag her i dag også.. vesla sto opp som sagt 09.50 i dag, la deg igjen kl.12..og sov helt til kl.15.00:D

Syns det begynne å gå litt vel fort i svingane her. Når lisjeklompen våkna etter middagsluren sin, og mannen var inn i senga å skulle ta han opp, hadde han komt seg opp på knea med strake armer og stod å "vugga" fram og tilbake :P so spørst om vi ikkje skal begynne å tenke på å senke sengebunnen snart :P

ekke så dumt det nei! Derfor jeg skal skaffe meg ny seng til uken også....har vært så redd for at hun skal dra seg opp langs kanten på senga den siste tiden..ettersom hun allerede gjør det på en del møbler.. Så her må det byttes til seng:P

Har en gutt som virker gørr trøtt men ikke får sove. Virker som noe plager han..
Mistenker mageknip ( forstoppelse ) eller tann på vei...
Så nå ligger han på armen min og glor på tv så håper jeg på at han sovner. Har ikke sovet siden kl 15.. Er 6,5 timer det!!
Har prøvd å legge han siden kl18, da han pleier han sove.. Slitsomt.

Back
Topp