Skravle/skryte tråd

Så deilig!! 10.30 er ikke verst.
Er endringer i runtier på gang her også virker det som.
Legger seg mellom 20-21 og står opp 7-8 tiden. Fortsatt et måtlid om natta.

Før var det soving kl 18, og sto opp kl. 6.
Syns det er helt greit han kan være våken litt lengre på kvelden nå som det nærmer seg sommermånedene.
 
Ja hun la seg alt fra 18-19,30 her en god stund,. og da var det opp 6-7. Så gjør det meg ingenting at jeg kan sove litt lengre på morgningen nå! :) I går lå vi bare i sofaen og koste oss i går kveld. Det var kjempekos! Lå vel der en time og så på tv begge to:p hehe Merker at hun har begynt å bli roligere når kvelden kommer, så hun liker bare å bli dullet med og kost med:D
 
og hver morgning ligger hun på magen! så noen ganger snur jeg henne.. for hun sover litt lettere på magen. Noen andre babyer her som driver å snur seg rundt på magen for å sove?
 
Ja hun la seg alt fra 18-19,30 her en god stund,. og da var det opp 6-7. Så gjør det meg ingenting at jeg kan sove litt lengre på morgningen nå! :) I går lå vi bare i sofaen og koste oss i går kveld. Det var kjempekos! Lå vel der en time og så på tv begge to:p hehe Merker at hun har begynt å bli roligere når kvelden kommer, så hun liker bare å bli dullet med og kost med:D

Er så deilig når de er rolige og vil kose på kveldene.
Her blir det og mye kos på kvelden og da er det ikke farlig om han ikke legger seg tidlig.

Her liker han ikke magen så godt, og vil helst ikke ligge på magen i det hele tatt.. Ruller tilbake på ryggen når jeg legger han på magen og han ruller ikke frivillig på over på magen lengre sånn som han gjorde en liten stund.
 
Vi lå en halvtime sammen på magen på gulvet i stad.. Han har så lyt på lekene foran han men ender opp med å bevege seg vekk ifra de når han prøver å åle seg mot de.
Så prøver han å komme opp på knæra, men det er litt vanskelig! Virker gira på å "krabbe" da.
 
Jaa kjempekos når de bare vil kose og bli dullet med på kvelden. Hun her elsker å bli stryket på både mage og rygg, noen ganger ender det med at hun sovner:p

du får bare legge han på magen litt hver dag.. så liker han det etterhvert. Jenta her hatet også å ligge på magen helt til hun fant ut at hun kunne bevege på seg:p Gleder meg fært til de begynner å krabbe, men så fort de begynner å krabbe sitter vi vel alle sammen og klager over at de er over alt! Hehe :p Tror det ikke er lenge før hun begynner å krabbe her, hun er så aktiv og nysgjerrig av seg...og kommer seg langt av gårde bare nå^^
 
Vi lå en halvtime sammen på magen på gulvet i stad.. Han har så lyt på lekene foran han men ender opp med å bevege seg vekk ifra de når han prøver å åle seg mot de.
Så prøver han å komme opp på knæra, men det er litt vanskelig! Virker gira på å "krabbe" da.
Hehe, er akkurat slik her også ;)
 
Åh, så godt! Skulle ønske O sov lenge i dag og... Jeg var ute på Mumford &sons konsert i går, little too much beer... :p Sovet fem timer... hehe... Men jeg visste vel at det kom til å bli sånn, så det er min egen skyld :) I dag skal jeg og snuppen på togtur, Oslo- Mo i Rana! 15 timers tur, mamman min skal være med da, gudskjelov, ellers tror jeg tiden hadde blitt lang!
 
hehe.. skulle nesten ordnet deg barnefri i går marutt!;) kan tenke meg du er litt bakpå i dag ja! :p Så får du ha en fin togtur, og så får man håpe mormor passer den lille sånn at du får hvilt deg litt på turen..
 
Skulle det! Det er ikke det at jeg drikker med drita, men fader... tåler nesten ikke noe lenger... :p Mer herda før :p Han sovner sikkert på toget, det går kl 16, så jeg får nok hvilt meg litt da! :) Ha en goood helg jenter!
 
Hehe.. tåler ikke så mye her jeg heller.. merker det litt i hode etter to glass vin:p har blitt en pingle!
 
Jeg får teste i kveld hva jeg tåler. Ingen plan om dritings her heller. Men i kveld er det endelig min tur å smake litt igjen. Mannen har ansvaret for mini.
 
aaah så deilig mammaspire!;) Du får kose deg, og nyte friheten mens du kan<3
 
Tåler fortsatt masse gitt.. Men det er like greit!:) så slepper jeg å bli dritings hvis jeg skal drikke.
 
Hehe. Tåler ikke mye jeg heller. Merker det etter et lite glass med cider :p

Hvordan gikk togturen? Eller dere er vel fortsatt på toget. Håper dere har det fint :)
 
Kan si at jeg tålte det. Ingen forskjell fra før jeg var gravid. Nå drikker jeg jo ikke ofte heller da. Og ja, hvordan gikk togturen marutt?
 
Etter frokost idag, låg lisjeklompen på golvet sammen med storesøskena sine å leika. Storebror la en leike forran som han ikkje rakk tak i. og plutselig knakk han koden for å dra seg framover på golvet.
Artig å sjå på, men no lyt en vel passe ekstra godt på med kva som havner på golvet :p
 
Back
Topp