Skravle/skryte tråd

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Lager en tråd hvor vi kan snakke om diverse og skrive om diverse:)


Må dele og le litt. Lille leon har nettopp begynt å " danse " til sanger på tv og diverse.. Han blir helt gira! Gørr morsomt å se på
 
Og skryte om diverse mente jeg å skrive:)
 
Hihi. Så utrolig stilig.

Jentungen her har plutselig skjønt hvordan man får lekene til å lage lyd. Så hun ligger og slenger armen opp og ned for å høre lyden. Kjempeartig :D
 
Hihi. Så utrolig stilig.

Jentungen her har plutselig skjønt hvordan man får lekene til å lage lyd. Så hun ligger og slenger armen opp og ned for å høre lyden. Kjempeartig :D

Åja, lage lyd er gøy..
Her bråkes det godt med lekene også, og armene flyt opp og ned :)
 
Har en guttungen som nekter å ligge på magen, fordi nå trenger han ikke det for nå kan han jo snu seg tilbake på ryggen... Det går under 1 minutt fra jeg legger han på magen til han er på ryggen igjen:p
 
Har en guttungen som nekter å ligge på magen, fordi nå trenger han ikke det for nå kan han jo snu seg tilbake på ryggen... Det går under 1 minutt fra jeg legger han på magen til han er på ryggen igjen:p
Hehe,her er det fortsatt omvendt. Snur seg til magen med en gang,men ikke så ivrig andre veien.
 
Hehe,her er det fortsatt omvendt. Snur seg til magen med en gang,men ikke så ivrig andre veien.

Så morsomt..!
Tenker at guttungen aldri kommer til å krabbe hvis han ikke vil på magen, og jeg kan jo ikke tvinge han til å ligge på magen heller.. Men en dag kommer han vel til å ville ha tak i noe så mye at han snur seg på magen.
 
Jentungen min holdt også på sånn en periode; med en gang jeg la henne på magen så snudde hun seg tilbake på ryggen. Men nå har hun plutselig "glemt" hvordan man snur seg, så da blir hun liggende og blir sint fordi hun ikke vil ligge på magen :p Men i går fikk jeg henne til å snu seg fra rygg til mage (med hjelp) 2 ganger, så det er håp ;)
 
Det var en stund lillegutt hadde glemt han også, han snudde seg en del fra rygg til mage, men kom seg ikke tilbake, og ble redd tror jeg så nå gjør han ikke det lenger. Men han liker ikke å være på magen så er vel ikke rart han ikke snur seg til magen. Hehe.. Kommer se nok:)
 
Har visst en liten syvsover her i dag :p han stod opp ca.07.30 og var våken en times tid, fekk litt mat og sovna, søve fremdeles her. Mens eg drikke kaffi høre eg på snokelydane hans, syns dei er så søte, også han han puster it igjen kjem det en liten "phu" fra munnen ;)
 
I natt har jeg hatt en herlig natt! Var oppe kun en gang for litt mat. Fikk henne til å legge seg 23.00 går..og hun sto ikke opp før kl. 10 i dag. Liker at hun plutselig har kommet tilbake til den gamle rutinen:p

Så i natt fikk jeg ordentlig med søvn:) la meg likt med henne:)
 
Så bra, deilig med god natte søvn!
 
Jentungen her bestemte seg for at natta var ferdig klokken 5 i natt, så klokken 6 startet vi med morgenbadet :p Heldigvis var mannen hjemme for å hjelpe til så jeg også kunne stelle meg og spise frokost i ro og mak. Etterpå tok jeg og snuppa en høneblund på sofaen. Det var kos :)
 
huff da! det var tidlig!:O hater å måtte stå opp så tidlig.. når jeg ikke skal noe spesielt..:p Bra mannen var hjemme iallfall, fikk du en litt mere rolig start på morgningen:)
 
Det var litt i tidligste laget for meg, så var ikke helt happy gitt :p men ble egentlig en fin morgen på tross av at det ble tidlig. Hele familien samlet lissom :)
 
Æh, know the feeling! Jeg har bestemt at så lenge han ikke legger seg før 18 og ikke skal opp før 06 er alt ganske greit :)
 
Jeg har også satt grensa på 6 (eller var det 7 jeg sa?). Før det er det natta, men er ikke så lett å forklare detta for dissa små gitt :p
 
Her er det ikke før 6, men om han er altfor trøtt så er det ikke lurt å tvinge de til å holde seg våken, vil heller våkne tidlig på morran enn å ha en overtrøtt og grinete unge.. Hehe:)
 
deilig natt i dag også! Hun la seg 20,30 i går og sto ikke opp før 10,30:D ga henne litt mat i 6tiden;) ser ut som hun har endret rutine sin til det gamle igjen ja:D Blid mamma:D
 
Back
Topp