Skravle/skryte tråd

Hei jenter! Togturen gikk bra den, han sovna til vanlig tid og våkna til vanlig tid :) Så det ble bra! Verre med mora som måtte sitte i en hard nsb-stol i 13 timer :p hehe... Var jo forberedt på det da, men ikke mange timene med søvn. Begnner å komme seg nå ;) Flink lillegutt <3

Apropos badedrakt/bikini: HUFF! Puppene går inn i den samme overdelen som før graviditeten, men verre med rompa! Jeg la på meg 23 kg under graviditeten, fødte av meg 10 kg, men resten sitter som pokker! Jeg sliter med å gå ned... Begynte så fint å trene, men så ble jeg syk og har ikke kommet meg i veien siden... Og nå bare byr det meg i mot å gå opp dit... Er jo ute å går tur hver dag, men det hjelper ikke... Lat jeg :p Dere er flinke som har kommet dere inn i buksene deres! Og kan nyte bikinitiden ;)

Huff får håpe han tar kvelden snart da! ;) Hvis det ikke er mageknipe eller tann så kan det jo henne han endrer døgnet også.. ikke alltid lett å vite det der. Er ikke så lenge siden vesla endret på døgnrytmen sin..da skulle hun plutselig være lenge oppe:P

Hei jenter! Togturen gikk bra den, han sovna til vanlig tid og våkna til vanlig tid :) Så det ble bra! Verre med mora som måtte sitte i en hard nsb-stol i 13 timer :p hehe... Var jo forberedt på det da, men ikke mange timene med søvn. Begnner å komme seg nå ;) Flink lillegutt <3

Apropos badedrakt/bikini: HUFF! Puppene går inn i den samme overdelen som før graviditeten, men verre med rompa! Jeg la på meg 23 kg under graviditeten, fødte av meg 10 kg, men resten sitter som pokker! Jeg sliter med å gå ned... Begynte så fint å trene, men så ble jeg syk og har ikke kommet meg i veien siden... Og nå bare byr det meg i mot å gå opp dit... Er jo ute å går tur hver dag, men det hjelper ikke... Lat jeg :p Dere er flinke som har kommet dere inn i buksene deres! Og kan nyte bikinitiden ;)

Du får sove ut denne uken da vettu!;)
La på meg litt over 20kg jeg også.. har 5kg igjen, men tror det må trenes litt muskler og slik for at ting skal bli som det en gang var! ;) Tror jeg har mistet masse muskler, og det meste har blitt til fett isteden.. så lår, rumpe og mage er langt fra det det var før jeg var gravid, derfor det er greit å kjøpe badedrakt inntil videre for min del;)

og så fort typen er tilbake skal det trenes hardt! :P Synes ikke det er så lett å dra på treningsstudioet når jeg må drasse med meg den lille.. ellers hadde jeg nok vært der for lengst!

Lillegutt sovna til slutt halv 10 i går.. Våkna igjen kl. 12 og hyl skreik, så var inne å henta han inni senga.
Alikevel ville han våkne kl 6 på morran men fikk han til å sove igjen og sov til 8.

I dag er jeg stup trøtt og ser lite fram til en dag med støvsuging osv..

uff då, får håpe han sove litt i dag då, so du kan slappe av litt også. Og at han er i rutine igjen til natta igjen.
Her er vi nett stått opp og har fått sendt storebror avgårde på skulen. So skal eg hive meg rundt å få pynta ferdig ei kake so vi forhåpentligvis rekk å gå oss en tur på barseltreff og vere litt sosiale idag.
Ha ein finfin dag ;)

uff då, får håpe han sove litt i dag då, so du kan slappe av litt også. Og at han er i rutine igjen til natta igjen.
Her er vi nett stått opp og har fått sendt storebror avgårde på skulen. So skal eg hive meg rundt å få pynta ferdig ei kake so vi forhåpentligvis rekk å gå oss en tur på barseltreff og vere litt sosiale idag.
Ha ein finfin dag ;)

Ja får håpe det, han hat også blitt fryktelig mammadalt for tiden så ikke bare bare med det husarbeidet heller.

Så koselig med barseltreff, deilig å være sosial:-)
Her er været ganske kleint, masse tåke og litt små regn, iogmed at regntrekket til vogna ble ødelagt så blir det enda en inne dag på oss!
Prøve å få lillegutt til å sove litt ute da sånn at han får friskt luft.
Eller friskt og friskt, tror en av naboene tenner bål, så lukter bål her!

Tja, sove ut er vel et fremmedord :p hehe, men detta vet i vel nå, at det blir lenge til vi kan sove ut! GMN og kaffe er kos det og. Velger å tenke at jeg i det minste opprettholder døgnrytmen til jeg skal på skolen igjen :)
Ha en fin dag dere!

Lillegutt sovna til slutt halv 10 i går.. Våkna igjen kl. 12 og hyl skreik, så var inne å henta han inni senga.
Alikevel ville han våkne kl 6 på morran men fikk han til å sove igjen og sov til 8.

I dag er jeg stup trøtt og ser lite fram til en dag med støvsuging osv..
Det er utrolig slitsomt når det blir sånn. Men bra du fikk han til å sove litt til på morran. De trenger jo faktisk en del søvn disse små.

går her å små grua meg til i morgon :P Er så heldig at eg skal få passe tantegullet mitt som er like gammel som lisjeklompen, det blir nok koselig, og sikkert kjekt for lisjeklompen å ha selskap imåra. Men eg danna meg jo dei mest fantastiske bilda i hodet, der begge begynne å hylskrike for dei skal ha mat samtidig, en hengande fast på puppen og ei som ligg i fanget med flaska si :P
Spent på kor ditta skal gå, men satsa på eg får dei til å sove nokelunde samtidig, so eg kan få slappe av litt også :P

Så spennende! ;) Får ha masse lykke til, så får vi krysse fingrene for at de oppfører seg pent i dag:D

Jammen godt at eg ikkje har tvillinga, og takka for at kun har hatt 1 baby om gangen :P phu, litt stressa dag, men har nok gått veldig fint. Men kjente godt eg vart stressa når eg skulle lage ferdig middagen til mannen og jenta mi kom heim fra barnehagen, plutselig to babya som ville ha full oppmerksomhet og sutra, og skulegutten min skulle ha leksehjelp :P so til tross for en koselig dag sammen med tantegullet og lisjeklompen, var det også deilig når tantegullet vart henta og alle 3 gulla mine kom i seng ;)

Går nok fint monh. Jeg har hatt to sånne små samtidig og det gikk fint selv om det var slitsomt ;) Lykke til :)

I dag klarte endelig snuppa å rulle seg fra rygg til mage. Så da lå hun og rulla frem og tilbake :p

I natt våkna jeg da lillegutt klagde, gikk inn på rommet hans og der lå han på magen gitt, måtte bare snu han, gi han sutten og da sovna han igjen. Ingen mating igjen i natt!:) det er deilig.

I natt våkna jeg da lillegutt klagde, gikk inn på rommet hans og der lå han på magen gitt, måtte bare snu han, gi han sutten og da sovna han igjen. Ingen mating igjen i natt!:) det er deilig.

Godt å høre;) Vesla våkner stort sett en gang i løpet av natten av at hun har lagt seg på magen her:P

Det er jo i og for seg greit at de våkner da, så dere kan snu dem igjen. Får satse på de lærer seg å bare snu seg tilbake selv etterhvert ;-)

Vi har vært oppe store deler av natta. Tett nese og feber hos snuppa :-(

Huff, får ha god bedring med vesla!;) håper det går over fort!

Hun klarer å snu seg begge veier ellers.. men er nok fordi senga er litt liten nå at hun ikke kommer seg tilbake igjen, men kjøpt ny seng i dag..så må bare montere den sammen først:P

Her snur vi kun over på siden (som en banan). Men kan i dag skryte litt av at han endelig er med i armene og nakken når du prøver å dra han opp fra rygg til sittende på gulvet. De andre på vår barselgruppe klarte det når de var 4 mnd. Vi ligger altså "bare" 2 mnd bak dem der.

Back
Topp