Skravle/skryte tråd

Ja, jeg går for det :) Veide meg selv på helsestasjonen i dag også, ned 2 kg! ;) Bare 11 igjen! Så jeg skal klare det på ett år, passe det ;)

Ja, 11kg klarer du nok fint på et år!;) Når du kommer tilbake til jobb og rutiner så er det jo så mye lettere å holde seg unna de usunne valgene;) Her har man lagt om kosten et par uker, og jeg ser resultater.. Har gått ned nøyaktig en halv kg hver uke. Det verste av alt, jeg er mettere enn hva jeg noen gang har vært:p Og likevel kan jeg nyte en godbit når jeg vil:D Det å kun spise rene produkter, gir merkebar effekt!
 
Jeg har svart Gudbrandsdalsbunad,og den passa...fint med høyt liv. ;) Så har jeg fått sydd om rondastakken min fra jeg var lita,så den passer (nesten,litt stor) til vesla!! Det blir søtt tror jeg! :)
 
Er den klar til 17.mai i år, Lykkesrus.
Jeg har blå vestfoldbunad, 1932-modell. Den passet i dåpen, så da satser jeg på at den passer på 17.mai også ;-)
 
Jeg har svart Gudbrandsdalsbunad,og den passa...fint med høyt liv. ;) Så har jeg fått sydd om rondastakken min fra jeg var lita,så den passer (nesten,litt stor) til vesla!! Det blir søtt tror jeg! :)

Så koselig at du har en bunad som går i arv da:)
 
Er den klar til 17.mai i år, Lykkesrus.
Jeg har blå vestfoldbunad, 1932-modell. Den passet i dåpen, så da satser jeg på at den passer på 17.mai også ;-)

Ja, den blir klar til 17mai 2013:D ringt rundt i hele dag!:p De fleste har leveringstid alt fra 3-6mnd:p
 
Shiiit! Ja, da kan det være greit å spare litt ja :) hehe... Bunaden koster sikkert litt i seg selv..!
 
Eg har svart nordfjord bunad, og heldigvis passer den fremdeles, so slepp eg tenke på ka eg skal ha på meg på 17 mai.

Har også kjøpt bunad til lisjeklompen som han skal bruke 17 mai og når vi skal i konfirmasjon, kjøpte name it sin, sidan dei 2 andre også har den ;)
 
Ja kjempekjekt med bunad! Kan brukes til alle anledninger egentlig:) Skjønner ikke hvorfor ikke jeg ville ha det når jeg var yngre:p
 
i dag hadde jeg satt på 2 vasker, hengt det opp og støvsugd leiligheten.. både vesla og jeg hadde ordnet oss, og tenkte vi skulle bort på senteret..

så ser jeg på klokka er 9,30, senteret har ikke åpnet!! :p skjønner at man har småbarn i huset ja... har alt for mye tid til å få unnagjort ting:p så nå har jeg ikke mye å gjøre resten av dagen gitt:p
 
Nå har vi akkurat vært ute på en 2timers tur, vesla har fått sovet litt og mamma har fått unnagjort litt trening på morrakvisten:p Gikk først en lang tur og avsluttet med intervalltrening i oppoverbakke med barnevogn. Det var slitsomt det:p Veier 60 nå, og skal prøve å nå målet på 55kg i løpet av juli mnd, så får se hvordan det går:D
 
Så flink du er Lykkesrus. Og ja, trening i bakke med barnevogn er tungt ;)

Vi har vært på søndagstur i dag, sammen med et vennepar. Var litt sur vind, men vi kosa oss masse likevel :)
 
Så flink du er Lykkesrus. Og ja, trening i bakke med barnevogn er tungt ;)

Vi har vært på søndagstur i dag, sammen med et vennepar. Var litt sur vind, men vi kosa oss masse likevel :)

Takk, prøver så godt jeg kan:p
Hørtes ut som du hadde en koselig dag i dag også! Vært deilig og varmt her idag!:D mmmh! gleder meg til ordentlig sommer nå:D
 
DÅ har vi funne fram sportsdelen!
På fredag var eg og ungane i "byen" og shoppa, og lisjeklompen var våken heile tida, og skikkelig makk oppi bagen, fann ut at det ikkje var særlig trygt å ha han oppi der lengre.
So idag fann skal vi ta ibruk sportsdelen, skal i konfirmasjon so rekna med han blir "sittandes" endel i vogna og føle meg nok litt tryggare meg å kunne feste han med selane i vogna ;)
Her våkna vi til knall sol idag so har trua på at ditta blir ein super dag!
HA EIN FIN SØNDAG ALLE ;)
 
Kos dere! Det er veldig spennende med sportsdelen for de små! Og man kan jo legge dem ned i liggende uansett :)
 
For noen dager siden skjønte endelig lillegutt hvordan man bruker tutekoppen! Så det går ca 150 ml vann om dagen nå. Han digger det! Kjempegøy. Han har også begynt smått å åle seg på gulvet..
Utviklings går fort nå syns jeg.
 
For noen dager siden skjønte endelig lillegutt hvordan man bruker tutekoppen! Så det går ca 150 ml vann om dagen nå. Han digger det! Kjempegøy. Han har også begynt smått å åle seg på gulvet..
Utviklings går fort nå syns jeg.

så flink han er!;) her sitter jeg å håper på at hun skal begynne å krabbe ordentlig, hun får det nesten til.. men tror jeg må gå i innkjøp av strøppebukser med antiskli på knærne, har så utrolig glatt gulv få både store å små her:p

hun lærte seg å sette seg på rompa her i starten av mnd, så det er artig:D Begynner å bli så store, liker at hun begynner å bli litt mere aktiv og får beveget seg av gårde på egenhånd:D
 
Back
Topp