L
Lykkesrus
Guest
Var i butikken i dag, skulle kjøpe babymat på glass..ingen glass som er beregnet for nøyaktig 7mnd... Så kan man begynne å bruke babymat for 8mnd? :S skal vel gå greit det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro går helt greit, men de 6 månedersglassene er vel til bruk fram til 8 måneder tror jeg... Etter 8mndr kommer vel neste på 10 eller 12?Var i butikken i dag, skulle kjøpe babymat på glass..ingen glass som er beregnet for nøyaktig 7mnd... Så kan man begynne å bruke babymat for 8mnd? :S skal vel gå greit det?
Hvordan tilberedte du kyllingen?Jeg ville brukt de til 6 mnd, men helt sikker ikke noe farlig å bruke de til 8 mnd.
I dag lagde jeg kylling og potet til lillegutt og det var stooor suksess! Gikk fort ned!
Da kan jeg endelig skryte av at min lille har funnet ut at han kan snu seg helt rundt. Men nå skal du se at jeg skryter for tidlig. 2 ganger fordelt over en uke er jo ikke mye heller. Men jeg la han på ryggen og når jeg kom tilbake lå han på magen og gliste.
Da kan jeg endelig skryte av at min lille har funnet ut at han kan snu seg helt rundt. Men nå skal du se at jeg skryter for tidlig. 2 ganger fordelt over en uke er jo ikke mye heller. Men jeg la han på ryggen og når jeg kom tilbake lå han på magen og gliste.