Skravle/skryte tråd

Var i butikken i dag, skulle kjøpe babymat på glass..ingen glass som er beregnet for nøyaktig 7mnd... Så kan man begynne å bruke babymat for 8mnd? :S skal vel gå greit det?
 
Oj, så flinke de er!! Her må jeg hjelpe han opp i krabbestilling, så står han 1-2 sek, og deiser i gulvet. Men men, det går vel i forskjellig tempo detta! :)
 
Var i butikken i dag, skulle kjøpe babymat på glass..ingen glass som er beregnet for nøyaktig 7mnd... Så kan man begynne å bruke babymat for 8mnd? :S skal vel gå greit det?
Det vil jeg tro går helt greit, men de 6 månedersglassene er vel til bruk fram til 8 måneder tror jeg... Etter 8mndr kommer vel neste på 10 eller 12?
 
Jeg ville brukt de til 6 mnd, men helt sikker ikke noe farlig å bruke de til 8 mnd.
I dag lagde jeg kylling og potet til lillegutt og det var stooor suksess! Gikk fort ned!
 
Ja utviklingen går i rykk og napp.. noen er raskere enn andre, men dette kan jo fort snu seg:)

Ja, da får man forsette med 6mnd glassene en stund til da:) regnet jo egentlig med at de gjaldt frem til de var 8mnd, men måtte bare høre med dere :D
 
Kutta opp i terninger og stekte helt vanlig i panna så tok jeg litt og litt med stavmikseren sammen med litt kokt vann sånn at det fikk riktig konsistens.
 
Regna med det ;p Bare så en oppskrift på kyllinggryte, hvor de kokte både kjøtt og grønnsaker... :) Skal på kurs neste uke, så da håper jeg å bidra med noen tips til dere og!
 
Så gøy, kunne og tenkt meg kurs men her i byen ville ho som holdt det ha 1000kr av hver pers, og da var det ingen som meldte seg på. Kom gjernemed tips:)
 
Shit! 1000 kr? Det burde jo egentlig vært sponsa av kommunen, så foreldre kunne lært alle mulighetene de har mot for å kjøpe dyre middagsglass. Legge grunnlaget for et sunt kosthold, noe som man vet blir vanskelig for mange senere i livet.

(Ikke at ett glass er dyrt, men 30 i mnd blir jo litt!)
 
Da kan jeg endelig skryte av at min lille har funnet ut at han kan snu seg helt rundt. Men nå skal du se at jeg skryter for tidlig. 2 ganger fordelt over en uke er jo ikke mye heller. Men jeg la han på ryggen og når jeg kom tilbake lå han på magen og gliste.
 
Da kan jeg endelig skryte av at min lille har funnet ut at han kan snu seg helt rundt. Men nå skal du se at jeg skryter for tidlig. 2 ganger fordelt over en uke er jo ikke mye heller. Men jeg la han på ryggen og når jeg kom tilbake lå han på magen og gliste.

Lov til å skryte!:D han får nok dreisen på det snart skal du se!:)
 
Da kan jeg endelig skryte av at min lille har funnet ut at han kan snu seg helt rundt. Men nå skal du se at jeg skryter for tidlig. 2 ganger fordelt over en uke er jo ikke mye heller. Men jeg la han på ryggen og når jeg kom tilbake lå han på magen og gliste.

Så bra!:)
 
Jippi! Med hjelp fra mormoren er utviklingen godt igang. Nå ruller vi fra rygg til mage og åler bakover. :D Og vi svømmer som bare det på lekematen. Synd det ikke går fremover, for mini blir irritert av å sprelle sånn i lengden. Ellers skal ALT spises opp. Håper snart på at en tann skal komme frem.

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app
 
Nå er krabbing rett rundt hjøre her og!! Han setter seg opp på alle fire og gynger fram og tilbake:p

Kommer nok snart tann også, kommet en klump og "ser" tanna rett under overflaten.
Han har slettet litt med å sove i det siste også, så kan være derfor.
Vi har også kjøpt reisetrille til han i dag, endte opp med en zero2four lacruz trille, og er vedlig fornøyd så langt!:)
 
Så gøy! Jeg tror at framover nå så kommer det til å være mye som skjer med de små :)
Vi var også og kjøpte en trille i helgen, en brukt Carena til 200 kr :p Funker som bare det ;)
 
Her har vesla klart å krabbe en mnd:D Såå stolt av vesla! Hun er over alt om dagen, hvis jeg blir borte leeenge..så krabber hun rundt å leter etter meg:p Artig!

Lurer på om hun kommer til å begynne å gå tidlig..hun prøver å reise seg hele tiden. Så blir spennende å se, fortsatt litt tidlig å ta sine første skritt.
 
Back
Topp