Septemberjentenes skravletråd

Men kan noen fortelle meg fra når er d viktig å ikke bære tungt osv..og hva er tungt? Misforstå meg rett :p

Hakke peil. Tenker at de må gjelde de som eks sliter med bekken. Ellers synes jeg ikke man skal være redd for bevegelse og løft. De fleste har en god grunn til at de ikke kan løfte tungt,men tenker at det også er mange som er redd for å belaste kroppen. Jeg løfter hvertfall mye tungt. Har ikke tenkt til å stoppe med min styrketrening så fremt kroppen ikke sier noe annet. Trena i forrige sv.skal også og veldig glad for det

Men kan noen fortelle meg fra når er d viktig å ikke bære tungt osv..og hva er tungt? Misforstå meg rett :p

Jeg tenker at kroppen din sier i fra. Er du trent og vant med å løfte kan du fint fortsette med det så lenge kroppen din synes det er greit. Men du begynner ikke med heavy løfting når du er blitt gravid. Jeg har bekkenproblemer så forsøker å løfte minst mulig, men å gå med korte steg og ikke sitte med bena i kryss tror jeg er minst like viktig for meg.

Ja. Kvalme og stikkende smerter. Og jeg føler at det er så mye jeg MÅ gjøre, men orker bare ikke pga formen jeg er i.
I know! Og så mye drit som jeg ser på tv... har ikke vært borti verre, jeg! Ligger og ser på støvfillene under tv-benken og forsøker å motivere meg til en tur på butikken. Spørs om det blir en handleliste til mannen isteden :D

I know! Og så mye drit som jeg ser på tv... har ikke vært borti verre, jeg! Ligger og ser på støvfillene under tv-benken og forsøker å motivere meg til en tur på butikken. Spørs om det blir en handleliste til mannen isteden :D

Jeg klarte stavre meg til butikken i stad med babysteg siden det er så glatt ute og jeg ikke har bil. Typen jobber seinvakt så måtte bare ut så vi får brød i hus, ellers hadde det blitt handleliste her og. :-P ser på noe oppussingsgreier på tv her, selv om det frister å gjøre alt jeg ikke orker. :-P

Jeg klarte stavre meg til butikken i stad med babysteg siden det er så glatt ute og jeg ikke har bil. Typen jobber seinvakt så måtte bare ut så vi får brød i hus, ellers hadde det blitt handleliste her og. :-P ser på noe oppussingsgreier på tv her, selv om det frister å gjøre alt jeg ikke orker. :-P
Åh, så flink du er. Jeg skal gjøre det jeg også. Jeg skal! Må fikse en kostyme til toåringen også. Karneval i bhg denne uken... Ok, skal bare se ferdig denne episoden av "say yes to the dress", så skal jeg komme meg avgårde. Himla mye reklame og gjentagelser på disse "midt på dagen programmene", forresten.

Fler som ligger hjemme på sofaen og kjemper med kvalmen i dag?
Er hjemme og sliter med kvalme jeg også. Er veldig trøtt også for tiden, så i dag har jeg sovet leeenge etter å ha levert sønnen i bhg ;) Men ellers går det mye i merkelige tv-programmer på dagtid ja :o

Jupp, i dag og. Fått i meg et knekkebrød og jobber nå med å ikke kaste opp.. er så lei av å være kvalm og være hjemme:(

Åh, så flink du er. Jeg skal gjøre det jeg også. Jeg skal! Må fikse en kostyme til toåringen også. Karneval i bhg denne uken... Ok, skal bare se ferdig denne episoden av "say yes to the dress", så skal jeg komme meg avgårde. Himla mye reklame og gjentagelser på disse "midt på dagen programmene", forresten.

Håper du kommer deg i butikken, så du får fiksa kostyme til karnevalet. Ja veldig mye reklame, gjentagelse og utdragning av tiden i disse programmene. Hehe. Frister mer å sove i grunn.
Skal prøve få satt på en klesvask nå før jeg legger meg nedpå igjen.
Gleder meg til kvalmen roer seg. :-D

Var hos legen og på butikken også rett hjem og spy! Hadde veien vært lengre tror jeg at jeg hadde måttet henge ut bildøra :( trodde jo forrige uke at jeg var bedre, men neida....

Så flott med UL plokkfisk!

Kjemper med kvalmen ja å gjort d nå i 6 uker. Men føler akupunktur hjelper en del. Holder spyingen nede i 1-2 ganger i stedenfor 6-7 ganger t dagen :) idag er jeg 12 uker å det er deilig :) håper kvalmen forsvinner snart for oss alle

Er hjemme og sliter med kvalme jeg også. Er veldig trøtt også for tiden, så i dag har jeg sovet leeenge etter å ha levert sønnen i bhg ;) Men ellers går det mye i merkelige tv-programmer på dagtid ja :o
Ja, jeg blir helt sjokka over hva jeg ligger å glaner på :eek:

Jeps! :) Men ska igjen 22.3,ho meinte eg va kortere på vei.. så henge meg nok på oktober no.. :)
Men fekk høyra hjerteslag,så eg e egentli veldi nøgd! :)
Så stas! Har tenkt å vente til OUL her, men blir jo veldig fristet når jeg hører om dere andre som er på TUL:)

Back
Topp