Hæ? Nå mistet du meg- har jeg vært imot alkoholfri vin? Litt ny på dette, så kanskje jeg har trykket feil?Ææ skjer a Lykke-lig2? er du imot alkoholfri vin? Siden du misliker innlegget mitt i Septemberjentenes skravletråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Nå mistet du meg- har jeg vært imot alkoholfri vin? Litt ny på dette, så kanskje jeg har trykket feil?Ææ skjer a Lykke-lig2? er du imot alkoholfri vin? Siden du misliker innlegget mitt i Septemberjentenes skravletråd?
Men kan noen fortelle meg fra når er d viktig å ikke bære tungt osv..og hva er tungt? Misforstå meg rett
Men kan noen fortelle meg fra når er d viktig å ikke bære tungt osv..og hva er tungt? Misforstå meg rett
Hehe..Du trykket på tommel ned på innlegget mitt der jeg skrev i alkoholfri vin i denne trådenHæ? Nå mistet du meg- har jeg vært imot alkoholfri vin? Litt ny på dette, så kanskje jeg har trykket feil?
Åh, så spennende! Første UL, ikke sant?Ohmygosh! Ultralyd i dag kl.13!! eg e så spent!.. Og litt nervøs.. Wish me luck!
Fler som ligger hjemme på sofaen og kjemper med kvalmen i dag?
I know! Og så mye drit som jeg ser på tv... har ikke vært borti verre, jeg! Ligger og ser på støvfillene under tv-benken og forsøker å motivere meg til en tur på butikken. Spørs om det blir en handleliste til mannen istedenJa. Kvalme og stikkende smerter. Og jeg føler at det er så mye jeg MÅ gjøre, men orker bare ikke pga formen jeg er i.
I know! Og så mye drit som jeg ser på tv... har ikke vært borti verre, jeg! Ligger og ser på støvfillene under tv-benken og forsøker å motivere meg til en tur på butikken. Spørs om det blir en handleliste til mannen isteden
Åh, så flink du er. Jeg skal gjøre det jeg også. Jeg skal! Må fikse en kostyme til toåringen også. Karneval i bhg denne uken... Ok, skal bare se ferdig denne episoden av "say yes to the dress", så skal jeg komme meg avgårde. Himla mye reklame og gjentagelser på disse "midt på dagen programmene", forresten.Jeg klarte stavre meg til butikken i stad med babysteg siden det er så glatt ute og jeg ikke har bil. Typen jobber seinvakt så måtte bare ut så vi får brød i hus, ellers hadde det blitt handleliste her og. ser på noe oppussingsgreier på tv her, selv om det frister å gjøre alt jeg ikke orker.
Er hjemme og sliter med kvalme jeg også. Er veldig trøtt også for tiden, så i dag har jeg sovet leeenge etter å ha levert sønnen i bhg Men ellers går det mye i merkelige tv-programmer på dagtid jaFler som ligger hjemme på sofaen og kjemper med kvalmen i dag?
Jupp, i dag og. Fått i meg et knekkebrød og jobber nå med å ikke kaste opp.. er så lei av å være kvalm og være hjemmeFler som ligger hjemme på sofaen og kjemper med kvalmen i dag?
Åh, så spennende! Første UL, ikke sant?
Åh, så flink du er. Jeg skal gjøre det jeg også. Jeg skal! Må fikse en kostyme til toåringen også. Karneval i bhg denne uken... Ok, skal bare se ferdig denne episoden av "say yes to the dress", så skal jeg komme meg avgårde. Himla mye reklame og gjentagelser på disse "midt på dagen programmene", forresten.
Fler som ligger hjemme på sofaen og kjemper med kvalmen i dag?
I know! Det er så driiiit kjedelig og jeg føler meg bare sååå fæl! Blæh!Jupp, i dag og. Fått i meg et knekkebrød og jobber nå med å ikke kaste opp.. er så lei av å være kvalm og være hjemme
Ja, jeg blir helt sjokka over hva jeg ligger å glaner påEr hjemme og sliter med kvalme jeg også. Er veldig trøtt også for tiden, så i dag har jeg sovet leeenge etter å ha levert sønnen i bhg Men ellers går det mye i merkelige tv-programmer på dagtid ja
Så stas! Har tenkt å vente til OUL her, men blir jo veldig fristet når jeg hører om dere andre som er på TULJeps! Men ska igjen 22.3,ho meinte eg va kortere på vei.. så henge meg nok på oktober no..
Men fekk høyra hjerteslag,så eg e egentli veldi nøgd!