Septemberjentenes skravletråd

Er sykemeldt jeg da, men ungene skal ha tre uker ferie fra barnehagen nå... I morgen reiser jeg og samboer på bytur og skal ligge over på hotell for at svigermor skal få prøve å ha minstemann over natta før vi plutselig skal på føden.... ;) Det blir spennende!!! Vi har aldri vært borte fra ham om natta før. Neste uke drar vi på "ferietur" og skal være noen dager hos pappa med frue. Grugleder meg, kjenner jeg....

Hvilke planer har du i ferien da?

Håper det går greit å ha ungene hjemme, men er jo godt at mannen også har ferie då. Så spennende da ja, satser på at det går greit, og at dere får ei fin natt:)

Jeg har vore i syden, nå ventes late dager hjemme før hyttetur neste uke:)
 
Håper det går greit å ha ungene hjemme, men er jo godt at mannen også har ferie då. Så spennende da ja, satser på at det går greit, og at dere får ei fin natt:)

Jeg har vore i syden, nå ventes late dager hjemme før hyttetur neste uke:)
Samboer skal bare ha ferie disse to dagene nå og den uka vi reiser bort, ellers blir det bare meg og ungene hjemme. Han får ikke betalt fri i forbindelse med fødsel, så skal spare noe av ferien sin til da. Og siden vi er midt i garasjebygging type gjør det selv klarer han uansett ikke å få noen fri-følelse hjemme i sommer.... Men det går nok helt fint! :) Jeg har ingen forventinger om å rekke/orke noe som helst fornuftig disse ukene og da pleier det jo gå greit... ;)

Både late dager og hyttetur hørtes fantastisk ut! :) Kos deg masse i ferien!!
 
Det er så godt:) jeg har vært en uke i syden nå, kom hjem på fredag, denne uka skal det nytes late dager hjemme:) og neste uke tar vi turen til familiehytta:)

Hva er dine planer?:)

Høres nydelig ut. Hvor i syden var dere? Og hvor ligger hytta?

Vi har vært noen dager i Göteborg, og tenker å dra på en spontantur til Danmark til et vennepar til uka :) uka etter blir det litt farting i Norge, som Bø Sommerland, tusenfryd etc.
 
Samboer skal bare ha ferie disse to dagene nå og den uka vi reiser bort, ellers blir det bare meg og ungene hjemme. Han får ikke betalt fri i forbindelse med fødsel, så skal spare noe av ferien sin til da. Og siden vi er midt i garasjebygging type gjør det selv klarer han uansett ikke å få noen fri-følelse hjemme i sommer.... Men det går nok helt fint! :) Jeg har ingen forventinger om å rekke/orke noe som helst fornuftig disse ukene og da pleier det jo gå greit... ;)

Både late dager og hyttetur hørtes fantastisk ut! :) Kos deg masse i ferien!!
Åja.. Du har rette innstillingen da jaffal-en kommer langt med den:) lurt at han sparer litt ferie til fødselen, da får dere iallefall litt tid i sammen:)
Takk! God sommer til deg og!
 
Høres nydelig ut. Hvor i syden var dere? Og hvor ligger hytta?

Vi har vært noen dager i Göteborg, og tenker å dra på en spontantur til Danmark til et vennepar til uka :) uka etter blir det litt farting i Norge, som Bø Sommerland, tusenfryd etc.
Så gildt! Det er alltid gildt å finne på noe i sammen;) Danmark er alltid gøy!

Vi var i Kroatia-varmt og godt:) hytta er på sørlandet-satser på litt mer sommer da!
 
På lørdag kom sambo hjem med en bbhugme pute til meg, og den var bare helt drømmen :D flere som har den?
 
Last edited:
På lørdag kom sambo hjem med en bbhugme pute til meg, og den var bare helt drømmen :D flere som har den?
Kjøpte den i sommergave til meg selv.. elsker den:D den er helt fantastisk.. nå som jeg er på ferie er den et stort savn;(
 
Kjøpte den i sommergave til meg selv.. elsker den:D den er helt fantastisk.. nå som jeg er på ferie er den et stort savn;(

Det skjønner jeg!! Rart hvor fort man kan bli avhengig av en ting. Tenker den kommer til å bli en fin følges venn lenge etter graviditet og amming er over også :D

Hvilken farge valgte du? :p
 
På lørdag kom sambo hjem med en bbhugme pute til meg, og den var bare helt drømmen :D flere som har den?
Ja, jeg har kjøpt den jeg og:) Mannen mente det var en grei investering da jeg sliter med ekstrem bekkenløsning og har hatt vanskelig for å sove. Sover som et barn etter jeg fikk den:p
Kjøpte den i lavendel med vanilje ringer til:)
 
Ja, jeg har kjøpt den jeg og:) Mannen mente det var en grei investering da jeg sliter med ekstrem bekkenløsning og har hatt vanskelig for å sove. Sover som et barn etter jeg fikk den:p
Kjøpte den i lavendel med vanilje ringer til:)

Absolutt en god investering! Første natta med puta er virkelig en annen verden :D

Fin farge du gikk for. Her ble det sand med vanilje ringer. Alle fargene er jo egentlig fine da. Liker at de ikke er så knæsje.
 
På lørdag kom sambo hjem med en bbhugme pute til meg, og den var bare helt drømmen :D flere som har den?
Åå, ønsker meg! Har prøvd å sove med diverse puter, inkl ammepute, men er ikke så behagelig. Men en bbhugme har jeg skjønt er litt mer fleksibel, så spørs om ikke en sånn ender opp i handlekurven snart ;) Skal snart en tur til Sverige, kanskje den er litt billigere der??
 
Åå, ønsker meg! Har prøvd å sove med diverse puter, inkl ammepute, men er ikke så behagelig. Men en bbhugme har jeg skjønt er litt mer fleksibel, så spørs om ikke en sånn ender opp i handlekurven snart ;) Skal snart en tur til Sverige, kanskje den er litt billigere der??

Unner alle gravide den puta :D
Mulig den er billigere i Sverige, ville iallefall sjekket det ut. Tråla nettet for å finne den til redusert pris uten hell. Vet at Trumf hadde den til redusert pris, men den sto som utsolgt når jeg tenkte å kjøpe den. Verdt å ta en titt hvis du har sånne Trumf-poeng :)
 
Det skjønner jeg!! Rart hvor fort man kan bli avhengig av en ting. Tenker den kommer til å bli en fin følges venn lenge etter graviditet og amming er over også :D

Hvilken farge valgte du? :p

Valgte sånn stein grå farge.. husker ikke hva fargen het:p
Fikk også med hvite å lilla slike for å ha på sidene;)
 
Fikk tak i bbhugme i dag og den virker helt nydelig :) Blir spennende å se om jeg får sove godt i natt! ;)
 
Venter på at mannen skal komme hjem fra fest. Spent på hvilken tilstand han er i, han var rimelig beruset og "bortevekk" når jeg dro derfra i 24-tiden..
 
Back
Topp