Haha siden det er biff og bj dagen i dag insisterte sambo på biff! Så her blir det biff med fløtegratinerte poteter og soppsting!Hva tenker folk å ha til middag i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha siden det er biff og bj dagen i dag insisterte sambo på biff! Så her blir det biff med fløtegratinerte poteter og soppsting!Hva tenker folk å ha til middag i dag?
Haha siden det er biff og bj dagen i dag insisterte sambo på biff! Så her blir det biff med fløtegratinerte poteter og soppsting!
Haha nei han får nok greie seg med en av deleneBlir det tilbehør da?
Haha nei han får nok greie seg med en av delene
Ikke nybegynner, strikt i snart 4 år. Hva lurer du på?
Bare spør om det er noe
frk88Hvem kan jeg kontakte for å få tilgang til skjult forum?
frk88
Det lurte jeg og påHvem kan jeg kontakte for å få tilgang til skjult forum?
Jeg trenger noen inlegg til for å komme inn på skjult
Er det flere som har sommerferie nå? Jeg har to uker med ferie nå! Herlig
Er sykemeldt jeg da, men ungene skal ha tre uker ferie fra barnehagen nå... I morgen reiser jeg og samboer på bytur og skal ligge over på hotell for at svigermor skal få prøve å ha minstemann over natta før vi plutselig skal på føden.... Det blir spennende!!! Vi har aldri vært borte fra ham om natta før. Neste uke drar vi på "ferietur" og skal være noen dager hos pappa med frue. Grugleder meg, kjenner jeg....Jeg trenger noen inlegg til for å komme inn på skjult
Er det flere som har sommerferie nå? Jeg har to uker med ferie nå! Herlig
Jeg har også to uker ferie nå! Jippi
Har du noen planer?