Hvordan gikk det?Venter på at mannen skal komme hjem fra fest. Spent på hvilken tilstand han er i, han var rimelig beruset og "bortevekk" når jeg dro derfra i 24-tiden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Venter på at mannen skal komme hjem fra fest. Spent på hvilken tilstand han er i, han var rimelig beruset og "bortevekk" når jeg dro derfra i 24-tiden..
Han kom hjem med den hvite skjorta full av blod og helt hinsides full. Vi ble ikke venner igjen før i nattHvordan gikk det?
Når er det "vanlig" at magen synker? Svigermor mener magen min har sunket, og at det ser ut som om at den synker litt hver dag m..
Min har vært lav hele tiden, så den kan faktisk ikke synke mer! Helt umulig!!Når er det "vanlig" at magen synker? Svigermor mener magen min har sunket, og at det ser ut som om at den synker litt hver dag m..
Gikk 5minutter for å hente bilen som har vært på service! Det var nok til å få kynnere og nedpress ut av en annen verden!Hva har dere gjort for noe i dag da?
Kjørt på butikken for å kjøpe sjokolade og ligget på sofaen resten av dagen. Sett film med barna. Planlegger samme aktivitet i morgen Kjedelig men helt håpløst å gå i dag...Hva har dere gjort for noe i dag da?
Samme her... Vært ekstra ille i dagGikk 5minutter for å hente bilen som har vært på service! Det var nok til å få kynnere og nedpress ut av en annen verden!
Resten av dagen har dermed vært tilbragt i stolen/på sofaen/i senga....
Gikk 5minutter for å hente bilen som har vært på service! Det var nok til å få kynnere og nedpress ut av en annen verden!
Resten av dagen har dermed vært tilbragt i stolen/på sofaen/i senga....
Kjørt på butikken for å kjøpe sjokolade og ligget på sofaen resten av dagen. Sett film med barna. Planlegger samme aktivitet i morgen Kjedelig men helt håpløst å gå i dag...
Har hatt det jevnt og trutt siste måneden, men i går, i natt og i dag har det vært ekstremt! Var sikker på at det var i gang i natt, var så vondt!! Men har liksom ikke tatt seg mer opp eller blitt regelmessig enda.... Er 34+6 idag!Ai! Høres fornuftig ut med en halvveis liggende dag da. Har du hatt kynnere tidligere også i svangerskapet eller er det noe som har kommet nylig? Hvor lang er du på vei, og når begynte du å få kynnere?
For mye mat kanskje? Om den hadde vært dårlig ville du kanskje ha kastet opp allerede Hvordan går det nå?Jeg fikk babyshower i går og spiste utrolig mye godt! Nå våknet jeg kl. 04:30, skikkelig uggen, kvalm og magevondt. Ligger foreløpig i sengen og prøver å svelge og slappe av, men ser for meg at jeg må opp å spy. Jeg klarer ikke la være å tenke på at det er 3 scenarioer: 1) enten har spist for mye, 2) har spist dårlig mat eller 3) at kroppen kanskje er i ferd med å klargjøre for noe helt annet
For mye mat kanskje? Om den hadde vært dårlig ville du kanskje ha kastet opp allerede Hvordan går det nå?
Det er bra Men så koselig med babyshower forresten. Fikk du mye fint?Lå våken i 1,5t før jeg sovnet igjen. Har vært i grei form i ettertid
Ja, fikk veldig mye fint! Såå koseligDet er bra Men så koselig med babyshower forresten. Fikk du mye fint?