Septemberjentenes skravletråd

Kjemper med kvalmen ja å gjort d nå i 6 uker. Men føler akupunktur hjelper en del. Holder spyingen nede i 1-2 ganger i stedenfor 6-7 ganger t dagen :) idag er jeg 12 uker å det er deilig :) håper kvalmen forsvinner snart for oss alle
Åh, ja, det håpet jeg også. Fem dager igjen til 12 uker her. Har trua på at det gir seg ila et par uker!
 
I know! Det er så driiiit kjedelig og jeg føler meg bare sååå fæl! Blæh!
Skikkelig kjipt. Klarte å holde meg til rundt 18 med å spy, og nå sliter jeg igjen:(
Har hatt en dag uten oppkast de siste 4 ukene, og ingenting hjelper.
 
Håper du kommer deg i butikken, så du får fiksa kostyme til karnevalet. Ja veldig mye reklame, gjentagelse og utdragning av tiden i disse programmene. Hehe. Frister mer å sove i grunn.
Skal prøve få satt på en klesvask nå før jeg legger meg nedpå igjen.
Gleder meg til kvalmen roer seg. :-D
I did it! Huff, det var fælt og tok laaaang tid:eek: Jaja, nå er det gjort, gir litt mestringsfølelse om ikke annet:D
 
I did it! Huff, det var fælt og tok laaaang tid:eek: Jaja, nå er det gjort, gir litt mestringsfølelse om ikke annet:D

Weeee.så flink du har vært. Gir absolutt mestringsfølelse. :-) jeg er overhappy for at jeg har satt på min andre klesvask og ryddet vekk to tørre klesvasker nå. ;-)
 
Var hos legen og på butikken også rett hjem og spy! Hadde veien vært lengre tror jeg at jeg hadde måttet henge ut bildøra :( trodde jo forrige uke at jeg var bedre, men neida....

Så flott med UL plokkfisk!
Æææsj...åh, jeg er så drita lei den formen her, altså. Håper det slipper snart. Tenk at vi drar til butikken i denne tilstanden. Folk gjør jo ikke det med omgangssyke. Man tråkket liksom over så mange grenser som vanligvis ville vært helt utenkelig:D
 
Skikkelig kjipt. Klarte å holde meg til rundt 18 med å spy, og nå sliter jeg igjen:(
Har hatt en dag uten oppkast de siste 4 ukene, og ingenting hjelper.
Ja, jeg vet, ikke en dritt som hjelper. Må bare gjennom det. Er det første barnet? Jeg har et svangerskap bak meg og da ga det seg i uke 12, så jeg tar det nesten forgitt at det blir sånn nå også. Håpe, håpe!!
 
Ja, jeg vet, ikke en dritt som hjelper. Må bare gjennom det. Er det første barnet? Jeg har et svangerskap bak meg og da ga det seg i uke 12, så jeg tar det nesten forgitt at det blir sånn nå også. Håpe, håpe!!
Første barnet ja. Krysser også fingrene for at det gir seg i uke 12, eller helst før:p
 
Æææsj...åh, jeg er så drita lei den formen her, altså. Håper det slipper snart. Tenk at vi drar til butikken i denne tilstanden. Folk gjør jo ikke det med omgangssyke. Man tråkket liksom over så mange grenser som vanligvis ville vært helt utenkelig:D

Nei, det er vel det at dette pågår såpass lenge at vi tenker vi bør, her dro jeg kun på butikken fordi jeg måtte sende sykemelding fra legen og da tenkte jeg at jeg måtte klare å handle, men det var jo såvidt. Håper virkelig jeg blir bedre. Har utenlandstur uken jeg er 12 uker som nå synes å henge i en tynn tråd (skal i bryllup)....
 
Nei, det er vel det at dette pågår såpass lenge at vi tenker vi bør, her dro jeg kun på butikken fordi jeg måtte sende sykemelding fra legen og da tenkte jeg at jeg måtte klare å handle, men det var jo såvidt. Håper virkelig jeg blir bedre. Har utenlandstur uken jeg er 12 uker som nå synes å henge i en tynn tråd (skal i bryllup)....
Hehe, ja, jeg skulle også sende noe, det var noe av motivasjonen for å dra, men gjett hva som lå på kjøkkenbordet da jeg kom hjem igjen...:D Håpløst, altså!
 
Hehe, ja, jeg skulle også sende noe, det var noe av motivasjonen for å dra, men gjett hva som lå på kjøkkenbordet da jeg kom hjem igjen...:D Håpløst, altså!
Haha! Å nei så kjipt da! Jeg bruker å si at jeg er i gravidetåken og etterpå blir det jo ammetåken :p
 
Første barnet ja. Krysser også fingrene for at det gir seg i uke 12, eller helst før:p
Håpet det gir seg for oss alle snart! Gikk over halvveis med kvalmen førstegang, men hadde den bare i to uker sist.
 
Spørsmål... Kan man bruke fotbehandlingen Silkyfoot når man er gravid? Står ingenting om det på pakken,og finner ingenting når jeg søker heller.. Noen som vet?
 
Gratulerer til dere alle:) jeg er 3+6 i dag, pp2. Mistet i uke 5 i november, så håper denne spira klamrer seg fast :) symptomer er større pupper, kvalme om kveldene og jeg blir kvalm av godis! Håper sistnevnte vedvarer så jeg ikke fyker opp i vekt! Har en sønn på 4 år :)
Jeg mista også i november,men gravid igjen.termin 9 september
 
God morgen damer :) Noen som kan hjelpe meg med forslag til gave til samboeren som blir 26 år? Nå er jeg snart tom for idèer:confused: Han fikk det han ønsket seg til Jul og nå så sier han vet ikke når jeg spørro_O
Det er jo ikke så enkelt når vi ikke kjenner ham. Her fikk samboer joggesko med boa-snøring (viking) i bursdagsgave. HAr ellers ved flere anledninger tidligere hatt suksess med å kjøpe masse småting jeg hadde plukka opp og skrive lapp på hva som var tanken bak når jeg ikke har hatt noen store ideer. (Typ metallbolle "nå kan vi også lage den sausen du synes så så god ut", en skål med påskriften "kosestund" og godis i "for at jeg gleder meg til alle våre fremtidige kosestunder", en genser han hadde kommentert på et TV-program "for at jeg tror du er enda kjekkere i denne", en kokebok " fordi jeg elsker å spise en god middag sammen med deg", en supermannbokser "fordi du er min supermann", en glad-i -pappa-bok "fordi du er verdens beste pappa", favorittølet "fordi du fortjener det", en arbeidsbukse og litt verktøy "til handymanen min som skal bygge garasje" osv. osv)
 
Det er jo ikke så enkelt når vi ikke kjenner ham. Her fikk samboer joggesko med boa-snøring (viking) i bursdagsgave. HAr ellers ved flere anledninger tidligere hatt suksess med å kjøpe masse småting jeg hadde plukka opp og skrive lapp på hva som var tanken bak når jeg ikke har hatt noen store ideer. (Typ metallbolle "nå kan vi også lage den sausen du synes så så god ut", en skål med påskriften "kosestund" og godis i "for at jeg gleder meg til alle våre fremtidige kosestunder", en genser han hadde kommentert på et TV-program "for at jeg tror du er enda kjekkere i denne", en kokebok " fordi jeg elsker å spise en god middag sammen med deg", en supermannbokser "fordi du er min supermann", en glad-i -pappa-bok "fordi du er verdens beste pappa", favorittølet "fordi du fortjener det", en arbeidsbukse og litt verktøy "til handymanen min som skal bygge garasje" osv. osv)
Det var en super idè! Tusen takk :D
 
Back
Topp