Septemberjentenes skravletråd

Rolig morning her. Akkurat spist frokost. Mannen sover og jeg skal ut en tur med Hunden. Må si meg veldig enig nemis! Kjempedeilig at det ikke er så kaldt ute. Kanskje prøve oss på en skitur i dag.
Er dere flinke til å være i aktivitet?

Rolig skitur i morgen på oss også! Viktig å røre på seg når man kan :)
 
En venninne av meg brukte unnskyldning om at hun gikk på antibiotika for magen så hun kunne ikke drikke, funket fint :)
Dette er en fin unnskyldning helt til man møter på en som vet at alle typer antibiotika utenom en kan fint kombineres med alkohol, og den typen som ikke kan kombineres med alkohol gis sjeldent.
 
Flagyl er en type antibiotika som IKKE må kombineres med alkohol. Hvis noen spør om hvilken type, så kan man si denne :)

Må advare om at det behandles mot div infeksjoner i vagina og div tarmsykdommer, så det kan jo invitere til andre spørsmål igjen :)
 
Last edited:
Vært hos kiropraktor i dag etter fullstendig låsning i bekkenet. Jeg er bare 5+1 og har hatt det siden lørdag etter jeg tok en liten aketur sammen med niesa mi på 2. Har vært nesten helt sengeliggende denne uka, første dag i dag at jeg har klart å gå uten krykker.
Deilig å kunne bevege seg igjen❤️
Men trodde man kunne leve nesten som normal de første ukene når det kom til aktivitet, men tydeligvis ikke:S
 
Hei hei! Er inne for første gang og titter. Fant ut at vi venter vår første den 27. september. Er 6+2 i dag, og føler jeg har hundre tusen spørsmål:-))
 
Hei hei! Er inne for første gang og titter. Fant ut at vi venter vår første den 27. september. Er 6+2 i dag, og føler jeg har hundre tusen spørsmål:-))
Velkommen og gratulerer!!! Bare å spørre i vei :)
 
Hei igjen! Etter en liten blødning i går,skal jeg til legen i dag. Hva bør jeg huske å spørre om? Og hva vil han gjøre? Kvalm og uvel, hjemme fra jobb i tillegg..
 
Ny dag, ennå dårligere i formen. Har fri i dag heldigvis. Dagen skal tilbringes på sofaen. Huset flyter, men det skal de få fortsette å gjøre.
 
Formen har lettet litt og jeg fant ut at jeg plutselig var glad i sjokolade igjen med Daim etter å ha kjøpt inn 3 pakker for å lage iskake :o åneeeei :p
 
Back
Topp