September 2020

Jeg er lykkelig over å være på kontoret igjen etter å ha hostet meg gjennom en uke med hjemmekontor.

Hjemmeskole (uten skole. Lese bok. Har jo ingen lærebøker og ipad er på skolen) på mellomste et par dager nå da. Kanskje læreren kan sende med naboen litt lekser til i morgen.
Jeg har snakket med læreren til eldste angående å sende bøkene han trenger med frøkna.
Han har skolePC og oversikt over det de skal jobbe med ligger i OneNote der.
Dersom dette blir langvarig kommer hun til å legge inn mer spesifikke oppgaver der.

Jeg har snakket med læreren til eldste angående å sende bøkene han trenger med frøkna.
Han har skolePC og oversikt over det de skal jobbe med ligger i OneNote der.
Dersom dette blir langvarig kommer hun til å legge inn mer spesifikke oppgaver der.
Mine har skole ipad men den leverer de inn i helga.

Det er lite oversikt over det de skal jobbe med på skolen, men jeg skal høre om den kan sendes hjem likevel.

Første bildet er av det såkalte røykerommet (som vi kaller det, forrige beboer røykte der), manglet å vaske en takplate.
Andre bildet er etter et lag med sperremaling, grunning og et strøk maling:p
Det trengtes en vask der ja!

16 gaver pakket inn, mangler å kjøpe 8 flaxlodd og pakke de, så er kalenderen til mamma ferdig. :)

3T søvn etter nattevakt, zzz. Skoler og barnehager stengt i dag, og gubben skulle på intervju så da måtte det bli sånn. Bursdag senere i dag

Jeg skjønner nav har krav når man får dagpenger , jeg bare lurer på hvor jeg skal finne alle jobbene jeg lå søke på

Hun setter stor pris på det , det er jo fint
Det er det jo, ja.

Svigermor får av sine tre barn hvert år. Svigerinnene mine organiserer, mannen vippser til dem. Hun får den i bursdagsgave, har bursdag i slutten av november. Begynte for noen år siden og blitt en hyggelig tradisjon

Jeg skjønner nav har krav når man får dagpenger , jeg bare lurer på hvor jeg skal finne alle jobbene jeg lå søke på
Det er vel ikke enklere nå til dags heller, akkurat...

Back
Topp