God bedringHoster fremdeles.
Kommer til å bli mye hjemmekontor denne uken, ikke helt fornøyd med det, foretrekker å være på kontoret.
Eldste hoster også, og må ha hjemmeskole
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringHoster fremdeles.
Kommer til å bli mye hjemmekontor denne uken, ikke helt fornøyd med det, foretrekker å være på kontoret.
Eldste hoster også, og må ha hjemmeskole
Jeg har snakket med læreren til eldste angående å sende bøkene han trenger med frøkna.Jeg er lykkelig over å være på kontoret igjen etter å ha hostet meg gjennom en uke med hjemmekontor.
Hjemmeskole (uten skole. Lese bok. Har jo ingen lærebøker og ipad er på skolen) på mellomste et par dager nå da. Kanskje læreren kan sende med naboen litt lekser til i morgen.
Mine har skole ipad men den leverer de inn i helga.Jeg har snakket med læreren til eldste angående å sende bøkene han trenger med frøkna.
Han har skolePC og oversikt over det de skal jobbe med ligger i OneNote der.
Dersom dette blir langvarig kommer hun til å legge inn mer spesifikke oppgaver der.
Det trengtes en vask der ja!Første bildet er av det såkalte røykerommet (som vi kaller det, forrige beboer røykte der), manglet å vaske en takplate.
Andre bildet er etter et lag med sperremaling, grunning og et strøk maling![]()
Kalendergaver, eller julegaver?
Kalendergaver til mammaKalendergaver, eller julegaver?
Så utrolig koseligKalendergaver til mamma
Koselig. Flink16 gaver pakket inn, mangler å kjøpe 8 flaxlodd og pakke de, så er kalenderen til mamma ferdig.![]()
Heldig mamma16 gaver pakket inn, mangler å kjøpe 8 flaxlodd og pakke de, så er kalenderen til mamma ferdig.![]()
Hun setter hvertfall pris på detSå utrolig koselig![]()
Takk , begynte som noe hyggelig i 2013 ,eller grunnen til jeg begynte var jo ikke hyggelig men nå er det blitt tradisjonKoselig. Flink
Hun setter stor pris på det , det er jo fintHeldig mamma![]()
Det er det jo, ja.Hun setter stor pris på det , det er jo fint
Det er vel ikke enklere nå til dags heller, akkurat...Jeg skjønner nav har krav når man får dagpenger , jeg bare lurer på hvor jeg skal finne alle jobbene jeg lå søke på
Koselig tradisjonTakk , begynte som noe hyggelig i 2013 ,eller grunnen til jeg begynte var jo ikke hyggelig men nå er det blitt tradisjon