Hostet mye mer etterpå så det hjalp littVerd å prøve hvertfallfå ut slim som kommer opp også, selv om det kanskje ikke er så mye hvis du ikke hoster noe særlig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hostet mye mer etterpå så det hjalp littVerd å prøve hvertfallfå ut slim som kommer opp også, selv om det kanskje ikke er så mye hvis du ikke hoster noe særlig
![]()
Så bra, da får du ta deg noen turer over gryta om dagenHostet mye mer etterpå så det hjalp litt
Den er trist.Det var i grunn skikkelig trist , forhun skjønte jo Ikke så mye sv hva andre sang å sånn, å når hun likte sangene fikk hun ikke høre de hjemme
Hu skal få høre på det hu vil høre på, men kanskje jeg kan påvirke hu litt i min retning tehehe.Det var i grunn skikkelig trist , forhun skjønte jo Ikke så mye sv hva andre sang å sånn, å når hun likte sangene fikk hun ikke høre de hjemme
Ja litt av hvert er vel det besteDen er trist.
At hun ikke kunne dem, kunne skjedd mine også. Minstemor sin musikksmak på hjemmebane er i sto grad styrt av at hun elsker det storesøster liker, men at hun ikke skulle få lov....
Nei. Selv om jeg blir gal av baby shark og ikke frivillig pusher den på ungene. Så har den vært spilt her hjemme også ja. Og myyyyyye let it go, selv om storebror ikke er en fan
Passer finfint mellom twisted Sisters, Bonnie Tyler og den tolvte mann (brann - musikk), gjør det ikke
Litt av hvert, er det som spilles her
Ja litt av hvert er vel det beste
Når det er populære sanger som frost så tenker de fleste har hørt den , men ikke i alle tilfeller tydeligvis.
Litt som de som ikke får se TV ( Evt diverse Barne-TV program)
Mange leker jo de figurene under rollelek
Hu skal få høre på det hu vil høre på, men kanskje jeg kan påvirke hu litt i min retning tehehe.
Men ja det er trist,
Ja det er mye såntMye rollelek som kommer fra tv ja, det ser jeg. For tiden er playmo-figurene våre en tilnærming til en familie fra en tv serie.
Ohh. Kommet allerede?Oh jeg har snoket på panduro etter julepapir , der var det mye fint i år
JuppOhh. Kommet allerede?
Ja jeg har for lengst innsett at hu er sin egen personPåvirke litt er absolutt lov. Bare være åpen for at de tross alt har egen personlighet også. Det klarer jo de fleste helt fint. Men noen åpenbart ikke.
Jeg har tre som er meget forskjellige. Det er jo gøy egentligJa jeg har for lengst innsett at hu er sin egen person![]()
Hu er veldig lik meg i temperament, så håper jeg kan lære hu en bedre måte å håndtere det enn jeg gjorde da jeg var ung!Jeg har tre som er meget forskjellige. Det er jo gøy egentlig
Kos degJulepapir på vei + litt annet, da kan jeg forhåpentligvis pakke inn litt neste helg
Mannen har klippet guttungen sånn i mange år. Jeg tørr ikke.Hjelpes, jeg har prøvd meg på å klippe minsten med maskin for første ganghan er ikke så tålmodig, så ble noen småfeil her og der. Men alt i alt, greit nok, tror jeg
(kan vel ikke være feilfri på alt, vel?
)
Det skal jeg nok når den tid kommerKos deg