September 2020

Der var vi allerede gitt.

Og jeg er herved med i en dytt konkurranse de neste 6 ukene via jobb.

Siden jeg er hjemme i selvpålagt karantene, eller rettere sagt, med symptomer på nyoppstått luftveisinfeksjon, er jeg ikke på svømmehallen og sikrer aktivitet så jeg når mine 10.000

10.000 inne er dessuten vanskelig.

Kan melde det som en sykedag, må muligens det. Vi får s .
 
September allerede, hvor ble dette året av
Ja, den som visste det.

Det føles evig lenge siden de første rapportene om korona. Men fy søren så fort det har gått!
 
Jeg er sliten i dag.

Jeg er jo ikke syk. Altså, litt lett forkjøla, men ikke sånn syk som Kengu.

Men jeg ble helt utslitt av å lage frokost til ungene.
 
Jeg trenger egentlig en dusj, men tanken på å stå der får meg til å konkludere med at jeg skal jo ikke ut av huset i dag, ingen ser meg, det går fint å utsette.

Hjemmekontor med sykt barn. Det syke barnet hoster og er i karantene, men er innmari full av energi i forhold til mora, som ikke tror det blir mye jobb. Det blir mest syk meg.
 
Kanskje du brygger på noe?

Jeg har hatt vondt i halsen siden lørdag uten at det har utviklet seg til noe mer. Men jeg er antatt smittet av det samme som ungen jeg har hjemme i karantene som ble testet i går.
 
Åh, september!! :D ❤️ Det betyr 1 mnd til vi tar over HUSET VÅRT!! Shit som jeg gleder meg. Og at det ble enebolig som første bolig da.... :D Med termin i mars har vi god tid til å falle på plass!
 
Åh, september!! :D ❤️ Det betyr 1 mnd til vi tar over HUSET VÅRT!! Shit som jeg gleder meg. Og at det ble enebolig som første bolig da.... :D Med termin i mars har vi god tid til å falle på plass!
Det er så gøy med huskjøp!
Gratulerer :D
 
Mann, nevø og pappa har bursdag i September.
Det er også måneden min bestefar døde.
For 14 år siden.
Og mamma og pappa har vært gift i 40 år denne måneden, wow.
Så mye som skjer.
Innholdsrik måned.
 
Åh, september!! :D ❤️ Det betyr 1 mnd til vi tar over HUSET VÅRT!! Shit som jeg gleder meg. Og at det ble enebolig som første bolig da.... :D Med termin i mars har vi god tid til å falle på plass!
Det blir kjekt
 
Back
Topp