Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, så dumt.Snitter ikke opp idag.. ikke moden enda. Får antibiotika, og blir det verre må jeg ned på legevakten for pga hvor det er plassert er det bedre at en kirurg tar og snitter... deprimerende som f dette her.
Jepp. Så nå er jeg bare lei meg. Også fått beskjed om at å gå turer nå er uaktuelt så ja..Åhh, så dumt.
Håper antibiotika tar det,, men ellers får du dra på legevakta og få det kuttet.Jepp. Så nå er jeg bare lei meg. Også fått beskjed om at å gå turer nå er uaktuelt så ja..
Å det gjorde jeg ogsåHørtes lurt ut.
Høres ut som du trenger hvileJeg er sliten i dag.
Jeg er jo ikke syk. Altså, litt lett forkjøla, men ikke sånn syk som Kengu.
Men jeg ble helt utslitt av å lage frokost til ungene.
Her tror jeg det blir nok en dusj, er jo 6 t siden sist trossaltJeg trenger egentlig en dusj, men tanken på å stå der får meg til å konkludere med at jeg skal jo ikke ut av huset i dag, ingen ser meg, det går fint å utsette.
Hjemmekontor med sykt barn. Det syke barnet hoster og er i karantene, men er innmari full av energi i forhold til mora, som ikke tror det blir mye jobb. Det blir mest syk meg.
3 jeg er tante til har bursdag og så skap vi egentlig i konfirmasjonMann, nevø og pappa har bursdag i September.
Det er også måneden min bestefar døde.
For 14 år siden.
Og mamma og pappa har vært gift i 40 år denne måneden, wow.
Så mye som skjer.
Håper ab hjelperSnitter ikke opp idag.. ikke moden enda. Får antibiotika, og blir det verre må jeg ned på legevakten for pga hvor det er plassert er det bedre at en kirurg tar og snitter... deprimerende som f dette her.
Mm, gjør nok det.Høres ut som du trenger hvile
Håper det, og typisk, antibiotikaen har restriksjoner i forhold til mat så da må jeg planlegge alt..Håper antibiotika tar det,, men ellers får du dra på legevakta og få det kuttet.
Det er slitsomt!Håper det, og typisk, antibiotikaen har restriksjoner i forhold til mat så da må jeg planlegge alt..
Jepp. 1 time før eller 2 timer etter. Jeg som finner ut at jeg er sulten og spiser ti minutter etterpå liksom.Det er slitsomt!
Mannen skulle startet med å være på jobb denne uken igjen, han rår ikke komme før jeg har fått svar på testen. Han lager frokost til meg , ciabatta med ost og paprikaJeg eier ikke matlyst. I det hele tatt. Tvunget i meg ei skive til frokost for sulten blir jeg jo. Det handler ikke om mangel på pålegg, men magel på matlyst.
Allerde begynt å fundere på lunsjen. Fordi jeg bare ikke kommer på noe jeg har lyst på.
Mannen har hjemmekontor så jeg håper han vil være kokk og lage noe godt... Steke egg kanskje. Minstemor som jeg er hjemme med koser seg, og det er selvsagt ikke nødvendig at han er hjemme for hennes del, men fordi jeg var såpass sliten valgte han å ha hjemmekontor
Forskjellen er at jeg har "sykekontor" og han har hjemmekontor, så han jobber, mens jeg tar meg av henne og jobber inninemmom. Men mat må han jo ha. Så lov å håpe han lager noe til meg og jeg hinter nok![]()
Oooh kjenner til den med null matlyst altså.Jeg eier ikke matlyst. I det hele tatt. Tvunget i meg ei skive til frokost for sulten blir jeg jo. Det handler ikke om mangel på pålegg, men magel på matlyst.
Allerde begynt å fundere på lunsjen. Fordi jeg bare ikke kommer på noe jeg har lyst på.
Mannen har hjemmekontor så jeg håper han vil være kokk og lage noe godt... Steke egg kanskje. Minstemor som jeg er hjemme med koser seg, og det er selvsagt ikke nødvendig at han er hjemme for hennes del, men fordi jeg var såpass sliten valgte han å ha hjemmekontor
Forskjellen er at jeg har "sykekontor" og han har hjemmekontor, så han jobber, mens jeg tar meg av henne og jobber inninemmom. Men mat må han jo ha. Så lov å håpe han lager noe til meg og jeg hinter nok![]()
Min får jobbe, ingen problem det, men han valgte å gjøre det hjemmefra i dag.Mannen skulle startet med å være på jobb denne uken igjen, han rår ikke komme før jeg har fått svar på testen. Han lager frokost til meg , ciabatta med ost og paprika
De vil ikke ha min der, det er så mange som jobber der at det ville vært fullstendig krise om de måtte stenge flere AVD grunnet smitte, så alle med partner som blir testet må bli hjemmeMin får jobbe, ingen problem det, men han valgte å gjøre det hjemmefra i dag.
Om han ikke er for stressa så lager han nok mat til meg. Men jeg har kommet på at stekt egg med skinke i kan jeg fakrisk ha lyst på, så det kan jeg om så lage selv.
Skjønner.De vil ikke ha min der, det er så mange som jobber der at det ville vært fullstendig krise om de måtte stenge flere AVD grunnet smitte, så alle med partner som blir testet må bli hjemme