September 2020

Lagt meg på sofaen etter en dusj, har fundert en stund på om jeg skal ringe legevakten, har putter i meg mer Paracet men om det ikke blir bedre innen kort tid bør jeg vel ringe. Men så føler jeg liksom at det ikke er alvorlig nok ..
Høres ikke bra ut

Mannen har klippet guttungen sånn i mange år. Jeg tørr ikke.
Jeg skulle spørre min svigerinne om å vise meg hvordan hun gjorde det, men hun hadde ikke mulighet. Så da måtte jeg jo bare prøve meg frem:hilarious: et par hårstrå som er litt lange her og der, men fornøyd likevel. Må ta over en gang til, men samboer får ta det imorgen siden jeg jobber kvelden.

Paracet tok unna det verste heldigvis , da kan jeg vente til i morgen å så dra til legen om det fortsatt er likt
Håper du får litt hvile i natt.

Sitter på badet med en kvalm unge som halvsover på badegulvet. Det ble innledet med kraftig hodepine så meget trolig et migreneanfall. Hun har ikke kastet opp, er kjempetrøtt så nå har hun et brettet håndkle under hodet og et over seg som teppe. Så får vi se om hun kaster opp snart eller om vi plasserer henne i seng med bøtte etterhvert. Jeg tipper søvn er det som må til.

Eller ikke.

Migrene gir somregel en tømming og så føler de seg bedre.

Her forbereder hun visst nr 5. På under 20 minutter.

Usj god bedring
Håper det snart gir seg så hun får sove.

Ikke skole i morgen på denne her. Skolen opererer ikke med 48 timer men "frisk igjen", men hun trenger i alle fall en dag hjemme på å sove ut og spise seg opp igjen for nå er hun rimelig tømt.

Håper det snart gir seg så hun får sove.

Ikke skole i morgen på denne her. Skolen opererer ikke med 48 timer men "frisk igjen", men hun trenger i alle fall en dag hjemme på å sove ut og spise seg opp igjen for nå er hun rimelig tømt.
Ja det skjønner jeg. Føler meg alltid uvel 1-2 dager etter oppkast. Og med hodepine i tillegg er det jo verre.

God morgen, opp og hopp.

Å levere noen på skolen klokka sju med mat i magen og mat i sekken og alt annet medbrakt krever en tidlig start.

God morgen!
Hjemme alene , eller har hunden her da ;)
Skikkelig kaldt ute i dag så kengubarnet tok på seg jakke.
Denne uken består av to foreldremøter, ett på skolen i morgen og ett i kirken på onsdag

Hoster fremdeles.
Kommer til å bli mye hjemmekontor denne uken, ikke helt fornøyd med det, foretrekker å være på kontoret.
Eldste hoster også, og må ha hjemmeskole

Var han klar for leirskole ?

De har kjørt i to timer nå.

Fikk ham opp. Han dusjet i går kveld så bare lett vask og rene klær, fikk i han godt med havregrøt og var på plass klokka sju.

Håper han får en fin tur, vi kom ikke på reisesykeysbletten som han heldigvis etterspurte selv før en halvtime før de dro, menmen. Han pleier ikke bli bilsyk, men ble det på korpstur for et par år siden.

Det er meldt elendig vær, men han har med godt med klær så vi håper det går bra.

Hoster fremdeles.
Kommer til å bli mye hjemmekontor denne uken, ikke helt fornøyd med det, foretrekker å være på kontoret.
Eldste hoster også, og må ha hjemmeskole
Jeg er lykkelig over å være på kontoret igjen etter å ha hostet meg gjennom en uke med hjemmekontor.

Hjemmeskole (uten skole. Lese bok. Har jo ingen lærebøker og ipad er på skolen) på mellomste et par dager nå da. Kanskje læreren kan sende med naboen litt lekser til i morgen.

Første bildet er av det såkalte røykerommet (som vi kaller det, forrige beboer røykte der), manglet å vaske en takplate.
Andre bildet er etter et lag med sperremaling, grunning og et strøk maling:p

Vedlegg

• IMG_20200716_200236.jpg
    IMG_20200716_200236.jpg
    24,2 KB · Visninger: 10
  • IMG_20200906_111827.jpg
    IMG_20200906_111827.jpg
    22,3 KB · Visninger: 9
Back
Topp