September 2020

Mannen ringte til skatteetaten og lurte på hvor lang tid det kom til å ta for skattepengene, den er visstnok under behandling nå. Så får vi håpe det ikke går så lang tid før pengene er her. Snakk om ca 30,000 liksom...
Blir greit å få

Det er det jo, ja.

Svigermor får av sine tre barn hvert år. Svigerinnene mine organiserer, mannen vippser til dem. Hun får den i bursdagsgave, har bursdag i slutten av november. Begynte for noen år siden og blitt en hyggelig tradisjon
Koselig :)

Overtid hver forbaskede kveldsvakt :banghead: to skulle gå 22.30, to til 23.00. Alle fire gikk til 23.00, ikke sjanse til å komme fra før. Og så blir man møtt med et surt "hvorfor er du så sen??" når en kommer inn døra :facepalm:

Overtid hver forbaskede kveldsvakt :banghead: to skulle gå 22.30, to til 23.00. Alle fire gikk til 23.00, ikke sjanse til å komme fra før. Og så blir man møtt med et surt "hvorfor er du så sen??" når en kommer inn døra :facepalm:
Fra hvem? Leder eller bruker eller partner?

Uansett ikke greit

Han beklaget seg etterpå, at det ikke var meningen å være så gretten:p men altså, jeg kunne bare ikke gå fra og overlate resten av jobben til de andre :banghead:
Mann altså.

Du kan ikke bare gå nei, og det skjønner vel han også.

Helsestasjonen imorgen for kontroll og vaksine da :)
Så koselig, Lille U skal på helsestasjonen og ta en ekstra sjekk av synet i dag.
Skulle egentlig vært i februar, men da hadde vi influensa, og så kom koronaen...

Han gjorde det litt dårlig på 4 års kontrollen når han var 4,5 år, og de ønsket han skulle ta en sjekk til i tilfelle han bare var litt ukonsentrert. Vi har også en liten misstanke på at han kanskje kunne trenge briller.

Så koselig, Lille U skal på helsestasjonen og ta en ekstra sjekk av synet i dag.
Skulle egentlig vært i februar, men da hadde vi influensa, og så kom koronaen...

Han gjorde det litt dårlig på 4 års kontrollen når han var 4,5 år, og de ønsket han skulle ta en sjekk til i tilfelle han bare var litt ukonsentrert. Vi har også en liten misstanke på at han kanskje kunne trenge briller.

Eldste min fikk briller etter å ha feilet på helsestasjonen da han var fire. De ville se der an til han ble 6, jeg pushet på, og sto på mitt at jeg ville ha sjekk hos øyelege. Som brukte et par min på å fastslå at "han gjetter. Han må ha briller"

Aha; skjønner. Bedre å finne ut av det nå da ja. :)

Eldste min fikk briller etter å ha feilet på helsestasjonen da han var fire. De ville se der an til han ble 6, jeg pushet på, og sto på mitt at jeg ville ha sjekk hos øyelege. Som brukte et par min på å fastslå at "han gjetter. Han må ha briller"
Hvorfor ville de vente til 6 år egentlig?

Back
Topp