Se her:) Forskning om Q10 påvirker lave reserver, høy alder, PCOS

Åh, det husker jeg ikke... Men tror jeg begynte rett etter negativt forsøk (avbrutt pga manglende utvikling) og da gikk det vel ca 2 måneder før uttak :)

Hvis det blir flere uttak på oss begynner jeg på de 2-3 måneder før, og følger samme "oppskrift".


Jeg skjønner. Dette skal jeg teste ut :) En gynekolog har tidligere sagt 200 mg, men prøver å øke dosen. Tusen takk for tips! :)
 
Jeg skjønner. Dette skal jeg teste ut :) En gynekolog har tidligere sagt 200 mg, men prøver å øke dosen. Tusen takk for tips! :)

Gjorde i hvertfall store utslag hos oss. Q10, e-vitamin, prednisolon og melatonin :)
 
E-vitamin tilskudd i forkant av forsøket? Og prednisolon etter eggløsning? :)

E-vitamin samtidig med q10 (2 måneder før til egguttak). Prednisolon gikk jeg vel på fra sprøytestart til uke 12.
 
E-vitamin samtidig med q10 (2 måneder før til egguttak). Prednisolon gikk jeg vel på fra sprøytestart til uke 12.


Men hadde du for lite E-vitamin i utgangspunktet? Jeg har hatt 3 kjemiske de siste 6-8 månedene. Lurer på om økning av Q10 kan gjøre susen. Jeg har brukt prednisolon fra eggløsning og Albyl-e fra syklusdag 1 :)
 
Men hadde du for lite E-vitamin i utgangspunktet? Jeg har hatt 3 kjemiske de siste 6-8 månedene. Lurer på om økning av Q10 kan gjøre susen. Jeg har brukt prednisolon fra eggløsning og Albyl-e fra syklusdag 1 :)

Nei, ingen mangel.

Er alle kjemiske etter IVF? Altså rundene med prednisolon og blodfortynnende
 
Nei, ingen mangel.

Er alle kjemiske etter IVF? Altså rundene med prednisolon og blodfortynnende

To kjemiske etter inseminering. IVF i oktober ble omgjort pga for tidlig eggløsning, så det ble inseminering istedenfor. I november fikk jeg også positiv test etter hjemmeprøving. Har akkurat hatt inseminering og fikk positiv test 11 dpo, 13 dager etter ovitrellen. Negativ på selve testdagen, men tror nok at det var et egg som "glapp".

Nå skal det sies at jeg er 40, har 2 herlige barn, men vil gjerne ha tredjemann :Heartred
 
Last edited:
Hei :)

Er dette den beste Q10 for å forbedre eggkvalitet?

Gratulerer med dagen!! :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210517-083244_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210517-083244_Samsung Internet.jpg
    94,6 KB · Visninger: 120
Last edited:
God morgen :)

Kan jeg bare
Åh, det husker jeg ikke... Men tror jeg begynte rett etter negativt forsøk (avbrutt pga manglende utvikling) og da gikk det vel ca 2 måneder før uttak :)

Hvis det blir flere uttak på oss begynner jeg på de 2-3 måneder før, og følger samme "oppskrift".


God morgen :)

Kan jeg bare spørre deg hva slags resultat du hadde før du startet med Q10? Jeg knasker i vei :joyful:
 
God morgen :)

Kan jeg bare



God morgen :)

Kan jeg bare spørre deg hva slags resultat du hadde før du startet med Q10? Jeg knasker i vei :joyful:

1. uttak: 13 ut, kun ett egg på dag 3 (som ikke var topp)
2. uttak: 4 egg ut, en blasto inn (gravid men mistet)
3. uttak: 22 egg ut, ingen utviklet seg
 
Hei igjen :)

Kan jeg spørre deg; hvor mye E- vitamin tilskudd tok du daglig? Her knaskes det :joyful:

Tror det var 350? Husker ikke helt, men hørtes riktig ut. Langt over dagsdose i hvertfall.
 
Hei!
Takk for nyttig informasjon :)

Skal bestille nå, men vil forsikre meg om at jeg har forstått det riktig.
En kapsel tilsvarer 100 mg? Så hvis jeg legger meg på 400 - må jeg ta 4 kapsler hver dag?
 
Back
Topp