Nå har jeg ikke bare tatt q10 og jeg er i IVF verden så kanskje ikke helt det du trenger svar på, men her kommer i alle fall mine erfaringer.
IVF nr 1. (Uten q10 og andre tilskudd) mange egg ut, men kun ett overlevde til insett og ble ikke gravid.
IVF 2. (Ca 2 mnd på q10 og andre tilskudd) mange egg ut, flere som utviklet seg flere dager enn første forsøk. Så kvaliteten på eggene var gått opp. 1 egg overlevde til insett. Ikke gravid.
IVF 3. (4 mnd på q10 og andre tilskudd) denne gangen med litt annen medisin i forbindelse med forsøket. Mange egg ut, 1 egg satt inn og 2 på frys. Ble gravid, men mistet i uke 10. Har etter dette funnet ut at jeg har en blodsykdom som gjør at jeg lettere får blodpropp og det kan være grunnen til at jeg mistet.
2 mnd etter jeg mistet ble jeg gravid på egen hånd, men mistet da desverre også i uke 10. Denne gangen hadde jeg fått blandt annet blodfortynnende og andre støttemedisiner.
Jeg fortsetter med q10 og andre tillegg for jeg tror virkelig det har hjulpet. Skal gjennom ny IVF runde i juni og har da tatt tillegg i 3 mnd. Krysser fingrene for mange egg av god kvalitet også denne gangen.