Håper du får sove litt bedre i natt. Veldig slitsomt å ha det sånn.
Det håper virkelig jeg også.. Det er både slitsomt og det påvirker humøret mitt veldig.. Blir utrolig nedstemt etter slike netter..
Håper på en bedre natt i kveld og dag imorgen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får sove litt bedre i natt. Veldig slitsomt å ha det sånn.
Det ble visst ingen bedre natt på megJeg holder på å tørne!!! Veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Gjør vondt å ligge og å sitte
![]()
![]()
![]()
Uff, så trasig... Jeg hadde en skikkelig dårlig dag på mandag. Da var både kropp og hode helt ute av det. Jeg tok meg et langt bad, en kopp te og forsøkte å tømme hodet for tanker. Det hjalp faktisk litt på søvnen den natten. Bortsett fra det vet jeg ikke om jeg har noen gode råd. Er mye våken om natten selv, men heldigvis sjelden i lengre perioder.Det ble visst ingen bedre natt på megJeg holder på å tørne!!! Veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Gjør vondt å ligge og å sitte
![]()
![]()
![]()
Uff, så trasig... Jeg hadde en skikkelig dårlig dag på mandag. Da var både kropp og hode helt ute av det. Jeg tok meg et langt bad, en kopp te og forsøkte å tømme hodet for tanker. Det hjalp faktisk litt på søvnen den natten. Bortsett fra det vet jeg ikke om jeg har noen gode råd. Er mye våken om natten selv, men heldigvis sjelden i lengre perioder.
Tenker å skaffe meg et satenglaken eller noe, som kan gjøre det enklere å snu seg rundt i sengen. Det er en pine hver gang jeg må ta tak i magen og løfte den med meg rundt på andre siden!
Er såååå lei av å ligge våken om natten!! Nå er kl 04!! Klage klage
Huff,så slitsomt! Håper du får sove fort igjen,tar på krefter både fysisk og psykisk denne søvnmangelen!Føler virkelig med deg! Er dritt lei av denne søvnmangelen selv! I natt sovnet jeg faktisk kl. 00.30, men våknet nå av helt syk halsbrann og smerter i hoftene.. Sulten er jeg vel egentlig også :/ Blæææh
Verker i armer og bein og rygg og bekken. Våknet ca 0530 og måtte tisse. trøtt som fy, men å sove er tydeligvis oppskrytt.
Krysser fingrene for at vi alle får sove bedre i natt!blir nesten så man gruer seg til å legge seg,er så fælt å ligge våken.
Og der var våkenatten i gang igjen! Håper du sover godt <3Ja, jeg har det også sånn! Gruer meg skikkelig til nettene..![]()
Krysser fingre og tær for at vi alle får sovet godt i natt <3
God morgen?!Og der var våkenatten i gang igjen! Håper du sover godt <3
Huff,håper du sovner fort igjen. Jeg har gitt opp søvnen for i natt og stod opp for å se på tv. Vet ikke engang hvorfor jeg er våken. Våkner av at jeg må tisse og er lys våken. Ligger vel og grubler. Er så motløs og sliten nå at tårene triller her,møkkanetter!God morgen?!Hvorfor er du våken? Jeg våknet av sinnsvake ryggsmerter og en veldig aktiv baby. Er litt lei av det nå... Selvom aktivitet er veldig godt tegn på at alt er bra.. Bare ikke når jeg skal sove.
Håper du fikk sove igjen. Jeg måtte opp å gå av med ryggvondten. Holdt på til halv fem og sovnet igjen. Kjempekjedelig.Huff,håper du sovner fort igjen. Jeg har gitt opp søvnen for i natt og stod opp for å se på tv. Vet ikke engang hvorfor jeg er våken. Våkner av at jeg må tisse og er lys våken. Ligger vel og grubler. Er så motløs og sliten nå at tårene triller her,møkkanetter!