Søvn

Håper du får sove litt bedre i natt. Veldig slitsomt å ha det sånn.

Det håper virkelig jeg også.. Det er både slitsomt og det påvirker humøret mitt veldig.. Blir utrolig nedstemt etter slike netter..
Håper på en bedre natt i kveld og dag imorgen <3

Det ble visst ingen bedre natt på meg :( Jeg holder på å tørne!!! Veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Gjør vondt å ligge og å sitte :( :( :(

Det ble visst ingen bedre natt på meg :( Jeg holder på å tørne!!! Veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Gjør vondt å ligge og å sitte :( :( :(

Huff, nå får jeg så vondt av deg:-( Står du opp når du ikke får sove? Det hjelper meg iallfall. Står opp og gjør noe kjedsommelig til jeg blir trøtt. Hender jeg må stå opp flere ganger om natten, har vært oppe alt fra 20 min til halvannen time i slengen - og pleier å sovne etterpå. Hvis det er restless legs som er problemet, tar jeg en ekstra dose magnesium og smører bena med kjørende gele fra apoteket. Er jeg despererat tar jeg en paracet. Pleier å sovne da. Håper du får sove litt i løpet av dagen. God klem til deg.

Uff, så trasig... Jeg hadde en skikkelig dårlig dag på mandag. Da var både kropp og hode helt ute av det. Jeg tok meg et langt bad, en kopp te og forsøkte å tømme hodet for tanker. Det hjalp faktisk litt på søvnen den natten. Bortsett fra det vet jeg ikke om jeg har noen gode råd. Er mye våken om natten selv, men heldigvis sjelden i lengre perioder.
Tenker å skaffe meg et satenglaken eller noe, som kan gjøre det enklere å snu seg rundt i sengen. Det er en pine hver gang jeg må ta tak i magen og løfte den med meg rundt på andre siden!

Uff, så trasig... Jeg hadde en skikkelig dårlig dag på mandag. Da var både kropp og hode helt ute av det. Jeg tok meg et langt bad, en kopp te og forsøkte å tømme hodet for tanker. Det hjalp faktisk litt på søvnen den natten. Bortsett fra det vet jeg ikke om jeg har noen gode råd. Er mye våken om natten selv, men heldigvis sjelden i lengre perioder.
Tenker å skaffe meg et satenglaken eller noe, som kan gjøre det enklere å snu seg rundt i sengen. Det er en pine hver gang jeg må ta tak i magen og løfte den med meg rundt på andre siden!

Satenglaken høres ut som en lur ting å kjøpe. Kanskje jeg skal prøve det selv også :) <3

Er såååå lei av å ligge våken om natten!! Nå er kl 04!! Klage klage

Føler virkelig med deg! Er dritt lei av denne søvnmangelen selv! I natt sovnet jeg faktisk kl. 00.30, men våknet nå av helt syk halsbrann og smerter i hoftene.. Sulten er jeg vel egentlig også :/ Blæææh

Føler virkelig med deg! Er dritt lei av denne søvnmangelen selv! I natt sovnet jeg faktisk kl. 00.30, men våknet nå av helt syk halsbrann og smerter i hoftene.. Sulten er jeg vel egentlig også :/ Blæææh
Huff,så slitsomt! Håper du får sove fort igjen,tar på krefter både fysisk og psykisk denne søvnmangelen!

Verker i armer og bein og rygg og bekken. Våknet ca 0530 og måtte tisse. trøtt som fy, men å sove er tydeligvis oppskrytt.

Verker i armer og bein og rygg og bekken. Våknet ca 0530 og måtte tisse. trøtt som fy, men å sove er tydeligvis oppskrytt.

Da er vi flere:) våknet av at eg var akutt tissetreng kvart over 3, ikke fått sovet noe mere siden. Blir nok å legge seg nedpå litt på dagen idag.. Håper bare smertene i bekkenet gir deg litt!

Jeg har sovet relativt sammenhengende uten do tur i 2 netter nå (!!!!!)... I natt ble jeg kun avbrutt av verdens vondeste leggkrampe så jeg datt nærmest ut av senga mens jeg ropte og klagde, og heldigvis fikk uttrykt at det kun var leggkrampe - slik at sambo ikke trodde det var fødsel ;)

De to siste nettene har jeg vært oppe og ryddet og sortert kontoret, samt ryddet og kastet i skosamlingen.. Huff, så mye man samler på! Har fått skikkelig sortere og rydde-mani, og det er jo kjekt når man ikke får sove;-) Etter halvannen time med rydding fikk jeg faktisk sove. Den redebyggingen med vasking mange snakker om kjenner jeg ikke noe til, men ryggen tåler ikke vasking heller da.. Jeg får bare senke skuldrene angående støv.

Krysser fingrene for at vi alle får sove bedre i natt!:) blir nesten så man gruer seg til å legge seg,er så fælt å ligge våken.

Ja, jeg har det også sånn! Gruer meg skikkelig til nettene.. :(
Krysser fingre og tær for at vi alle får sovet godt i natt <3

Og der var våkenatten i gang igjen! Håper du sover godt <3
God morgen?! :p Hvorfor er du våken? Jeg våknet av sinnsvake ryggsmerter og en veldig aktiv baby. Er litt lei av det nå... Selvom aktivitet er veldig godt tegn på at alt er bra.. Bare ikke når jeg skal sove.

God morgen?! :p Hvorfor er du våken? Jeg våknet av sinnsvake ryggsmerter og en veldig aktiv baby. Er litt lei av det nå... Selvom aktivitet er veldig godt tegn på at alt er bra.. Bare ikke når jeg skal sove.
Huff,håper du sovner fort igjen. Jeg har gitt opp søvnen for i natt og stod opp for å se på tv. Vet ikke engang hvorfor jeg er våken. Våkner av at jeg må tisse og er lys våken. Ligger vel og grubler. Er så motløs og sliten nå at tårene triller her,møkkanetter!

Da var eg også våken. Ligget våken i 3 kvarter nå, vurderer og stå opp. Har så sinnsykt halsbrann! :-/ synes det er helt forferdelig når det pågår!!

Huff,håper du sovner fort igjen. Jeg har gitt opp søvnen for i natt og stod opp for å se på tv. Vet ikke engang hvorfor jeg er våken. Våkner av at jeg må tisse og er lys våken. Ligger vel og grubler. Er så motløs og sliten nå at tårene triller her,møkkanetter!
Håper du fikk sove igjen. Jeg måtte opp å gå av med ryggvondten. Holdt på til halv fem og sovnet igjen. Kjempekjedelig.

Forstår godt frustrasjonen din. Får du hvilt deg i løpet av dagen?

Back
Topp