Søvn

Da var eg også våken. Ligget våken i 3 kvarter nå, vurderer og stå opp. Har så sinnsykt halsbrann! :-/ synes det er helt forferdelig når det pågår!!
Ja,det skjønner jeg. Sliter med halsbrann selv,men har heldigvis ikke vært så ille. Må være helt forferdelig. Håper du sovnet igjen!:)
Håper du fikk sove igjen. Jeg måtte opp å gå av med ryggvondten. Holdt på til halv fem og sovnet igjen. Kjempekjedelig.

Forstår godt frustrasjonen din. Får du hvilt deg i løpet av dagen?
æsj,stakkar,så fælt med den ryggvondten. Håper du har fått sove litt på morgenkvisten og kan hvile deg litt i løpet av dagen. Følte meg som skikkelig klagete i natt,men man blir jo så sliten både fysisk og psykisk av dette her. Ikke så lett å få sove på dagen med en aktiv 3-åring i hus heller;) vi får håpe vi føder snart,så har vi hvertfall noen å henge med oppe om natten sammen med!;)
 
Ja,det skjønner jeg. Sliter med halsbrann selv,men har heldigvis ikke vært så ille. Må være helt forferdelig. Håper du sovnet igjen!:)
æsj,stakkar,så fælt med den ryggvondten. Håper du har fått sove litt på morgenkvisten og kan hvile deg litt i løpet av dagen. Følte meg som skikkelig klagete i natt,men man blir jo så sliten både fysisk og psykisk av dette her. Ikke så lett å få sove på dagen med en aktiv 3-åring i hus heller;) vi får håpe vi føder snart,så har vi hvertfall noen å henge med oppe om natten sammen med!;)
Ja, den er liksom kastet på meg de siste nettene. Samme tidspunkt den kommer, stråler liksom fra ryggsøylen og ut. Veldig slitsomt..

Skjønner godt det ikke er lett med 3-åring i hus. Får håpe du likevel får noen pusterom i løpet av dagen. Frustrerende når man går på søvnunderskudd..
 
Ja, den er liksom kastet på meg de siste nettene. Samme tidspunkt den kommer, stråler liksom fra ryggsøylen og ut. Veldig slitsomt..

Skjønner godt det ikke er lett med 3-åring i hus. Får håpe du likevel får noen pusterom i løpet av dagen. Frustrerende når man går på søvnunderskudd..
Æsj,så kjedelig! Er det ingenting som hjelper da? Varm rispose feks da?
 
Bare meg som sover godt? :p så lenge han på 20mnd ikke vekker meg da vel å merke. Er oppe mellom 06.30 og 07.00 hver dag og sover som en stein fra jeg legger meg ca 22/23. Oppe på do kanskje en til to netter i uka. :)
 
Æsj,så kjedelig! Er det ingenting som hjelper da? Varm rispose feks da?
Har ikke prøvd så mye annet enn å finne ny stilling, gå på do og gå rundt i huset. Mye mulig rispose virker. Hva og hvordan fungerer det? :)
 
Bare meg som sover godt? :p så lenge han på 20mnd ikke vekker meg da vel å merke. Er oppe mellom 06.30 og 07.00 hver dag og sover som en stein fra jeg legger meg ca 22/23. Oppe på do kanskje en til to netter i uka. :)
Vekkes som regel av frøkna på 3,5 år som må på do, og da er det gjort for min del :p Må tisse selv og ligger etterpå og kjenner på baby som styrer og egen tanker... MEN når kommende storesøster faktisk sover gjennom natten så gjør jeg det og! :-D
 
Bare meg som sover godt? :p så lenge han på 20mnd ikke vekker meg da vel å merke. Er oppe mellom 06.30 og 07.00 hver dag og sover som en stein fra jeg legger meg ca 22/23. Oppe på do kanskje en til to netter i uka. :)
hysj,slike kommentarer er ikke velkommen her!;) hihi. Neida,jeg er glad for at du sover godt altså:)
Har ikke prøvd så mye annet enn å finne ny stilling, gå på do og gå rundt i huset. Mye mulig rispose virker. Hva og hvordan fungerer det? :)
Jeg hadde mye vondt i ryggen forrige uke,og satt med sånn varm pose med riskorn i som man tar i mikroen (kan sikkert bruke en vanlig varmeflaske også?),og det hjalp hvertfall mye her. Satt med den hele kvelden og varmet den opp igjen hver gang den ble kald og la meg med den om natta. Nå er hvertfall ryggen bedre;)
 
hysj,slike kommentarer er ikke velkommen her!;) hihi. Neida,jeg er glad for at du sover godt altså:)
Jeg hadde mye vondt i ryggen forrige uke,og satt med sånn varm pose med riskorn i som man tar i mikroen (kan sikkert bruke en vanlig varmeflaske også?),og det hjalp hvertfall mye her. Satt med den hele kvelden og varmet den opp igjen hver gang den ble kald og la meg med den om natta. Nå er hvertfall ryggen bedre;)
Hehe, kan jo legge til at det ikke har vært sånn hele svangerskapet da. :p Men akkurat NÅ sover jeg godt. :p
 
Bare meg som sover godt? :p så lenge han på 20mnd ikke vekker meg da vel å merke. Er oppe mellom 06.30 og 07.00 hver dag og sover som en stein fra jeg legger meg ca 22/23. Oppe på do kanskje en til to netter i uka. :)
Heldiggris!! ;) men skal ikke klage jeg heller egentlig, for utenom et par timer på natten med våkenhet sover jeg godt i de resterende timene. Viktig å sette pris på det lille som er bra :p
 
Forrige svangerskap hadde jeg perioder hvor jeg pleide å våkne i firetiden for så å ligge å se på klokka til jeg kanskje sovnet i sekstiden, en time før jeg skulle opp på jobb. Det var slitsomt!
 
hysj,slike kommentarer er ikke velkommen her!;) hihi. Neida,jeg er glad for at du sover godt altså:)
Jeg hadde mye vondt i ryggen forrige uke,og satt med sånn varm pose med riskorn i som man tar i mikroen (kan sikkert bruke en vanlig varmeflaske også?),og det hjalp hvertfall mye her. Satt med den hele kvelden og varmet den opp igjen hver gang den ble kald og la meg med den om natta. Nå er hvertfall ryggen bedre;)
Mikro har vi ikke, men varmeflaske var lurt. Det er et produkt jeg har glemt eksisterer. Ryggen er helt fin ellers, men om natten våkner den til live. Utrolig rart..
 
Bare meg som sover godt? :p så lenge han på 20mnd ikke vekker meg da vel å merke. Er oppe mellom 06.30 og 07.00 hver dag og sover som en stein fra jeg legger meg ca 22/23. Oppe på do kanskje en til to netter i uka. :)
Jeg har (bank i bordet) sovet som en stein hver natt i over en uke nå! Våknet et par ganger når jeg snur meg bare, men sovner igjen før jeg rekker å tenke på at jeg må på do eller noe. Den siste uka har også ryggen vært mye bedre, så sikkert derfor jeg sover bedre nå. Tar noen ganger litt tid om kvelden før jeg sovner, ligger å funderer på mye rart, men det er greit så lenge jeg sover natta igjennom når jeg først sovner :)
 
Jeg har sovet helt fantastisk frem til nå. De siste nettene har vært rett og slett helt jævlig, våkner hver time av kynnere og at blæra føles sprengt, kan ikke sove på ryggen lenger, da føles det ut som jeg mister pusten, og bekkenet dør nærmest om jeg ligger på sidene. Skal jeg stå å sove liksom.. begynner å bli litt lei faktisk..
 
Har jaget mannen å gjesterommet i natt. For siden kroppen verker og jeg ofte må på do, merker jeg at jeg sover lettere. Og han snorker litt.. ;) Så gjenstår det å se om jeg faktisk får sove da.. God natt damer! :)
 
Huff,håper du sovner fort igjen. Jeg har gitt opp søvnen for i natt og stod opp for å se på tv. Vet ikke engang hvorfor jeg er våken. Våkner av at jeg må tisse og er lys våken. Ligger vel og grubler. Er så motløs og sliten nå at tårene triller her,møkkanetter!

Tårene triller her også :'( :'(
Jeg har så utrolig mange vondter i kroppen at jeg ikke klarer å sove!! Hater nettene for tiden :((
 
Aff... Sto opp igjen jeg. Så håpløst :(
Sååå trøtt og sliten på dagtid, men ikke søren om jeg får sove!
 
Står opp igjen jeg også nå. Dette er helt håpløst!! Sender dere en klem og håper dere får sove snart <3
 
Var bare å stå opp her også. Ligger jeg på venstre side får jeg så intenst hjertebank og ligger bare og kjenner på at brystet nærmest rister. Rygg er bare å glemme og høyre side gir meg vondt i ryggen. Opp på do nesten hver time og våkner med så hovne fingre at de gjør vondt :( Vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget. Godt å dele søvnproblemer med noen som forstår kanskje :)
 
Det er ikke hver natt jeg må opp på do, men i natt har jeg vært oppe 5-6ganger... Føles ikke som om jeg har sovnet skikkelig mellom hver gang :p Håper jeg klarer å sove en halvtime nå, før klokka ringer ;)
 
Back
Topp