Dessverre sover jeg ikke på dagen heller.. Så det blir svært få timer med ordentlig søvn... Det er utrolig kjipt.. fordi det resulterer i at jeg ikke "fungerer" som normalt. Har lite overskudd. Flytter meg fra sofa til sengen de fleste dagene i uka.. Jeg var flink til å dra ut, finne på prosjekter hjemme, møte venninner, besøke jobben osv.. Men nå orker jeg rett og slett ikke noe. De dagene jeg pusher meg selv til å dra ut lider jeg veldig av kroppslige smerter og kynnere på kvelden..
Det verste med søvnløsheten er at den påvirker relasjonen min med mine nære også. Venner tror jeg kommer med unnskyldninger for å ikke møtes, mannen min blir forstyrret om nettene og sover dårlig som igjen resulterer i at han er mindre tålmodig med meg (han er den mest tålmodige personen jeg kjenner) så han må være utrolig sliten stakkar..
Jeg er 35+5 idag!! Skal ærlig innrømme at 4 uker og 5 dager føles som en evighet.. Jeg håper virkelig babyen kommer to uker før termin. Men hvis jeg er lik min mor, kommer jeg til å gå en uke overtid og å ha en lang fødsel.. Prøver derfor ikke ha for mye håp om at gullet kommer før termin.
Gud så spennende <3 Du har ikke mange dagene igjen!! Snart får du kontroll over kroppen din igjen

og det beste av alt; snart holder du lille prinsessen i armene dine <3
Håper du sover nå!! <3