PP5 - CD4
TR er så godt som borte nå, fikk rosa på papiret tidligere i dag, nå er det bare litt misfarget utflod igjen.
Drømte at vi måtte ta inn en trans 13-åring og krigsflyktninger på 8 og 9 år, tror alle måtte ta inn barn. Jeg var så glad for at vi "fikk" barn! Føler også det var en baby i bildet også, antar vårt eget barn. Adopsjon eller å være fosterforelder er egentlig ikke noe jeg har særlig lyst til, syns det er fantastisk at folk gjør det, men for meg er barneønsket biologisk, og jeg har så lyst til å oppleve å være gravid. Så det var egentlig litt fint å føle at jeg ble glad i barn som ikke var mine egne. Men nå er jeg jo overbevist om at jeg skal bli gravid denne PP
Kom nettopp på at vi kommer ikke til å klare å skjule for svigers at jeg tar gravid kosttilskudd siden jeg må dele dem i fire med kniv
Vi tenker å teste fra rundt 9-11 DPO denne gangen, så vi potensielt kan forberede oss før vi reiser til svigers
Hvis negativ, kan vi bare fortelle dem at vi prøver uten problem, men hvis positiv må vi jo fortsatt si at vi prøver, bare med pokerfjes!
Men vi må vel uansett finne en måte å fortelle det på en casual måte, vil jo ikke at de skal se esken og freake ut
Vi får ta dette senere, er tross alt 3 uker til.
Morsomt at vi tenker på disse tingene når vi ikke engang har gjort grovarbeidet ennå, men vi begynner nok snart