Såå klar for å bli mamma!

Jeg så i noen andre sin dagbok at de hadde prøvd en sånn fertility tarot reading, så jeg måtte nesten prøve jeg også! :angelic:

Ble fortalt at mars og april er de viktigste månedene for graviditet for meg, det kan bety alt fra syklusen jeg blir gravid i, til legetime / UL eller fødsel. Nå håper jo jeg selvfølgelig at jeg blir gravid i mars eller april da, for da betyr det at det klaffer for oss med en gang :woot:
Hun trodde også at det blir en gutt, og at jeg kommer til å se blå blomster rundt omkring i tiden før jeg blir gravid. Nå har jeg tilfeldigvis blå blomster tatovert på meg, men tror nok ikke det er dét :hilarious:
Sitter og dingler beina utfor terrassen på hytta, og ser forglemmeiei under meg! Da kom jeg til å tenke på denne spådommen. Fikk meg til å smile, håper så veldig at det går denne gangen :smiley-angelic001
 
Tittet bare kjapt gjennom dagboken din, og skulle bare ønske deg lykke til denne runden! :)
 
PP5 - CD19 - 7DPO
Får vel komme med en liten oppdatering selv om det ikke er så mye å melde.
Utfloden tørket ut i helga, men har hatt litt denne uka. Har fortsatt vært litt kvalm, brekker meg ofte. Er også litt emosjonell, fått litt kviser og i går var jeg veldig trøtt og måtte ta meg en lur, selv om jeg har sovet nok hver dag. I dag tidlig var jeg litt trøtt.
Har også kjent noen småting rundt livmor, ikke noe vondt, men nesten som bobler eller en liten fisk, tror jeg hadde det i en annen PP også. Føler meg kanskje litt oppblåst, eller så er det bare for stramme klær :p
Tempen er ikke så veldig høy ennå, fikk den vanlige dippen min på 6DPO, opp igjen i dag og håper på mer stigning fra nå av :)
Screenshot_20220629-113724_FF App.jpg
Så langt er det ikke nok til å få meg til å tro noe helt ennå, men det er jo ganske tidlig. Er vel fra i morgen det er vanligere at egget fester seg, så håper på å kjenne noe da! Har lyst til å teste fredag, men tror jeg venter til lørdag hvis jeg ikke kjenner noe (og dermed ikke har troa) :hilarious:
 
PP5 - CD23 - 11DPO
Det går dårlig her ass :shifty:
20220702_111849.jpg

20220703_110904.jpg

Merker jeg har for det meste gitt opp. Gidder ikke symptomjakte, og nå etter negative tester i går og i dag så tenker jeg ganske negativt. Hvorfor skal det ta sånn tid for oss når jeg ønsker dette så sterkt over så lang tid? Mens andre blir gravide mye lettere, selv når de ikke prøver engang. Er så glad jeg ikke kunne vite at 5 mnd senere er jeg fortsatt ikke gravid. Er ikke særlig optimistisk til PP6 heller, selv om jeg håper på den beste bursdaggaven ever.
Nei uff, det er så dumt å ha så mange negative følelser og tanker, vil ha dem vekk! :arghh: Nå har jeg skrevet ned litt her, får håpe det hjelper. Tar vare på meg selv i dag, distraherer meg litt og begynner å pakke til vi skal til svigers. Må vel ta med meg bind da.. :shifty:
 
PP5 - CD23 - 11DPO
Det går dårlig her ass :shifty:
Vis vedlegget 383894
Vis vedlegget 383895

Merker jeg har for det meste gitt opp. Gidder ikke symptomjakte, og nå etter negative tester i går og i dag så tenker jeg ganske negativt. Hvorfor skal det ta sånn tid for oss når jeg ønsker dette så sterkt over så lang tid? Mens andre blir gravide mye lettere, selv når de ikke prøver engang. Er så glad jeg ikke kunne vite at 5 mnd senere er jeg fortsatt ikke gravid. Er ikke særlig optimistisk til PP6 heller, selv om jeg håper på den beste bursdaggaven ever.
Nei uff, det er så dumt å ha så mange negative følelser og tanker, vil ha dem vekk! :arghh: Nå har jeg skrevet ned litt her, får håpe det hjelper. Tar vare på meg selv i dag, distraherer meg litt og begynner å pakke til vi skal til svigers. Må vel ta med meg bind da.. :shifty:
Kjenner følelsen alt for godt :Heartred Håper du føler deg bedre etter hvert og får nytt mot til ny PP. Jobber med det selv nå :playful:
 
Takk det samme :love2 Vi får ta oss en velfortjent sommerferie og prøve å ikke tenke på det! Om ikke veldig lenge er det uansett tid for å prøve igjen
Ja jeg kjøpte meg en 3 liter med rødt i går som jeg starta på :playful: Også reiser vi på hytta i morgen, så da blir det full fart der med hele familien i 1 uke. Så da rekker jeg vel ikke tenke så mye på ting uansett. Som sikkert er like greit :playful: Tror du har en del kortere sykluser enn meg, så du slipper å vente like lenge som meg hvert fall :happy: Vi får håpe sommer, sol og ferie gjør susen for oss begge :love7
 
Ja jeg kjøpte meg en 3 liter med rødt i går som jeg starta på :playful: Også reiser vi på hytta i morgen, så da blir det full fart der med hele familien i 1 uke. Så da rekker jeg vel ikke tenke så mye på ting uansett. Som sikkert er like greit :playful: Tror du har en del kortere sykluser enn meg, så du slipper å vente like lenge som meg hvert fall :happy: Vi får håpe sommer, sol og ferie gjør susen for oss begge :love7
Oioi, nyt det! :woot: Blir fullt kjør med hele slekta for oss også neste uke. Blir nok noen babyer til stede, men jeg får vel bare kose på dem og håpe de bringer lykke :p
Ja 'lenge' for meg er like lang som du hadde nå :smiley-ashamed004 Håper du får lenger lutealfase denne gangen og forhåpentligvis EL tidligere!
Det er jo faktisk statistikk mener jeg på at flere barn blir unnfanget i de varme månedene, så får håpe det gjelder oss også! :D
 
Oioi, nyt det! :woot: Blir fullt kjør med hele slekta for oss også neste uke. Blir nok noen babyer til stede, men jeg får vel bare kose på dem og håpe de bringer lykke :p
Ja 'lenge' for meg er like lang som du hadde nå :smiley-ashamed004 Håper du får lenger lutealfase denne gangen og forhåpentligvis EL tidligere!
Det er jo faktisk statistikk mener jeg på at flere barn blir unnfanget i de varme månedene, så får håpe det gjelder oss også! :D
Ja syklusen min nå landa faktisk bare på 30 dager, men hadde jo ikke EL før CD 21!! Håper EL kommer tidligere, men går vel egentlig ut i fra at jeg sikkert ikke har EL før rundt 20 juli :meh: Men starter med EL testene i god tid likevel. Denne runden skal jeg også få til å tempe!

Får håpe statistikken din har rett :joyful: Kanskje du til og med er så heldig å få positiv test om et par dager!
 
PP5 - CD23 - 11DPO
Det går dårlig her ass :shifty:
Vis vedlegget 383894
Vis vedlegget 383895

Merker jeg har for det meste gitt opp. Gidder ikke symptomjakte, og nå etter negative tester i går og i dag så tenker jeg ganske negativt. Hvorfor skal det ta sånn tid for oss når jeg ønsker dette så sterkt over så lang tid? Mens andre blir gravide mye lettere, selv når de ikke prøver engang. Er så glad jeg ikke kunne vite at 5 mnd senere er jeg fortsatt ikke gravid. Er ikke særlig optimistisk til PP6 heller, selv om jeg håper på den beste bursdaggaven ever.
Nei uff, det er så dumt å ha så mange negative følelser og tanker, vil ha dem vekk! :arghh: Nå har jeg skrevet ned litt her, får håpe det hjelper. Tar vare på meg selv i dag, distraherer meg litt og begynner å pakke til vi skal til svigers. Må vel ta med meg bind da.. :shifty:
Det må være lov å kjenne på vonde følelser rundt denne prøvingen ❤️ Jeg holder håpet oppe for deg litt til denne ppen! Ellers håper jeg april blir vår baby-måned ❤️
 
Ja syklusen min nå landa faktisk bare på 30 dager, men hadde jo ikke EL før CD 21!! Håper EL kommer tidligere, men går vel egentlig ut i fra at jeg sikkert ikke har EL før rundt 20 juli :meh: Men starter med EL testene i god tid likevel. Denne runden skal jeg også få til å tempe!

Får håpe statistikken din har rett :joyful: Kanskje du til og med er så heldig å få positiv test om et par dager!
Det må være lov å kjenne på vonde følelser rundt denne prøvingen ❤️ Jeg holder håpet oppe for deg litt til denne ppen! Ellers håper jeg april blir vår baby-måned ❤️
Takk og babystøv til alle oss! April baby høres jo fint ut det også :love2
 
PP5 - CD23 - 11DPO
Det går dårlig her ass :shifty:
Vis vedlegget 383894
Vis vedlegget 383895

Merker jeg har for det meste gitt opp. Gidder ikke symptomjakte, og nå etter negative tester i går og i dag så tenker jeg ganske negativt. Hvorfor skal det ta sånn tid for oss når jeg ønsker dette så sterkt over så lang tid? Mens andre blir gravide mye lettere, selv når de ikke prøver engang. Er så glad jeg ikke kunne vite at 5 mnd senere er jeg fortsatt ikke gravid. Er ikke særlig optimistisk til PP6 heller, selv om jeg håper på den beste bursdaggaven ever.
Nei uff, det er så dumt å ha så mange negative følelser og tanker, vil ha dem vekk! :arghh: Nå har jeg skrevet ned litt her, får håpe det hjelper. Tar vare på meg selv i dag, distraherer meg litt og begynner å pakke til vi skal til svigers. Må vel ta med meg bind da.. :shifty:
Åå så kjedelig.. jeg skjønner så veldig godt hva du mener med akkurat det! Hadde jeg vist når vi begynte at vi skulle sitte her 1 år senere og fremdeles ikke være gravide så hadde jeg jo gitt opp, det er nok bra at vi ikke vet alt vi skal gjennom❤️ Håper vi begge to veldig snart får baby selv om det tar litt lengere tid enn for «alle andre»
 
Åå så kjedelig.. jeg skjønner så veldig godt hva du mener med akkurat det! Hadde jeg vist når vi begynte at vi skulle sitte her 1 år senere og fremdeles ikke være gravide så hadde jeg jo gitt opp, det er nok bra at vi ikke vet alt vi skal gjennom❤️ Håper vi begge to veldig snart får baby selv om det tar litt lengere tid enn for «alle andre»
Ja ikke sant! Er ca. et år siden vi avtalte at vi skulle begynne å prøve i mars, så kjennes jo nesten litt ut som vi har prøvd siden da også. Men herregud, du har jo vært gjennom så utrolig mye siden da! Nå håper jeg virkelig den sitter for deg altså, man får litt den tankegangen at "jo lenger man prøver, jo mer fortjener man liksom det" merker jeg når jeg sitter og ser på IKM gruppe listene. Dessverre funker ikke livet sånn :sorry:
Er så spent på deg om en uke :woot: Jeg tester nok i morgen og tirsdag også just in case, men tror jeg bare forbereder meg på TR til neste helg
 
PP5 - CD23 - 11DPO
Det går dårlig her ass :shifty:
Vis vedlegget 383894
Vis vedlegget 383895

Merker jeg har for det meste gitt opp. Gidder ikke symptomjakte, og nå etter negative tester i går og i dag så tenker jeg ganske negativt. Hvorfor skal det ta sånn tid for oss når jeg ønsker dette så sterkt over så lang tid? Mens andre blir gravide mye lettere, selv når de ikke prøver engang. Er så glad jeg ikke kunne vite at 5 mnd senere er jeg fortsatt ikke gravid. Er ikke særlig optimistisk til PP6 heller, selv om jeg håper på den beste bursdaggaven ever.
Nei uff, det er så dumt å ha så mange negative følelser og tanker, vil ha dem vekk! :arghh: Nå har jeg skrevet ned litt her, får håpe det hjelper. Tar vare på meg selv i dag, distraherer meg litt og begynner å pakke til vi skal til svigers. Må vel ta med meg bind da.. :shifty:
Sender en klem ❤️ For hver pp stiger jo sjansen for at det skal klaffe for dere, de fleste blir jo gravide innen ett år ❤️
Håper såklart på litt sen positivt test for deg nå, men hvis ikke så håper jeg du klarer å tenkte positivt over neste pp ❤️
Snart sitter spira :love017
 
Sender en klem ❤️ For hver pp stiger jo sjansen for at det skal klaffe for dere, de fleste blir jo gravide innen ett år ❤️
Håper såklart på litt sen positivt test for deg nå, men hvis ikke så håper jeg du klarer å tenkte positivt over neste pp ❤️
Snart sitter spira :love017
Takk :Heartred Det er jo helt sant, men ja, tror det er fordi vi nærmer oss et halvt år nå at jeg begynner å miste motet. Et år virker så lenge når man er prøver, sånn ellers så er det jo egentlig ikke det! Skal prøve å tenke positivt, PP6 er jo litt en milepæl, tror statistikken sier at ca. 80% klarer det innen da? Så jeg håper jo at vi er en del av de! :smiley-angelic001
Er dette som er så fint med miljøet her inne, vi er der for hverandre for vi vet hvor hardt det kan være :Heartred
 
Ja ikke sant! Er ca. et år siden vi avtalte at vi skulle begynne å prøve i mars, så kjennes jo nesten litt ut som vi har prøvd siden da også. Men herregud, du har jo vært gjennom så utrolig mye siden da! Nå håper jeg virkelig den sitter for deg altså, man får litt den tankegangen at "jo lenger man prøver, jo mer fortjener man liksom det" merker jeg når jeg sitter og ser på IKM gruppe listene. Dessverre funker ikke livet sånn :sorry:
Er så spent på deg om en uke :woot: Jeg tester nok i morgen og tirsdag også just in case, men tror jeg bare forbereder meg på TR til neste helg
Tusen takk for at du heier❤️ Jaa jeg må innrømme at jeg har litt lettere for å bli ekstra glad på andres vegne når jeg ser de har hatt en lang og tøff reise, det er nok helt naturlig!
Jaa det er jo greit å teste likevel! Men skjønner at du mister håpet med blenda 11 dpo, men bare vent hvert øyeblikk så sitter det
 
Back
Topp